2022-11-21, 11:41
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av cj035
Ja, jag lyssnade också på podden häromdagen men blev konfunderad eftersom jag drog mig till minnes att Hovås tillhör Göteborgs kommun medan Onsala tillhör Kungsbacka kommun i Hallands län. En snabb Google Maps-sökning visar att det är 28 km, och nästan lika många minutrar med bil, mellan dessa platser. Så jag förstår inte Patrik riktigt. Han kanske inte har en aning? Slänger sig med lite ortnamn liksom?!
Patrik är göteborgare så jag antar att han har koll på geografin, tror han letade i minnet efter något överklassområde och så kom Hovås och Onsala upp även fast platserna ligger en bit från varandra.

Citat:
Ursprungligen postat av BeachBob
Älskar när jag ser hur ilskan och avundsjukan lyser i era inlägg. Riktigt känner frustrationen i er när det går bra för Dumpen och dom skulle får ett tillskott på pengar. Nu känner jag mig extra nöjd när jag fått min dagliga dos av er frustration och gjort er upprörda. Ni är så patetiska och förutsägbara så det är löjligt. Nu kan jag återgå till arbetet och känna mig nöjd och belåten.
Ja visst skänker det glädje när gäddvänliga användare surnar till! Tycker även det är kul när det kommer något nyreggat tråd-CP som ska ta ner Dumpen med någon underfundig metod, t.ex. anmäla dem till någon myndighet via en länk som postas här. Pizzabudet Nidde var först att försöka sig på att stänga Dumpen om jag minns rätt, han startade en annan tråd som hette "Upp till kamp mot Dumpen" eller något i den stilen.
Citera
2022-11-21, 12:25
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raymond-Chow
Patrik är göteborgare så jag antar att han har koll på geografin, tror han letade i minnet efter något överklassområde och så kom Hovås och Onsala upp även fast platserna ligger en bit från varandra.

Ja visst skänker det glädje när gäddvänliga användare surnar till! Tycker även det är kul när det kommer något nyreggat tråd-CP som ska ta ner Dumpen med någon underfundig metod, t.ex. anmäla dem till någon myndighet via en länk som postas här. Pizzabudet Nidde var först att försöka sig på att stänga Dumpen om jag minns rätt, han startade en annan tråd som hette "Upp till kamp mot Dumpen" eller något i den stilen.
Ja det är härligt när dom stångar sig blodiga och sen försvinner dom lika fort med svansen mellan benen.
Mr Mouthful, han är fanken svår att hitta. Här skulle det behövas lite mer ledtrådar. Sitter ni på några ledtrådar skicka PM till mig. Givetvis är jag diskret med vem och var dom kommer ifrån.
https://dumpen.se/2022/11/10/mr-mouthful-napp-162-goteborg/
Citera
2022-11-21, 12:51
Medlem
micro113s avatar
De är på Attunda TR idag och vittnar mot gädda 96.
Vi hoppas att det går bra och att han får ett rejält långt straff.

Efter att ha läst loggar och utredning i FUP kan jag bara beklaga att han inte kan dömas för medhjälp till mord också.
Att efterfråga sådant material på övergrepp borde landa i medhjälp efter faktum .. när de beställer materialet och får det skapat så borde de dömas som direkta förövare.

Det är klart ångestskapande att läsa loggarna och inse att det finns personer där som har barn och uppenbarligen begår övergrepp och låter andra begå övergrepp på dessa barn. Enligt FuP har man inte kunnat identifiera dessa personer - vare sig de som finns i Sverige eller andra länder.
Citera
2022-11-21, 14:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av odif6891
Jaha, du och strandraggaren är bög-kompisar. Vem är lok?

Patrik tigger varmkorv på 7-Eleven...? Karriären går bra hör jag!

Att han gillar allt utan blöja har vi redan fattat men det verkar inte spela någon roll. Han har tydligen frisedel.

Han har drivor med skulder som kommer göra honom bankrutt på riktigt. Tror att han kommer bli vräkt eller tvingas att flytta från lägenheten. Den verkar inte vara avvägd att passa hans nuvarande ekonomi.

Hur gick det på pundar-Patriks och pundar-Saras tiggar-resa nere i Europa för några veckor sedan? Någon som vet om det fans några "filantroper" som ville skänka knarkarna några pengar?
Citera
2022-11-21, 14:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Möjligt att Bobby saltar lite men visst är det märkligt att ytterst få företag vill förknippas med Dumpen?

Deras jobb är ju behjärtansvärt men ingen vill hålla dom i handen. Stort mysterium.

Alla barnrättsorganisationer, experter och forskare tar avstånd från Dumpen och deras metoder.
Man behöver inte fler än två hjärnceller för att förstå att Dumpen är kontraproduktivt och i slutändan skapar MER problem och FARLIGARE pedofiler. Pundarna Sara och Patrik bryr sig NOLL om barn - det enda de är ute efter är pengar och en försörjning.
Citera
2022-11-21, 14:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GrevenFB
Alla barnrättsorganisationer, experter och forskare tar avstånd från Dumpen och deras metoder.
Man behöver inte fler än två hjärnceller för att förstå att Dumpen är kontraproduktivt och i slutändan skapar MER problem och FARLIGARE pedofiler. Pundarna Sara och Patrik bryr sig NOLL om barn - det enda de är ute efter är pengar och en försörjning.
Kan du fortelle oss hvilken av dumpens 165 gjedder som har blitt farligere?
Citera
2022-11-21, 14:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av norrrrrmannn1
Kan du fortelle oss hvilken av dumpens 165 gjedder som har blitt farligere?

Om du blev av med jobbet, familjen, ära och heder. Sen utsattes för en hatstorm.

Skulle du vara vid dina sinnens fulla bruk? För att vara norrman menar jag.

Att sen veta vem/vilka som spårar helt... Ja, det vet vi om några år. Vilka som tog livet av sig, spårade ur, eller kunde återgå till ett normalt liv. Behöver ju inte bara vara gäddorna som tar livet av sig. Kan tänka mig att deras barn upplever saken som ett övergrepp av S&P.
Citera
2022-11-21, 14:55
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Att vissa barnrättsorganisationer skenbart tar avstånd handlar om att de vill ha pengarna in i sin egen verksamhet och inget annat.

Vilka "experter" och forskare har tagit avstånd från Dumpens metoder och vad har motiveringen i så fall varit - samt vilket stöd har de haft för motiveringen?
Citera
2022-11-21, 14:56
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av odif6891
Om du blev av med jobbet, familjen, ära och heder. Sen utsattes för en hatstorm.

Skulle du vara vid dina sinnens fulla bruk? För att vara norrman menar jag.

Att sen veta vem/vilka som spårar helt... Ja, det vet vi om några år. Vilka som tog livet av sig, spårade ur, eller kunde återgå till ett normalt liv. Behöver ju inte bara vara gäddorna som tar livet av sig. Kan tänka mig att deras barn upplever saken som ett övergrepp av S&P.
Ingen blir glad av fängelse heller. Skall vi sluta döma folk till fängelse?
Citera
2022-11-21, 15:02
Medlem
UnitedKingdoms avatar
Citat:

Det är inte bara en polisaktivitet mot pedofiler vilken Saras burdusa framfart släckt ner. Förstår att polisen är vansinnig på henne, Dumpen skummar på ytan och de riktigt farliga pedofilerna flyttar på sej. Den som inte det fattar har inte alla hästar hemma.
Citera
2022-11-21, 15:07
Medlem
Hussefars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Ingen blir glad av fängelse heller. Skall vi sluta döma folk till fängelse?

Åker du i fängelse utgör du ingen fara för samhället och det finns folk som har koll på dig.
Citera
2022-11-21, 15:08
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UnitedKingdom
Det är inte bara en polisaktivitet mot pedofiler vilken Saras burdusa framfart släckt ner. Förstår att polisen är vansinnig på henne, Dumpen skummar på ytan och de riktigt farliga pedofilerna flyttar på sej. Den som inte det fattar har inte alla hästar hemma.
I dag är de på Attunda TR och vittnar mot en pedofil som avslöjades av Dumpen
Polisen hade ingen aning om honom före Dumpens anmälan om att han begick övergrepp på sin två åring. De hade ingen aning om filmer där kvinnor och barn plågas, våldas och där bebisar dödas..

Jag tror en hel del poliser är rätt tacksamma över deras insats och att de nu har en möjlighet både att rädda barnet och att lagföra krypet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in