2022-11-21, 19:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lolo68
Tragiskt att skylla barnets bortgång på sjukvården…
Hänger ut dem och smutskastar…
Hänger hon ut dom öppet med namn?
2022-11-21, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mvrxv
Hänger hon ut dom öppet med namn?

Hon hänger inte ut någon. Det ”enda” hon gör är att vara frustrerad över att inte sjukvården lyssnade på henne när hon kände att något var fel. Hängt ut, ehh nej…
2022-11-21, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snillet88
Hon hänger inte ut någon. Det ”enda” hon gör är att vara frustrerad över att inte sjukvården lyssnade på henne när hon kände att något var fel. Hängt ut, ehh nej…
Fattar. Frustrerande när influensers torgför sina åsikter som sanning, vilket leder till att kreti och pleti misstror sjukvården. Trist när det blir så.
2022-11-22, 00:26
Medlem
Citronfrommages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DerStiefelknecht
Ok, förstår. Då är läget förstås annorlunda och förutsättningarna betydligt sämre.
Har man råd att skaffa barn med allt vad det kostar har man råd med begravning för samma barn om något sånt här fruktansvärt ledsamt skulle hända.
Väljer man att lägga ut hela sitt privatliv för andra att se ska man nog se till att ha råd att betala för sitt "content", inte låta följarna starta insamlingar.
2022-11-22, 02:30
Medlem
Ja dessa "insamlingar" av pengar plötsligt känns väldigt skumt! Varför gör man så? Är det något amerikanskt påhitt från början? Här i Sverige behöver ingen någon insamling av pengarna för att kunna begrava sitt barn.

Vad ska pengarna gå till?
Jag följer inte henne, men tycker att det var ett bra beslut att göra kontot privat.
2022-11-22, 04:54
Medlem
Tex en resa till Thailand, om det är det som familjen behöver, enligt S.
2022-11-22, 08:58
Citat:
Ursprungligen postat av Snillet88

Hon har hängt ut Uppsala universitetssjukhus ett flertal gånger med namn. Även filmer på personal har lagts upp, dock inte i syfte att hänga ut specifika personer
2022-11-22, 13:44
Medlem
Sjukvården ska prata med familjen idag. Bra tycker jag. Kanske de får upprättelse
2022-11-22, 17:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hello87
Onödan vet ingen.. läkarna gjorde bedömning att läget inte var så akut och att P infektionsbild inte hade blivit sämre därav ingen misstanke om att infektionen skulle sprida sig. Läkarna valde att fokusera på att hon skulle få sista kortisonet för lungorna medan P tyckte bebis skulle ut fort då hon fått vattenavgång. Eftersom de slutade med sepsis så borde de plockat ut henne tidigare men tuvärr tror jag hon redan var för sjuk men kanske prognosen hade sett bättre ut om de tog ut henne tidigare men då kanske de istället hade vart något med lungorna /andningen då hennes andra kortison dos inte kunnat verka än

Citat:
Ursprungligen postat av jat
Nej det kan jag tycka är mer privat för flickans skull… det tyckte jag även när hon delade ett bråk mellan flickan och en annan 12 åring och la sig i det och visade på sina sociala medier hur elaka folk var mot hennes dotter…barn är barn.hon hängde ut ett annat barn för hon var upprörd mamma och även hennes dotter hade skrivit illa saker.så nä just att hänga ut dem äldre döttrarna nej jag håller med dig det känns fel…

men yngre barn bryr sig ej…
Kan nog tycka att deras integritet som 1 åring är annat än 12 åring att ta hänsyn till.tror ej vi ser tillbaka och mår dåligt av vad våra föräldrar skrev om oss som bebis…
Snälla det finns ju naken bilder på mig i fotoalbumet som 1 åring.tack och lov ingen som 15 åring….

däremot när barnet blir en riktig person ja(typ när man börjar skolan och det kan bli skada av det) lägger aldrig ut något på mina barn heller…när dem var bebisar ja…dem är ej bebisar idag och bryr sig absolut ej om jag skrev att dem ryggbajsade som bebis…. Skulle jag skriva något personligt nu hade dem nog däremot brutit kontakten,jag vill ej att dem delar personlig info om mig heller såklart.. men detta är en nyfödd bebis så det ser jag inte alls på samma sätt..

Ingen tycks gnälla på hjälp organisationer som lägger ut bilder?sofias änglar, Ellas hjältar eller vad dem heter.det är också bilder på döende barn! Och då större barn! ingen gnäller då?så vad är skillnaden för dig….? Och dem söker också ”bidrag”
Helt vanliga människor…i nöd! Därför dem just lägger ut sina bilder,endast pga det…Patricia lägger ju ut för att vi är med och följer hennes liv.alltid varje dag…därför hon uppdaterar….det var ej från början att leva på sitt barns död som ni skriver och utnyttja det!

Gör er själva en tjänst och sluta att följa med på andras liv på internet, fokusera på era liv istället.

Att folk (mest kvinnor) sitter och följer andras liv på instagram, tiktok och Youtube är bara tragiskt…

Varför gör ni det????
2022-11-22, 18:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TimmieStark
Gör er själva en tjänst och sluta att följa med på andras liv på internet, fokusera på era liv istället.

Att folk (mest kvinnor) sitter och följer andras liv på instagram, tiktok och Youtube är bara tragiskt…

Varför gör ni det????

För detta berörde mig
2022-11-22, 18:39
Medlem
Låter som en kvinna i stor sorg. Sorg ter sig på olika sätt och är alltid individuellt och omöjligt att förutspå.

Hoppas hon får den hjälp hon behöver.

Tycker det är synd att hennes namn inte är maskerat i tråden. Hade varit bäst om det maskerades så hon får vara i fred på Google. Detta är ett livstrauma för henne.
2022-11-22, 19:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hello87
För detta berörde mig

Jag fick intrycket av att du har följt nämda influencer under lång tid.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in