2022-11-21, 14:21
Medlem
Det här med att inte nämna T men att han får sätta ut bilder på J, säger inte det väldigt mycket om hur bra Marcus är som pappa.
Citera
2022-11-21, 15:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leps.Senk
Träffade på hänga många år sen på Solvalla trav, lagom speltorsk kan man säga ^^
Men läcker var hon även på den tiden!
Vem är hänga?
Citera
2022-11-21, 15:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Qasa
Det här med att inte nämna T men att han får sätta ut bilder på J, säger inte det väldigt mycket om hur bra Marcus är som pappa.

Han verkar vara en otroligt bra pappa! Har en känsla av att han inte vill att T inte ska visas upp alls av Linn sådär heller. Synd vi i Sverige inte har som Frankrike med exponera barn, skulle verkligen behövs när såna extrema som Linn lever på deras barn på detta sätt.
Citera
2022-11-21, 20:40
Medlem
Simon och Linns förhållande går i samma linje som hennes och Gabbes.
Nykär, aldrig känt såhär förut - ”Ingen trodde på oss”, smekmånad - Bebis - Bebisbubbla - Verkligheten hinner ikapp, diverse pikar från Linn på sociala medier som hintar om att allt kanske inte är helt hundra längre - En tid senare ”Vi har haft en dipp men nuuuu är allt bättre än någonsin!!”

Utgången återstår att se…
Citera
2022-11-21, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blissophie97
Simon och Linns förhållande går i samma linje som hennes och Gabbes.
Nykär, aldrig känt såhär förut - ”Ingen trodde på oss”, smekmånad - Bebis - Bebisbubbla - Verkligheten hinner ikapp, diverse pikar från Linn på sociala medier som hintar om att allt kanske inte är helt hundra längre - En tid senare ”Vi har haft en dipp men nuuuu är allt bättre än någonsin!!”

Utgången återstår att se…
Haha! "Vi har haft en liten dipp som börjat vända och att det är riktigt bra mellan oss"
Ja, alla pikar på senaste tiden... undra hur Simme tänker kring allt...

Bäst att tillägga att jag inte vill att det ska ta slut mellan dem -hoppas för deras och barnen skull att det håller. Är mest komiskt att allt alltid upprepar sig...
Citera
2022-11-21, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arline
Haha! "Vi har haft en liten dipp som börjat vända och att det är riktigt bra mellan oss"
Ja, alla pikar på senaste tiden... undra hur Simme tänker kring allt...

Bäst att tillägga att jag inte vill att det ska ta slut mellan dem -hoppas för deras och barnen skull att det håller. Är mest komiskt att allt alltid upprepar sig...

Hahaha, alltså Simons senaste inlägg? Borde han inte tagga #tackförinspo #våralldelesegnaflashbacktråd
Citera
2022-11-21, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MJMP
Hahaha, alltså Simons senaste inlägg? Borde han inte tagga #tackförinspo #våralldelesegnaflashbacktråd

”Med mina bonusbarn så fick jag även min älskade dotter,”

Va?
Citera
2022-11-21, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MJMP

Men hur skriver han?
Den texten hade inte många rätt 🫠 syftar då inte på innehållet - jag håller med om att ett barn behöver många trygga vuxna runt om sig - utan på grammatiken.

Men fattar ej att folk fortfarande använder uttrycket bonusbarn?? Använd barnets namn eller annat påhittigt som inte låter som typ rekvisita.
Tycker det låter som att man gör skillnad på barnen redan när man väljer att kalla de bonusbarn.
Det känns också så opedagogiskt för ett barn att höra att hon är ett bonusbarn men lillasyrran är pappas älskling.

Eller? Är det fortfarande det ordet som gäller?
Citera
2022-11-21, 23:35
Avslutad
Det är nästan som att dom har push notiser på när det skrivs om nått känsligt ämne på Flashback som bl.a. deras kärleks relation eller nudå om relationen med barnen 😂 för det tar inte lång tid förens dom ska ”överbevisa” med ett stort inlägg. Herregud så löjligt.
Citera
2022-11-22, 00:43
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Nilssonnosslin
”Med mina bonusbarn så fick jag även min älskade dotter,”

Va?
Fick oxå en hjärntumör av att läsa den meningen 😂😂 förstår inte hur svårt det ska vara. Dom har så jäkla bråttom med allt. Dom borde anställa en resurs för deras miserabla grammatik och formulerings förmåga.
Citera
2022-11-22, 00:57
Avslutad
Otroligt patetiskt att lägga ut en lat annons på instagram efter en händig grabb som kan sätta upp en gardin skena åt henne, det hade jag gjort privat isåfall i det läget som hon sitter i fy vad pinsamt.

När hennes grabb går en snickar utbildning som hon så stolt skyltat med flera gånger 😂😂.. särvux..

till och med jag 20 årig tjejja vet hur man handskas med en skruvdragare bara o mäta lite ha någorlunda koll på vad det är för material på väggen/taket o hålla ett stadigt grepp med skruvdragaren.

Finns busenkla skenor på Ikea antingen med väggfäste eller takfäste.
Har hon ingen farsa eller? Nån väninnas sambo? Tragiskt.
Hon borde gå ut o galejja lite jag lovar dig Linn man är inte miserabel bara för att man unnar sig lite eller har kul lite då och då.

Hon har väll mindsettet att kvinnor absolut inte ska byta däck o hålla i verktyg osv Ush. jag tycker snarare att det är sexigt när en tjej kan detta, som klarar sig själv, som inte behöver vara underlägsen.. be en man om hjälp haha. jag vill kunna klara mig själv iallafall trots att jag har sambo :P
Senast redigerad av Kvalster69 2022-11-22 kl. 01:00.
Citera
2022-11-22, 08:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kvalster69

När hennes grabb går en snickar utbildning som hon så stolt skyltat med flera gånger 😂😂.. särvux..

Hahaha det är så pinsamt. Ska inte han vara färdigutbildad om ett halvår? Kan inte ens sätta upp gardiner hemma. 😂😂
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in