2022-11-20, 18:33
Medlem
SpiffTheSpacemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zrobo
Sicken jäkla cirkus som någon nämnde😂 En transa, en raggare, en white trash, två white trash, tre white trash, Tintin, rikspuckot John och Tom(i huvudet) Lutmark 🤡 🎪. En rolig detalj är också att Lutmark verkar ha lämnat sin egna fest och åkt in till Jönköping😳 Om han är nöjd med sitt uppträdande på karaoke-baren vet vi ej. Men om man lyssnar på sina sändningar, så tycker han nog han är bäst även där🧑‍🎄

Bra karikatyr. Träffsäker. Sorgligt nog.

Tintin verkade fräschare till frukostpratet än … i alla tidigare videor jag sett. Mat. Dusch. Sömn. Sällskap. Det har gjort susen. Tyvärr är sällskapet ett intellektuellt svart hål. Men ändå.

Blir ju nyfiken på resten av cirkusartisterna. Både igår kväll och idag. Folket som reser sig. Massorna. Uppvaknandet. Lite synd att inte Fritjof var på plats för att styra upp självpresentationer.
2022-11-20, 18:54
Medlem
Lillamig72s avatar
Citat:
Sicken jäkla cirkus som någon nämnde😂 En transa, en raggare, en white trash, två white trash, tre white trash, Tintin, rikspuckot John och Tom(i huvudet) Lutmark 🤡 🎪. En rolig detalj är också att Lutmark verkar ha lämnat sin egna fest och åkt in till Jönköping😳 Om han är nöjd med sitt uppträdande på karaoke-baren vet vi ej. Men om man lyssnar på sina sändningar, så tycker han nog han är bäst även där🧑‍🎄
Ja. Det var en rolig syn med alla olika original på en och samma fest. Samt transfarbrorn med rött läppstift, kjol o blond peruk sittandes med korslagda ben på en stol i centrum. Allt exponeras nu på Toms Facebook. Men trevligt för dom ändå med en sådan fin gemenskap. 😅
Senast redigerad av Lillamig72 2022-11-20 kl. 18:58.
2022-11-20, 19:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SpiffTheSpaceman

Tintin verkade fräschare till frukostpratet än … i alla tidigare videor jag sett. Mat. Dusch. Sömn. Sällskap. Det har gjort susen. Tyvärr är sällskapet ett intellektuellt svart hål. Men ändå.

Blir ju nyfiken på resten av cirkusartisterna. Både igår kväll och idag. Folket som reser sig. Massorna. Uppvaknandet. Lite synd att inte Fritjof var på plats för att styra upp självpresentationer.
Tintin hade väl inte hunnit få i sig vad han nu brukar stoppa i sig under dagarna
2022-11-20, 19:11
Medlem
Citat:

Ja, det vore kul att förstå vad de vill en för en? Om vi börjar med Lutmark: Där är det ju Länsstyrelsen( lite luddigt då han arg, väldigt arg på allt)
Tintin, vad är hans budskap? Jag har inte orkat lyssna på all dårskap och särskilt inte på deras diskussion-grupp….
Har någon lite snabbfakta om dessa figurer skulle det vara kul.
Fia och hon pundar-ryskan är lite ointressanta, de har inte löst sina åtagande som föräldrar. Men shoot om ni har någon ni vet.
2022-11-20, 19:25
Medlem
Citat:
Ja, det vore kul att förstå vad de vill en för en? Om vi börjar med Lutmark: Där är det ju Länsstyrelsen( lite luddigt då han arg, väldigt arg på allt)
Tintin, vad är hans budskap? Jag har inte orkat lyssna på all dårskap och särskilt inte på deras diskussion-grupp….
Har någon lite snabbfakta om dessa figurer skulle det vara kul.
Fia och hon pundar-ryskan är lite ointressanta, de har inte löst sina åtagande som föräldrar. Men shoot om ni har någon ni vet.
Den äldre kvinnan vill ha allt som hänt de senaste 30 åren utredda samt få skadestånd för att de gav henne sjukersättning vilket gjorde att hon inte kunde jobba .

Läkare fick sina getter omhändertagna , och vill åt länstyrelsen

En av männen födde upp rottweilers fick problem flyttade och skrev kenneln på sambon , länstyrelsen tog hundarna , vårdnadstvist , där är det alltså både länsstyrelsen och socialtjänsten som felat

Paret åtminstone den ena har djurförbud och fått barn omhändertaget och dessutom kontaktförbud , 2 instanser har gjort fel

Kvinna , barnet omhändertaget , kontaktförbud, 3 ggr fängelse för att hon hämtat barnet från familjehem och åtminstone en gång försökt fly utomlands

Flera av de äldre männen fått djur omhändertagna samt djurförbud i något fall mycket höga kostnader för uppställning av djuren

Läkaren i kvinnokläder har uppenbarligen något problem med myndighet som utfärdar legitimation
2022-11-20, 19:40
Medlem
SpiffTheSpacemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Tintin hade väl inte hunnit få i sig vad han nu brukar stoppa i sig under dagarna

… också sant, på gott och ont.
2022-11-20, 20:37
Medlem
Citat:
Den äldre kvinnan vill ha allt som hänt de senaste 30 åren utredda samt få skadestånd för att de gav henne sjukersättning vilket gjorde att hon inte kunde jobba .

Läkare fick sina getter omhändertagna , och vill åt länstyrelsen

En av männen födde upp rottweilers fick problem flyttade och skrev kenneln på sambon , länstyrelsen tog hundarna , vårdnadstvist , där är det alltså både länsstyrelsen och socialtjänsten som felat

Paret åtminstone den ena har djurförbud och fått barn omhändertaget och dessutom kontaktförbud , 2 instanser har gjort fel

Kvinna , barnet omhändertaget , kontaktförbud, 3 ggr fängelse för att hon hämtat barnet från familjehem och åtminstone en gång försökt fly utomlands

Flera av de äldre männen fått djur omhändertagna samt djurförbud i något fall mycket höga kostnader för uppställning av djuren

Läkaren i kvinnokläder har uppenbarligen något problem med myndighet som utfärdar legitimation
Tack för infon👍 Men han Tintin då? Är han bara en debattör?
2022-11-20, 20:43
Medlem
Citat:
Tack för infon👍 Men han Tintin då? Är han bara en debattör?
Honom har jag inte mycket koll på , han verkar vara mer eller mindre hemlös eftersom det ibland sker en del insamlingar till honom , han har vad jag förstår bott i Norge under lång tid.
2022-11-20, 21:03
Medlem
Citat:
Honom har jag inte mycket koll på , han verkar vara mer eller mindre hemlös eftersom det ibland sker en del insamlingar till honom , han har vad jag förstår bott i Norge under lång tid.
Ok! Men ännu en som inte bidrar till vårt samhälle då antagligen. En fråga till, du som verkar ha bra koll. Lutmarks syster måste ju ha ett rent helvete med sin bror. Stackars henne, då han antagligen beter sig jävligt illa mot henne också. Men hon måste väl äga halva gården? Och eftersom Tom är arbetslös och det säkert också finns varningsklockorna när han går till banken.. så borde det inte bli så lätt att ta över gården??
2022-11-20, 21:07
Medlem
Citat:
Du verkar ju också knepig.

Du hejar på Lutmark i hans tokigheter när han livesänder och säger fullständigt absurda grejer. Vad jag kan se säger du inte emot vare sig Tom eller några av de andra knäppgökarna utan du ger stöd efter förstånd och förmåga i kommentarsfält (vet ju i och för sig inte vad ni t.ex. pratar om enskilt eller skriver i Messenger osv).

Ni verkar förlorat greppet allihop. Du, Lutmark och Palm. Down the rabbithole. Hand i hand med allsköns kantstötta figurer.

Jag stöttar Lutmark i de fallen jag håller med, jag stöttar inte de andra direkt. Jag har avrått Lutmark flertal ggr om vissa personer han umgås med, jag har varit med om en del med myndigheter som förstört min familjs liv, jag har aldrig personligen varit i problem med myndigheterna utan inom mina närmsta som däremot inneburit att jag åkt på smällen på olika sätt. Jag skriver av ren erfarenhet, de har jag bevittnat visst de låter absurt men jag har ju bevis på allt jag skrivit eller sagt. Jag har alltid varit den som vill skapa mig en egen uppfattning så jag har läst domar, kollat upp och gett goda råd gällande de Lutmark träffat. Jag vill personligen att han ska hålla sig till djuren och bönderna även om jag håller med i vissa fall gällande soc, men det är mkt mer komplicerat där och de blir rörigt och knas när han har de projektet med. Jag vill att han hjälper djurägare

Jag pratar med Lutmark personligen, och har sagt min åsikt och de jag vet om alla han möter, men inte i live, jag hejar på Lutmark gällande djurägare och vissa saker om de andra.

Jag har nyligen läst domar gällande vissa som nämns i tråden och de Lutmark åkt och intervjuat så jag vet gansk mkt. Min förhoppning är att djurägarna ska få hjälp och uppmärksamhet helst att Lutmark håller sig till bara djurägarn men vi får se hur det utvecklar sig.
2022-11-20, 21:12
Medlem
Citat:
Ok! Men ännu en som inte bidrar till vårt samhälle då antagligen. En fråga till, du som verkar ha bra koll. Lutmarks syster måste ju ha ett rent helvete med sin bror. Stackars henne, då han antagligen beter sig jävligt illa mot henne också. Men hon måste väl äga halva gården? Och eftersom Tom är arbetslös och det säkert också finns varningsklockorna när han går till banken.. så borde det inte bli så lätt att ta över gården??
På filmerna låter det som det är hans gård.. Hade jag varit systern hade jag varit benhård i förhandlingarna.
Om du Malin läser detta: Se till att anlita en värderings-mäklare.. Gärna fler än en och ingen tomte som din bror anlitar..
Vi är många som tycker synd om dig!
2022-11-20, 21:18
Medlem
Citat:
Jordbruket var pappans enskilda firma nu ett dödsbo hur det står till med ägandet och arv vet jag inte.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in