2022-11-17, 21:01
  #7069
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Provrorsbarn
Men ge er, ni tror väl inte att en förälder medvetet svälter sin bebis för att den ska vara liten? Med två barn i bagaget så ville ena av mina egna inte äta mer än 30-60 ml åt gången, men åt istället varannan timme dygnet runt. Behövde ingen större flaska förrän de var 1 år.
🤷🏼‍♂️
Citera
2022-11-17, 23:50
  #7070
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Provrorsbarn
Men ge er, ni tror väl inte att en förälder medvetet svälter sin bebis för att den ska vara liten? Med två barn i bagaget så ville ena av mina egna inte äta mer än 30-60 ml åt gången, men åt istället varannan timme dygnet runt. Behövde ingen större flaska förrän de var 1 år.

Nu menar jag absolut inte att Linn gör det. MEN självklart finns det föräldrar som medvetet svälter sina barn? 🤔 bara att googla så får du fram hur många som helst.
Som sagt jag säger inte att Linn gör det, det var inte heller jag som skrev det från första början, och jag tror verkligen inte Linn är så sjuk i huvudet.
Citera
2022-11-18, 10:10
  #7071
Medlem
Vilken jäkla gnällfest det är hos henne nu. Hon är ju så sjuk men mååååste absolut baka kakor. Hon håller då på att svimma pga det för hon är ju så ambitiös och kan inte ens säga nej till sig själv.
Herrgud. Dramaqueen much?
Citera
2022-11-18, 11:55
  #7072
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Provrorsbarn
Men ge er, ni tror väl inte att en förälder medvetet svälter sin bebis för att den ska vara liten? Med två barn i bagaget så ville ena av mina egna inte äta mer än 30-60 ml åt gången, men åt istället varannan timme dygnet runt. Behövde ingen större flaska förrän de var 1 år.

Du har rätt såklart. Alla barn är givetvis olika.
Vidhåller dock att det är väldigt få föräldrar som skulle köpa SMÅ flaskor till sina 6-månaders bebisar när de ska börja använda flaska efter att ha helammat.

Fast det klart, hon kanske fått de där pytteflaskorna. Skitsamma, ser löjligt ut iaf.
Citera
2022-11-18, 12:00
  #7073
Medlem
Verkar som att Linn har en tuff vecka. VAB, massa möten, dålig sömn, feber så hög att hon ej orkar baka kakor och nu också MENS som grädde på moset 😱

Inkommande pappa-vecka för de stora va? Hoppas hon kan vila upp sig, stackarn.
Citera
2022-11-18, 12:01
  #7074
Medlem
Mensen tillbaka. Snart blir det bebis.
Citera
2022-11-18, 13:18
  #7075
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sofia2627
Mensen tillbaka. Snart blir det bebis.

Allt går enligt plan.
Citera
2022-11-18, 16:51
  #7076
Medlem
Incendios avatar
Då är hon tydligen inte gravid då. Men himla vad orättvist att hon fick vara mens-fri så länge efter förlossningen.
Citera
2022-11-18, 19:00
  #7077
Medlem
Alltså jag börjar seriöst tro att hon är gravid och försöker mörka det bara för att hon tvunget skall informera gång efter gång om att hon har fått mens😂
Citera
2022-11-18, 19:01
  #7078
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av K3tch
Vilken jäkla gnällfest det är hos henne nu. Hon är ju så sjuk men mååååste absolut baka kakor. Hon håller då på att svimma pga det för hon är ju så ambitiös och kan inte ens säga nej till sig själv.
Herrgud. Dramaqueen much?

Ja ojoj. Så sjuk så att Simon måste bära henne till sängen🤦‍♂️
Citera
2022-11-18, 21:44
  #7079
Avslutad
De små byxorna i dyson videon är säkert från barnavdelningen för att hon envisas med att hon är så petite och liten o får plats i storlek ”150” 😍 ja dom kanske passar i midjan för att du inte har höfter men längden gumman du är inte kortväxt…
Citera
2022-11-18, 23:20
  #7080
Medlem
Det är alltså bara jag som stör mig på HUR hon klippte upp förpackningen och inte kunde öppna upp mer innan hon hällde i kastrullen? 😂
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in