Den där jäveln snodde ett ragg från mig på Riche, som jag lagt ut både tid och pengar på, som i princip var klappat och klart när han dök upp med sitt inställsamma flinande.
Den där jäveln snodde ett ragg från mig på Riche, som jag lagt ut både tid och pengar på, som i princip var klappat och klart när han dök upp med sitt inställsamma flinande.
Han är alltså inte heltidsbög med andra ord.
Hahaha, han har ju varit gift ett bra tag. Jag tänker stört , han kanske inte är bi, meeen varför skilde de sig är min lilla undran
På grund av ditt ragg?
Senast redigerad av Vaknatupp 2022-11-18 kl. 01:01.
Han är alltså inte heltidsbög med andra ord.
Låter mer som att han räddade dig från ett luder, var tacksam istället. Var glad att du bara förlorade lite tid och pengar. Vem vet vad hon satt på för sjukdomar och annat smuts. Eller ännu värre, om ni blivit tillsammans och hon skinnat dig in på bara benen.
Förstår honom. Hanna är en 4 kanske, han är nog en 9-10 i tjejers ögon.
Jag håller med. När Martin var som hetast för ett decennium sen tyckte en kollega att jag liknande honom. Då visste jag inte riktigt hur jag skulle ta det då han var lite töntig med Mello och allt. Men han tuffa till sig. Tyvärr gick jag åt motsatt håll. Sjumilakliv.