Citat:
Ursprungligen postat av
Formann
Vi venter fortsatt på bevis, det eneste du behøver å gjøre er å dele det med oss andre.
Jeg skrev i innlegget at jeg kun kjenner militære specs og hva politiet disponerer.
Vil du jeg skal skaffe deg link til noe som er hemmelig?
Selv om det er hemmelig og ikke tilgjengelig i butikk kan det være det for kriminelle.
Som jeg også skrev så har ikke jeg greie på hva som er tilgjengelig sivilt så det må du nesten sjekke selv.
Det ville vært fint om du gjorde en innsats i stedet for å innbille deg at du har peil og sløse med andres tid på det.
Fint om du informerer oss om hva du har funnet når du har lest deg opp.
Jeg kan godt ta et eksempel selv om jeg blir beskyldt for løgn.
Jeg hørte på politiradioen når det var en biljakt som endte i en blindvei på Høybråten.
Da kom helikopteret til og etter at det hadde vurdert temperaturen på bilmotorene i gaten før det gikk løs på husene og menneskene i det.
I det ene huset var 3 mennesker, et av de var mye varmere enn de andre og måtte sjekkes av mannskap på bakken.
Det var en som akkurat hadde vært ute på joggetur.
Det er synd med dustene i tråden som bare synser om ting de så absolutt ikke har greie på bare fordi det ikke passer inn i agendaen.
En aller siste gang:
Jeg har ikke tilgang på militære specs, hverken utsyret i seg selv eller link til det