2022-11-20, 21:54
Medlem
UnitedKingdoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Tyvärr så raderades det men jag tolkade det som att du bjöd ut mig på date (?). Svaret är självklart ja.

Det brukar vara en söndagsgädda men ingen hittills. Imorgon kommer jag skälla på Snygg-Sara om hon inte levererar ikväll.

Ni kan väl ses på Korv Kiosk, Mariaplan, där dela på en halv special och en Pucko.

Tror inte det kommer någon Gädda, antar att Sara själv söker en bank med bra villkor ikväll, eftersom kassören tydligen inte gjort sitt jobb med detta 123-Swish. Han har inte lyckats finna en bank med bra villkor på 7 veckor så med rätta blivit fråntagen dess uppgift av Sara (Putte kassör?).
Senast redigerad av UnitedKingdom 2022-11-20 kl. 22:06.
Citera
2022-11-20, 21:56
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eskalera
Tänker jag göra. Ger man sig in i elden får man tåla den.
Är karma.
Tänker decimera dom
Det gäller alla, även gäddor.
Citera
2022-11-20, 22:12
Medlem
Citat:
Åh fan då kanske vi också är polare. Skulle snarare se det som en risk med den mannen. Har också sett honom ute. Enligt snyftartiklarna i media så är han bankrutt men syns ofta på Avenyn med (diplomatiskt uttryckt) "ungt sällskap". Först gratis förkrök på Alis pizzeria med lokala alkisgänget sen gratisdrinkar som överförfriskade partysnubbar står för. Sen korv på 7-eleven framåt småtimmarna. En polare bjöd honom faktiskt på korv och han sa något om 242 har jag för mig.

Det går inte att missa honom en lördagskväll i Götlaborg.

Jaha, du och strandraggaren är bög-kompisar. Vem är lok?

Patrik tigger varmkorv på 7-Eleven...? Karriären går bra hör jag!

Att han gillar allt utan blöja har vi redan fattat men det verkar inte spela någon roll. Han har tydligen frisedel.

Han har drivor med skulder som kommer göra honom bankrutt på riktigt. Tror att han kommer bli vräkt eller tvingas att flytta från lägenheten. Den verkar inte vara avvägd att passa hans nuvarande ekonomi.
Citera
2022-11-20, 22:14
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:
Asså mannen, nu kommer Dumpen kånka om dom inte får dina 100sek. Vill du ha det på ditt samvete?
Du är liksom en groupie
Det är nog ingen fara om dom förlorar dom 100kr. På Dumpens Facebook där berättar Sara och Patrik att dom fick in 58.000 kr igår. Det var Hannes Lindgren Eriksen som ville att folk skulle skänka på hans födelsedag. Det var rätt bra på en dag.

PS Gipsy-tears. Det var ingen date jag hade tänkt.
Citera
2022-11-20, 22:14
Medlem
Citat:
Adina skickar en tvåhundring, turken en hundring, Bob en femhundring osv. Dom klarar sig. Kolla Facebook-gruppen. Många tanter där som mer än gärna swishar nån hundring. Eventuellt så får hon klirr i kassan som julklapp.
Ni har inte skickat ett öre. Pics or it didn’t happen.
Släng upp en screenshot.
Citera
2022-11-20, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BeachBob
Det är nog ingen fara om dom förlorar dom 100kr. På Dumpens Facebook där berättar Sara och Patrik att dom fick in 58.000 kr igår. Det var Hannes Lindgren Eriksen som ville att folk skulle skänka på hans födelsedag. Det var rätt bra på en dag.

I call bullshit. Inte en chans att det har inträffat
Citera
2022-11-20, 22:22
Medlem
UnitedKingdoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av odif6891
Jaha, du och strandraggaren är bög-kompisar. Vem är lok?

Patrik tigger varmkorv på 7-Eleven...? Karriären går bra hör jag!

Att han gillar allt utan blöja har vi redan fattat men det verkar inte spela någon roll. Han har tydligen frisedel.

Han har drivor med skulder som kommer göra honom bankrutt på riktigt. Tror att han kommer bli vräkt eller tvingas att flytta från lägenheten. Den verkar inte vara avvägd att passa hans nuvarande ekonomi.

Tror Putte inom kort tar bakvägen ut ur Dumpen, lämnar VG-Regionen och flyttar till Foppaland där han i dess utkant redan har pissat in ett visst revir.
Citera
2022-11-20, 22:23
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Är karma.
Tänker decimera dom.
Han kommer bli vräkt
Bästa sättet att sänka dem är att spela åtrå pedofil, och lura ut dem i ett gatuhörn, långt upp i Norrland.
Citera
2022-11-20, 22:26
Medlem
Citat:
Är karma.
Tänker decimera dom.
Han kommer bli vräkt
Nu blir man inte vräkt för detta möjligtvis kan man få en varning om man fyllt ett rum i bostaden med varulager
Citera
2022-11-20, 22:29
Medlem
Citat:

Det är ok

Glömmer aldrig när Sara skrev att hon blåst oss och fått in 65.000 kr på en swishtiggar-helg och pengarna nu istället ska gå till nya silissar.

Skriver man så då har man lagt ribban extremt högt och får räkna med lite "reaktioner". Helvetet frös till is för en sekund.
Citera
2022-11-20, 22:33
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:
Det är ok

Glömmer aldrig när Sara skrev att hon blåst oss och fått in 65.000 kr på en swishtiggar-helg och pengarna nu istället ska gå till nya silissar.

Skriver man så då har man lagt ribban extremt högt och får räkna med lite "reaktioner". Helvetet frös till is för en sekund.
Det går fantastiskt bra för Dumpen och man gläds verkligen åt Sara och Patrik att dom lyckas så bra. Jag håller på att diskutera med min chef om att vi borde sponsra Dumpen. Arbetar på ett av världens största företag inom vårt gebit och vi sponsrar sexsiffriga belopp på flera olika goodwill project. Får jag min vilja igenom för alla chefer då kommer vi att sponsra Dumpen med stora belopp varje månad. Förslagsvis mellan 75 000 - 150 000 varje månad. Dom andra projekten som vi sponsrar är ungefär 1milj/år.
Citera
2022-11-20, 22:51
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Det går fantastiskt bra för Dumpen och man gläds verkligen åt Sara och Patrik att dom lyckas så bra. Jag håller på att diskutera med min chef om att vi borde sponsra Dumpen. Arbetar på ett av världens största företag inom vårt gebit och vi sponsrar sexsiffriga belopp på flera olika goodwill project. Får jag min vilja igenom för alla chefer då kommer vi att sponsra Dumpen med stora belopp varje månad. Förslagsvis mellan 75 000 - 150 000 varje månad. Dom andra projekten som vi sponsrar är ungefär 1milj/år.
Nej, de kommer droga ihjäl sig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in