Citat:
Ursprungligen postat av
Emellie
One night stands på fyllan bör väl undvikas generellt sett och inte bara pga detta, tänker jag? Det gäller inte bara killar utan även tjejer. Det är ett riskbeteende och det är inte konstigt att det slutar illa för någon inblandad part. Men att supa och ligga med främlingar är ju ett vedertaget helgnöje för denna depraverade generation.

Kan väl hålla med, är nog många både herrar och damer som fått lite ågren efter en blöt natt när man vaknat upp med fel person.
Men knappast nåt som är nytt för den här generationen, hört historier från äldre släktingar från första hälften av förra århundradet. Samt läst historier från meddeltiden och framåt.
Tyvärr är det ett mänskligt beteende.
Men vad jag kan läsa mig till så har det blivit en knepig snedvridning, när det är enligt lagen bara den ena parten mannen man skall ställa krav på.
Kände väl mig inte helt lyckad när man vaknade upp med kompisens storesyrra, grannen etc. men oftast skämdes vi nog lika mycket från bägge håll. Men det skulle vara hemskt att bli dömd för ett gemensamt felbeslut p.g.a fylla.