2022-11-22, 14:47
Medlem
Stormpiskares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av holmium
Men köp en tankbil då, så har du löst flera problem på en gång.
Tankbilen har ju också ett bestående värde.
Men då blir det spårbart.

Jag har svårt att se vad ts har för problem, om pengarna nu är vita och på banken. Varför vill hen ha ut dem till den svarta marknaden? Lite tvärt-om mot vad de flesta andra vill.
Citera
2022-11-22, 15:11
Medlem
holmiums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stormpiskare

Jag har svårt att se vad ts har för problem, om pengarna nu är vita och på banken. Varför vill hen ha ut dem till den svarta marknaden? Lite tvärt-om mot vad de flesta andra vill.

TS är kanske ett steg före oss andra ?
Citera
2022-11-22, 15:33
Medlem
CrilleKexs avatar
Citat:

Skilsmässa på gång?
Citera
2022-11-22, 15:35
Medlem
Stormpiskares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CrilleKex
Skilsmässa på gång?
Om pengarna i dag finns på banken, så skulle ingen gå på det.
Citera
2022-11-22, 15:37
Medlem
volvo666s avatar
några väldokumenterade och renoverade motorer/drivlinor av äldre slag eller några sällsynta 50tals-amerikanare kan du nog lägga 3-400 för och sälja ganska fort efteråt, eller skulle jag i alla fall. Du å andra sidan tänker på klockor och vattenskotrar du befinner dig i någon låtsasvärld. En bit plåt kan man inte spåra.
Senast redigerad av volvo666 2022-11-22 kl. 15:39.
Citera
2022-11-22, 15:37
Medlem
CrilleKexs avatar
Citat:
Han kanske inte har påbörjat skilsmässan än?
Citera
2022-11-22, 16:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av volvo666
några väldokumenterade och renoverade motorer/drivlinor av äldre slag eller några sällsynta 50tals-amerikanare kan du nog lägga 3-400 för och sälja ganska fort efteråt, eller skulle jag i alla fall. Du å andra sidan tänker på klockor och vattenskotrar du befinner dig i någon låtsasvärld. En bit plåt kan man inte spåra.

Du menar att en bil från 50 talet är ospårbar? Finns inget regnummer eller något?
Citera
2022-11-22, 16:18
Bannlyst
Citat:

Citat:
Han kanske inte har påbörjat skilsmässan än?

Citat:
Skilsmässa på gång?

Är inte gift och kommer aldrig bli.

Jag vill inte ha allt på banken. Jag sover dåligt på nätterna av att veta att jag har 3 miljoner liggandes på en bank som utnyttjar mig.

Hade jag bott i usa hade haft 300000k$ i madrassen och gett fingret till banken.
Citera
2022-11-22, 16:24
Medlem
volvo666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VilleLeva
Du menar att en bil från 50 talet är ospårbar? Finns inget regnummer eller något?
Gråt mer din jävla lipsill nej plåten är inte spårbar chassin som inte är inregistrerade finns det gott om men uppenbart att du inte har den kompetensen att köpa såna grejer
Citera
2022-11-22, 16:27
Medlem
Stormpiskares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VilleLeva
Är inte gift och kommer aldrig bli.

Jag vill inte ha allt på banken. Jag sover dåligt på nätterna av att veta att jag har 3 miljoner liggandes på en bank som utnyttjar mig.

Hade jag bott i usa hade haft 300000k$ i madrassen och gett fingret till banken.
Men om du plockar ut dessa tre miljoner och gör dem ospårbara, så tar du pengarna ut ur systemet och typ gör dem svarta.

Vad vill du ska hända med dina pengar? Klart att banken tjänar pengar på dig, på samma sätt som att ICA tjänar pengar på dig, och ditt elbolag.

Men vad vill du uppnå?
Citera
2022-11-22, 17:12
Medlem
GanjaFarfars avatar
Köp ett par båtar för runt 50k styck, det lär t.om bli en plusaffär om du köper nu och säljer till våren/sommaren.

edit. Såg nu att du skrev inte båt, men begagnade båtar är inte spårbara förutsatt att dem är tillräckligt gamla.
Citera
2022-11-22, 17:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av volvo666
Gråt mer din jävla lipsill nej plåten är inte spårbar chassin som inte är inregistrerade finns det gott om men uppenbart att du inte har den kompetensen att köpa såna grejer

Uppenbarligen är du sur för jag tjänar din årslön i månaden. Och jag är arbetslös sen 16 år tbx och bor i en villa för 10.6 miljoner utan lån.

Förstår att du är sur
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in