Citat:
Patrik är göteborgare så jag antar att han har koll på geografin, tror han letade i minnet efter något överklassområde och så kom Hovås och Onsala upp även fast platserna ligger en bit från varandra.Ja, jag lyssnade också på podden häromdagen men blev konfunderad eftersom jag drog mig till minnes att Hovås tillhör Göteborgs kommun medan Onsala tillhör Kungsbacka kommun i Hallands län. En snabb Google Maps-sökning visar att det är 28 km, och nästan lika många minutrar med bil, mellan dessa platser. Så jag förstår inte Patrik riktigt. Han kanske inte har en aning? Slänger sig med lite ortnamn liksom?!
Citat:
Ja visst skänker det glädje när gäddvänliga användare surnar till! Tycker även det är kul när det kommer något nyreggat tråd-CP som ska ta ner Dumpen med någon underfundig metod, t.ex. anmäla dem till någon myndighet via en länk som postas här. Pizzabudet Nidde var först att försöka sig på att stänga Dumpen om jag minns rätt, han startade en annan tråd som hette "Upp till kamp mot Dumpen" eller något i den stilen.
Älskar när jag ser hur ilskan och avundsjukan lyser i era inlägg. Riktigt känner frustrationen i er när det går bra för Dumpen och dom skulle får ett tillskott på pengar. Nu känner jag mig extra nöjd när jag fått min dagliga dos av er frustration och gjort er upprörda. Ni är så patetiska och förutsägbara så det är löjligt. Nu kan jag återgå till arbetet och känna mig nöjd och belåten.