2022-11-21, 21:22
Medlem
R.E.R.R.Ls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mariocart2022
Intressant att hon fördes till Göteborg för undersökningen istället för i häktet

Har jag inte helt fel så är det just där rättspsyk finns och där man utreds.
Citera
2022-11-21, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smalandsbo
Jasså? vad är det för stark bindande bevisning du talar om då? jag har inte sett någon sådan.
utveckla gärna innan du skapar trådsanning.

JJ misshandlade TT på nöjet.... Kan TT ha filmat detta och hotat med att polisanmäla JJ?

Var TT arg för att JJ hade ett förhållande med A bakom hennes rygg eller för att A valde TT framför henne själv....?

JJ reagerar ofta med övervåld.... JJ har en historia bakom sig... våld, droger, mordbrand, egocentriskt beteende, inställsam, aggressivitet... JJ njuter av att se andra lida.
Citera
2022-11-21, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wattweke
Jag hänvisar till det som står i P7:an. Typ: ”Kamraten tar kontakt med ordningsvakten. Dom ( MH, kamraten, målsägaren) går sedan hem till kamraten”

Och i JJ’s uppger hon att hon tar kontakt med ordningsvakter.

Säger inte att det är så. Jag säger att det är så dom båda lämnat infon.

Tack, missuppfattade helt och trodde det var flera "kamrater" hon var där med. men då var det alltså bara "kamraten".
Blev fundersam på om det är MH som som utesluter JJs namn och kallar henne "kamraten" genom hela samtalet eller om det är läkaren som valt att kalla JJ för "kamraten".
Citera
2022-11-21, 21:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thevowww
Skumt att hon drar in mamman igen. Precis som hon sade till grannen. Mamman är säkert hörd gällande detta, samt att JJs bil synts vid 03:56 samt närmre 05 säger en del.

JJ ljuger.

Intressant om mamman gett alibi el inte
Vet inte hur man får veta sånt

Oxå intressant o veta varför JJ skulle sovit hos sin mamma just denna natt el om hon brukar göra det på de nötter hon varit ute o festat
Citera
2022-11-21, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GrevenFB
Det har funnits sådant skrivet här i tråden eller media, att bråk uppstod både i nattklubben och utanför. Kanske till och med finns med i mina sammanfattningar någonstans. Osäker.

Ja självklart, men tänkte mer på att vänner sagt i media att det hade varit fjortisbråk. Sen tänker jag också att det finns en stor skillnad mellan bråk till att faktiskt lägga händer på någon annan.. men det är bara hur jag ser det pratar inte för någon annan
Citera
Medlem
Citat:
Men förhelvete kan du sluta med ditt skit om TT AW och JJ. det är bara du som slänger upp det hela tiden och folk visar för dig gång på gång att det inte är så det ligger till. vad är det du inte förstår?

Flera i tråden har skrivit och berättat om AW och JJs affär, är det så många som ljuger menar du?
Citera
Medlem
Citat:
Tack, missuppfattade helt och trodde det var flera "kamrater" hon var där med. men då var det alltså bara "kamraten".
Blev fundersam på om det är MH som som utesluter JJs namn och kallar henne "kamraten" genom hela samtalet eller om det är läkaren som valt att kalla JJ för "kamraten".

Läkaren kallar JJ för kamraten i MH’s
Läkaren kallar MH för vännina i JJ’s
Citera
2022-11-21, 21:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TorsteniSthlm76
JJ misshandlade TT på nöjet.... Kan TT ha filmat detta och hotat med att polisanmäla JJ?

Var TT arg för att JJ hade ett förhållande med A bakom hennes rygg eller för att A valde TT framför henne själv....?

JJ reagerar ofta med övervåld.... JJ har en historia bakom sig... våld, droger, mordbrand, egocentriskt beteende, inställsam, aggressivitet... JJ njuter av att se andra lida.

Fram med bevisen som du sa fanns.
Det du lägger fram är konspirationsteorier.
och för sista gången AW och JJ hade inget förhållande
Citera
2022-11-21, 21:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CP2.0
Är detta en teori eller info du har
Info såklart!
Citera
2022-11-21, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2an
Va de inte till nån kompis jj sagt att hon varit till nån fest/hälsat på nån i närheten av pappan på natten/tidig morgon?

Det har du rätt i, har också läst det men minns ej källan:/ det gör det ännu konstigare att hon säger i sinnesundersökningen att hon sov hos mamman.
Citera
2022-11-21, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TorsteniSthlm76
Ja det finns oerhört stark bindande bevisning mot mördarna tack och lov.

De är körda.. De kan säga vad som helst... Sanningen är som den är..

Nej det är indicier ännu så länge..visst skillnad.
Citera
2022-11-21, 21:30
Medlem
Citat:
Fram med bevisen som du sa fanns.
Det du lägger fram är konspirationsteorier.
och för sista gången AW och JJ hade inget förhållande

JJ åker till McD mitt i natten med TTs mobil...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in