Citat:
Ursprungligen postat av
p99
Hela ditt inlägg kan sammanfattas till en mening, ”Jag vill vara manlig så att kvinnor ska vara attraherade av mig”. Du bryr dig alltså så mycket om vad tjejer tycker att du baserar hela din existens efter att bli så attraktiv som möjligt, du är alltså automatiskt bögig med detta mindset
Buhuu, pojke född 99 tror han vet vad det innebär att vara man och att det bara har med kvinnor att göra.
Nej. Att du har två mammor och därmed inte förstår vad som är naturligt i att bara vara man så är det inte mycket jag kan hjälpa dig med. Att få kvinnor? En riktig man behöver inte kvinnor. Han vill bara ha en kvinna, en riktig kvinna man kan bygga en framtid tillsammans med.
Att vara man är bara ett naturligt tillstånd och ingenting som görs till bara för att tillgodose andra. Det bara finns där. Att kvinnor naturligt dras till det är deras problem, inte mitt.
Att vara slav för fitta och tro att du måste göra dig till för att få något som är lättillgängligt och finns i överflöd visar bara att du är en incel som behöver kämpa för mycket med att få tjejer att attraheras av dig.
Jag bryr mig inte om dina personliga problem med att få kvinnor, men projecera inte dina egna problem på mig.
Om du inte förstår mitt inlägg så betyder du att du inte är i det tillståndet jag beskrev och då rör inte inlägget dig heller.