2022-11-19, 22:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av norrrrrmannn1
LOL
Selvfølgelig ikke!

Bevis det, jeg tror ikke noe på at det eksisterer
Citera
2022-11-19, 22:24
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Nei vel, dette vet du best...

Citat:
LOL
Selvfølgelig ikke!

Inget av det du länkar till kan väl se någon bakom en isolerad tegelvägg nr 1 eller 2 än mindre 3, så varför länka till dem då clown?
Citera
2022-11-19, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Formann
Bevis det, jeg tror ikke noe på at det eksisterer
Jeg gir meg!
Du har bestemt at det ikke finnes og da har nok du rett.

Selv har jeg ikke peiling!
Citera
2022-11-19, 22:27
Medlem
Citat:
Jeg gir meg!
Du har bestemt at det ikke finnes og da har nok du rett.

Selv har jeg ikke peiling!

Det er du som sier de finnes, du bare lirer av deg bullshit fordi du selv skjønner hvor dumt det er.
Citera
2022-11-19, 22:29
Medlem
Citat:
Det var også derfor det kom bil 2 ganger på aksjonsdagen, 1 når TH pleide å dra og en når han faktisk dro, siden det avvek fra normalen som GM forventet.

Det med lufting av hund er bare et eksempel og ikke viktig.
Poenget er at TH drar og AEH blir igjen.

Det er for GM umulig å vite hva AEH vil foreta seg, det er nok langt mer uforutsigbart enn TH.
Når TH drar på jobb så vet de hvor de har både TH og AEH og det vil nok bli vanskelig etter hvert.
TH kan dra hjemom for lunsj eller annet, AEH er nok veldig uforutsigbar som ikke jobber.
Unaturlig å få besøk så tidlig også.

Jeg synes oppriktig at GM i denne saken har vært veldig flink som har kommet seg unna med dette.
Det er vanskelig å være kritisk til valg av åsted og tidspunkt med dette resultatet.
th dro vel 5-10 minutter etter at bilen ankom sv.
Citera
2022-11-19, 22:33
Medlem
Svartedikets avatar
Citat:
Bruker termisk til slikt.
Jeg er usikker på sivile specs, men forsvaret og politiet har termisk som med letthet ser hvor mange som oppholder seg i et hus.
Tror nok også det er mulig med sivilt utstyr.
https://www.google.com/search?q=termisk+kamera+hus&sxsrf=ALiCzsbPpJpMSYfo jvx7Y-daIdMzO73wLw:1668891858826&source=lnms&tbm=isch&sa =X&ved=2ahUKEwj2tKfTkrv7AhXrwosKHWdnA-0Q_AUoAXoECAIQAw&biw=1280&bih=648&dpr=1.5

Uforholdsmessig mye slit da for å ha så lite interesse for pengene.
Citera
2022-11-19, 22:34
Medlem
Citat:
Det er du som sier de finnes, du bare lirer av deg bullshit fordi du selv skjønner hvor dumt det er.
Hva er det du er så sur for nå?
Du har fått lov til å bestemme, det må da vel være bra
Citera
2022-11-19, 22:36
Medlem
Citat:
Hva er det du er så sur for nå?
Du har fått lov til å bestemme, det må da vel være bra

Vi venter fortsatt på bevis, det eneste du behøver å gjøre er å dele det med oss andre.
Citera
2022-11-19, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svartediket
Uforholdsmessig mye slit da for å ha så lite interesse for pengene.
TH løp til politiet som avslørte seg selv umiddelbart!
Politiet er konsekvente, de er mot enhver utbetaling til utpressere eller kidnappere, så når det skjedde sank muligheten for gevinst til nær null i tillegg til at sjansen for å bli tatt stiger til værs.
Citera
2022-11-19, 22:45
Medlem
Citat:
TH løp til politiet som avslørte seg selv umiddelbart!
Politiet er konsekvente, de er mot enhver utbetaling til utpressere eller kidnappere, så når det skjedde sank muligheten for gevinst til nær null i tillegg til at sjansen for å bli tatt stiger til værs.

Da har du utelukket at TH kan stå bak for da er fortjenesten null.
Citera
2022-11-19, 22:46
Medlem
Citat:
Vi venter fortsatt på bevis, det eneste du behøver å gjøre er å dele det med oss andre.
Jeg skrev i innlegget at jeg kun kjenner militære specs og hva politiet disponerer.

Vil du jeg skal skaffe deg link til noe som er hemmelig?

Selv om det er hemmelig og ikke tilgjengelig i butikk kan det være det for kriminelle.

Som jeg også skrev så har ikke jeg greie på hva som er tilgjengelig sivilt så det må du nesten sjekke selv.

Det ville vært fint om du gjorde en innsats i stedet for å innbille deg at du har peil og sløse med andres tid på det.

Fint om du informerer oss om hva du har funnet når du har lest deg opp.

Jeg kan godt ta et eksempel selv om jeg blir beskyldt for løgn.
Jeg hørte på politiradioen når det var en biljakt som endte i en blindvei på Høybråten.
Da kom helikopteret til og etter at det hadde vurdert temperaturen på bilmotorene i gaten før det gikk løs på husene og menneskene i det.
I det ene huset var 3 mennesker, et av de var mye varmere enn de andre og måtte sjekkes av mannskap på bakken.
Det var en som akkurat hadde vært ute på joggetur.

Det er synd med dustene i tråden som bare synser om ting de så absolutt ikke har greie på bare fordi det ikke passer inn i agendaen.

En aller siste gang:
Jeg har ikke tilgang på militære specs, hverken utsyret i seg selv eller link til det
Citera
2022-11-19, 22:48
Medlem
Citat:
Jeg skrev i innlegget at jeg kun kjenner militære specs og hva politiet disponerer.

Vil du jeg skal skaffe deg link til noe som er hemmelig?

Selv om det er hemmelig og ikke tilgjengelig i butikk kan det være det for kriminelle.

Som jeg også skrev så har ikke jeg greie på hva som er tilgjengelig sivilt så det må du nesten sjekke selv.

Det ville vært fint om du gjorde en innsats i stedet for å innbille deg at du har peil og sløse med andres tid på det.

Fint om du informerer oss om hva du har funnet når du har lest deg opp.

Jeg kan godt ta et eksempel selv om jeg blir beskyldt for løgn.
Jeg hørte på politiradioen når det var en biljakt som endte i en blindvei på Høybråten.
Da kom helikopteret til og etter at det hadde vurdert temperaturen på bilmotorene i gaten før det gikk løs på husene og menneskene i det.
I det ene huset var 3 mennesker, et av de var mye varmere enn de andre og måtte sjekkes av mannskap på bakken.
Det var en som akkurat hadde vært ute på joggetur.

Det er synd med dustene i tråden som bare synser om ting de så absolutt ikke har greie på bare fordi det ikke passer inn i agendaen.

En aller siste gang:
Jeg har ikke tilgang på militære specs, hverken utsyret i seg selv eller link til det

All teknologi har sine begrensninger, så det du sier tror jeg ikke noe på.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in