2022-11-19, 20:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Nej jag citerade inte dig, reg november 2022 glöm det.
Eh va? Jag kommenterade det du och den du citerade skrev. Du vet, diskussionsforum.
Citera
2022-11-19, 20:18
Medlem
Sommargays avatar
Från 268 till 208 vänner på en vecka är resultatet. Men det är ju Ove glatt ovetandes om. Han har fullt upp med häkteslivets alla bördor. Oves liv är decimerat till frulle, rökpaus, middag, rastgård och förhör. Åsså den där goa shotten med atarax och theralen när sjuksyster gör sitt dagliga kvällsbesök. Oves offentliga försvarare heter Ellen. Jag googlade Ellen. Hon är född samma år som Ove. 1971. Man undrar lite hur försvaret läggs upp och hur engagerad Ellen egentligen är att lägga ner kraft på att mildra Oves oundvikliga straff. Hur skall de tillsammans med slughet och list utmanövrera åklagaren? Ellen har ju varit med i gemet ett tag. Chattloggar finns i överflöd där Ove refererar självbiografiskt om "peddokuken" som ska tvingas in i "fittunge utan hänsyn". FUP:en blir nog inte särskilt intressant. Det är chattloggar och digitalt övergreppsmaterial. Säkert ingen skräll om ringa narkotikabrott smyger sig in där någonstans också. Ove lever ju för tjacket. Nej det jag är sugen på är domen. Där rätten skall resonera kring hur och varför man dömt som man gjort. En vända till Skogome på Hisingen i Göteborg blir det nog. Jag får inte intrycket att Ove sitter på enorma mängder material. Han verkar inte vara någon superhoarder i övergreppsmaterial. Jag kan ha fel där. Sen blir det hem igen. Till lyan med riktade antenner mot grannarna han ofta hjälper med tekniken. Det finns en risk att de bytt lösenordet till wifi:et nu. Till den ensamstående mamman med barnen han chattat om att han vill våldta. Det kan bli lite krystade möten nere vid vägen där alla brevlådorna är samlade.
Citera
2022-11-19, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VVVulpes
Eh va? Jag kommenterade det du och den du citerade skrev. Du vet, diskussionsforum.

Det var ju inte svar till dig, förstår du inte? Du vet ju inget om vad vi pratat om tidigare.
Citera
2022-11-19, 20:40
Medlem
E.84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roxiee
Eeh, ser inte att jag frågat något om din ekonomi i inlägget.
Nä men fick känslan av att du skulle komma dit igen..
Citera
2022-11-19, 20:59
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Lysturken
Jag gjorde samma sökning häromdagen på 416 men kom inte heller fram till nåt. Funderade på hur gammal han kan vara. 60 men inte 70? Och så gift. Man får inte alltför många träffar men verkar inte gå att verifiera med bild.
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Jag hittade en jag tror det var genom namn + Redbergsplatsen och likhet i bilder , ålder över 65 men under 70 år , dock så är han ogift . Någon som är bättre att leta än jag får titta vidare på detta eftersom det jag tycker är likhet i utseende kanske inte stämmer , den jag tänker på har ett kort efternamn
Har ni hört poddavsnitt #33?
https://dumpen.se/2022/11/17/poddavsnitt-33/
Mr Mouthful nämns med start vid ca 17:45, lite senare (vid ca 20:20) så nämner de att han bor i Onsala eller Hovås, samt är VD för något företag.
Trots denna info lyckas jag tyvärr inte hitta den jäveln.
Citera
2022-11-19, 21:13
Medlem
E.84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VVVulpes
Fattar inte hur du orkar vara här? Jag antar att du får någon slags styrka av det, men att sitta här med alla peddon i tråden när man vart med om det du ska ha.. Fy fan usch. Jag skulle inte fixa det. Om du är orolig att info om dig ska användas privat varför i helvete skriver du här då? Helt ofattbart, bara att välja bort. Du uppger dig vara ett offer och det är du kanske, men du väljer 100% själv att delta i den här tråden och det är svårt att förstå och ännu mindre ta hänsyn till vad du tycker är irrelevanta frågor och inte. Bara att inte svara. Inte skriva. Så! Löst.

Alla hanterar saker olika, och alla här inne är inte pedofiler eller fanatiska dumpen anhängare. Klart att anhöriga också blir offer men oavsett om man väljer att va här inne eller inte så kan jag känna att vem som betalar min advokat inte är relevant, men om du som roxxie känner annorlunda så kom med ett argument om varför det är viktigt/relevant att veta vem som betalar min advokat.
Citera
2022-11-19, 21:38
Medlem
Sommargays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av E.84
Alla hanterar saker olika, och alla här inne är inte pedofiler eller fanatiska dumpen anhängare. Klart att anhöriga också blir offer men oavsett om man väljer att va här inne eller inte så kan jag känna att vem som betalar min advokat inte är relevant, men om du som roxxie känner annorlunda så kom med ett argument om varför det är viktigt/relevant att veta vem som betalar min advokat.

Aldrig adresserat dig innan men tycker det är förjävligt att många här i tråden talar till dig som om du vore en förövare.
Citera
2022-11-19, 21:41
Medlem
UnitedKingdoms avatar
Citat:

Skriv precis vad du vill, när du vill, hur mycket du vill!

Att dessa dumplingar överhuvudtaget ska mästra dej är löjligt, inte en enda av dem bryr sej om de anhöriga, eller dess barn, bara freakshowen fortsätter så jublar de ikapp.
Citera
2022-11-19, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Humanhistory
Jag undrade mer vad som hände med gäddorna sen? Vad gör de idag har de flickvänner har de lyckats få en anställning med mera?
Du tror att 40 + män som hängts ut på Dumpen har som första prioritet att hitta sig en flickvän ., De flesta gäddor har nog andra prioriteringar som att försöka få till en bra relation med sina barn och anhöriga , försöka hitta ett arbete om det har försvunnit samt syssla med sin bodelning om de separerat och haft ägd bostad
Citera
2022-11-19, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Det var ju inte svar till dig, förstår du inte? Du vet ju inget om vad vi pratat om tidigare.
Jag kan läsa och gör det, jättebra när man skriver på allmänna forum, testa!
Citera
2022-11-19, 21:50
Medlem
Citat:
Nej sant. Svårt att fatta hur någon kan vara så stark bara. Många här är ju öppna med sin läggning i andra delar av forumet och, nä usch svårt att ens sätta mig in i din sits. Då har jag ändå haft familjemedlemmar som råkat ut för såna här äckel. Bra att du kan nyansera trots allt.
Citera
2022-11-19, 22:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Du tror att 40 + män som hängts ut på Dumpen har som första prioritet att hitta sig en flickvän ., De flesta gäddor har nog andra prioriteringar som att försöka få till en bra relation med sina barn och anhöriga , försöka hitta ett arbete om det har försvunnit samt syssla med sin bodelning om de separerat och haft ägd bostad

Ja
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in