Citat:
Ursprungligen postat av
Dragspelochbas
Väst har gjort precis samma sak och fortsätter att göra det på halva planeten. Saudierna med stöd av USA genomför i dagsläget en bokstavlig etnisk rensning i Jemen.
Men sånt skiter undermänniskor som dig i eftersom det här inte handlar om rätt eller fel, utan det är bara ett utlopp för hjärntvätten ni utsatts för. Det här är inget jag säger för att ”vinna” ett internettjafs, utan jag tycker genuint synd om er.
Ps. Ukraina är ett korrupt skithål. Det är inget ”vi vet” - det är där ute helt öppet. Jag gissar på att är den genomsnittliga dyslektiska svennen vars mamma drack under graviditeten, vilket är 60-70% av er, har svårt att ta in fakta.
Du har ju tanke-dyslexi om du anser att skälet till varför man ska stödja Ryssland är för att USA också är dumma. Sandlådediskurs. Och absolut är Ukraina ett dåligt land i många avseenden, t ex korruptionen som du hänvisar till är ju ett känt faktum. Det är också känt att korruptionen i Ryssland är ännu värre än i Ukraina men det varken förklarar eller ursäktar ett erövringskrig som det som Ryssland försöker sig på.
Det sista stycket angående dyslektiska svennar med mammor som druckit under graviditeten så gissar jag på att du har muslimsk bakgrund. Sluta ligg med era kusiner så förbannat så ska du se att även er kultur någon gång kan bli välmående.