Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2022-11-12, 03:26
Medlem
Psykonaut-s avatar
Att gå från att dra lina till att röka, då man tänker cannabis och blossar, är ett litet steg men man
är på högsta nivån av beroende direkt.
Röka meth blir naturligt nästa steg och det är inte längre samma kick som
snorta tjack eller ens kola tjack som är drogen.
Meth, crack eller kockabas som det heter när man röker det, ger ett helt annat rus än
en lina på fetsen, eller på krogen.

Att gå från snorta tjack till IV, är ett mindre steg, än att gå från att snorta kola till att röka det.
Ungefär så, börjar man röka det så går man inte tillbaka att snorta igen. Det blir totalt ointressant.
Citera
2022-11-12, 23:11
Medlem
Haaunteds avatar
Bevittna mitt senaste diy projekt
https://anonymfile.com/6N6Pk/8036dc98-b859-453b-91e8-86697c7795a1.jpeg
En snortlåda med magnetlås det är en 18x18 spegel och locket är lackerad bambu med ett rejält handtag
Citera
2022-11-13, 16:23
Medlem
Haaunteds avatar
Vem säger att knarkare är okreativa och latar?
Citera
2022-11-15, 00:28
Medlem
Kokainet här nere i malmö smakar inte så kemiskt. Du drar linan o sen kommer den sköna känslan men aldrig varit att man reagerat på smaken. Klart om man får de ner i halsen att de blir nån klökning men inte mer än så. Hur ser de ut för er andra i landet?

Klart att kokain innehåller kemiska ämnen men tror ändå de finns nån slags balans i en fin produkt. De kokain som beslagtagits i skåne har tullen testat på 94-96% så verkar som kokainet blir bättre än förr iaf här nere...
Citera
2022-11-17, 17:21
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Skitzu
Folk som tar ladd IV, vilka doser tar ni då? Om det e bra kvalitet.. vissa tar 100-150mg och det fäster ju på såklart men ibland vet jag folk som över 200mg...
Helt sjukt eller vad säger ni? Har själv tagit stora doser förr men då jäklar susar det i säven! Låter som en helikopter hovrar ovanför en samt ett pipande ljud i öronen.. bara nyfiken för en vän sa häromdagen att han pangat ladd i höga doser men denna gång hade det räckt med 150mg där han lämna kvar lite för det svängde på tillräckligt.

Jag slog i mig ladd för första gången igår och jag tog knappt 50mg och blev nästan för mycket. Iofs hade jag typ 200mg väldigt bra heroin i fixen oxå. Så det är svårt att säga vad som gjorde vad, men fy jävla helvete va bra man kan må en stund!
Citera
2022-11-17, 17:27
Medlem
st33rs avatar
Om man slår i sig ladd. Hur länge mår man bra och nöjer sig med det? Måste man ta en ny fix en gång i halvtimmen?

Är inte sugen på att testa mer nyfiken.
Citera
2022-11-17, 17:54
Medlem
Nkpgisits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av st33r
Om man slår i sig ladd. Hur länge mår man bra och nöjer sig med det? Måste man ta en ny fix en gång i halvtimmen?

Är inte sugen på att testa mer nyfiken.
2g går slut FORT men jag trycker det är värt det då kokain IV bjuder på en fruktansvärt hård rusch.
Citera
2022-11-17, 22:26
Medlem
Hej, konstig fråga. Någon som kan Pma mig en bild på en bag eller en lina från er själva inga internet bilder. Helst väldigt inzoomat och så rent som möjligt.
Citera
2022-11-18, 00:24
Medlem
st33rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nkpgisit
2g går slut FORT men jag trycker det är värt det då kokain IV bjuder på en fruktansvärt hård rusch.

Det låter härligt.
Jag skulle nog testat också om jag varit rik.

Iofs, att röka crack borde ju vara lite åt det hållet.
Crack-cocaine är ju inte känt som rikemansdrog. Konstigt egentligen för det är väl bara kokain i rökbar form. Så det borde ju vara lika dyrt
Citera
2022-11-18, 09:59
Medlem
Haaunteds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av st33r
Det låter härligt.
Jag skulle nog testat också om jag varit rik.

Iofs, att röka crack borde ju vara lite åt det hållet.
Crack-cocaine är ju inte känt som rikemansdrog. Konstigt egentligen för det är väl bara kokain i rökbar form. Så det borde ju vara lika dyrt
Inte eftersom 1g kokain blir till 2g crack eller något i den stilen.du fattar vad jag menar?
Det är bara kokain + bikarbonat + värme för att göra det till bas
Senast redigerad av Haaunted 2022-11-18 kl. 10:03.
Citera
2022-11-18, 11:47
Medlem
LeChapos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haaunted
Inte eftersom 1g kokain blir till 2g crack eller något i den stilen.du fattar vad jag menar?
Det är bara kokain + bikarbonat + värme för att göra det till bas

Är det tillåtet att länka dokumentärer här?
Citera
2022-11-18, 12:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LeChapo
Är det tillåtet att länka dokumentärer här?
Tror det, jag har då aldrig blivit varnad åtminstone.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in