2022-11-17, 23:19
  #1
Medlem
Martin Stenmarck är inte singel längre. Fick en känsla av att han dejtar en av samma kön då han inte använde sig ut av något pronomen.

Min frågeställning:

Hur kan det ha varit så tyst om orsaken till deras skilsmässa? Även SP håller käften. Spekulationer om skilsmässan nämns enbart i tråden om Hanna.

Så nyfiken
__________________
Senast redigerad av Vaknatupp 2022-11-17 kl. 23:24.
Citera
2022-11-17, 23:24
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vaknatupp
Även SP håller käften.

Statens provningsanstalt?
Citera
2022-11-17, 23:33
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skeppslag
Statens provningsanstalt?


För tyst för flashback ens. Så märkligt
Citera
2022-11-17, 23:51
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vaknatupp
Martin Stenmarck är inte singel längre. Fick en känsla av att han dejtar en av samma kön då han inte använde sig ut av något pronomen.

Min frågeställning:

Hur kan det ha varit så tyst om orsaken till deras skilsmässa? Även SP håller käften. Spekulationer om skilsmässan nämns enbart i tråden om Hanna.

Så nyfiken
En googling bort med rubriken, Martin Stenmarck bekräftar relationen – har en ny flickvän efter skilsmässan
https://www.msn.com/sv-se/nyheter/other/martin-stenmarck-bekr%C3%A4ftar-relationen-har-en-ny-flickv%C3%A4n-efter-skilsm%C3%A4ssan/ar-AA14asHx
Citera
2022-11-17, 23:53
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kontextuell
En googling bort med rubriken, Martin Stenmarck bekräftar relationen – har en ny flickvän efter skilsmässan
https://www.msn.com/sv-se/nyheter/other/martin-stenmarck-bekr%C3%A4ftar-relationen-har-en-ny-flickv%C3%A4n-efter-skilsm%C3%A4ssan/ar-AA14asHx


Felciterat, han sa att han hade "någon", det var Lotta Brome som sa hon
__________________
Senast redigerad av Vaknatupp 2022-11-18 kl. 00:11.
Citera
2022-11-18, 00:29
  #6
Medlem
Den där jäveln snodde ett ragg från mig på Riche, som jag lagt ut både tid och pengar på, som i princip var klappat och klart när han dök upp med sitt inställsamma flinande.

Han är alltså inte heltidsbög med andra ord.
Citera
2022-11-18, 00:37
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rotebro-conny
Den där jäveln snodde ett ragg från mig på Riche, som jag lagt ut både tid och pengar på, som i princip var klappat och klart när han dök upp med sitt inställsamma flinande.

Han är alltså inte heltidsbög med andra ord.


Hahaha, han har ju varit gift ett bra tag. Jag tänker stört , han kanske inte är bi, meeen varför skilde de sig är min lilla undran

På grund av ditt ragg?
__________________
Senast redigerad av Vaknatupp 2022-11-18 kl. 01:01.
Citera
2022-11-18, 06:11
  #8
Medlem
Förstår honom. Hanna är en 4 kanske, han är nog en 9-10 i tjejers ögon.
Citera
2022-11-18, 06:36
  #9
Medlem
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rotebro-conny
Den där jäveln snodde ett ragg från mig på Riche, som jag lagt ut både tid och pengar på, som i princip var klappat och klart när han dök upp med sitt inställsamma flinande.

Han är alltså inte heltidsbög med andra ord.
Surt sa räven
Citera
2022-11-18, 10:02
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rotebro-conny
Den där jäveln snodde ett ragg från mig på Riche, som jag lagt ut både tid och pengar på, som i princip var klappat och klart när han dök upp med sitt inställsamma flinande.

Han är alltså inte heltidsbög med andra ord.
Låter mer som att han räddade dig från ett luder, var tacksam istället. Var glad att du bara förlorade lite tid och pengar. Vem vet vad hon satt på för sjukdomar och annat smuts. Eller ännu värre, om ni blivit tillsammans och hon skinnat dig in på bara benen.
Citera
2022-11-18, 18:29
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bridge
Förstår honom. Hanna är en 4 kanske, han är nog en 9-10 i tjejers ögon.


Smaken är som baken, tycker hon är en 7-8a. Så du tror att han lämnade henne p.g.a hennes utseende efter 20 år?
Citera
2022-11-18, 19:09
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bridge
Förstår honom. Hanna är en 4 kanske, han är nog en 9-10 i tjejers ögon.

Jag håller med. När Martin var som hetast för ett decennium sen tyckte en kollega att jag liknande honom. Då visste jag inte riktigt hur jag skulle ta det då han var lite töntig med Mello och allt. Men han tuffa till sig. Tyvärr gick jag åt motsatt håll. Sjumilakliv.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in