2022-11-18, 08:27
Medlem
Jagersros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maurelius
Selfie-pinnen och tightsen är den unga kvinnans bästa vänner för att sedan, på ålderns höst, ersättas av katt och lådvin!

Heja Sverige!

Tiktok, instagram osv har varit bra på så sätt att där visas kvinnans sanna natur!
Har ögnat igenom dina inlägg i andra ämnen. Du är grymt cynisk men du gav mig många goda skratt Du är dråplig som få ! Men släpp Putin vurmen snälla
Citera
2022-11-18, 08:30
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VillJalentine
Varför ha ONS överhuvudtaget? Samhället är totalt skadat.
Sex är en intim kärleksakt som är totalt förstörd av porrindustrin och det mänskliga egot och sexberoende.
Ser man det för vad det är så blir det inga problem.
Alkohol är det andra problemet.
Dags att vakna nu.

Det är en frihetsfråga att staten inte ska inskränka sexuella handlingar mellan ungdomar och vuxna mer än absolut nödvändigt (regelrätt hot och våld). Nu har man fullt medvetet skapat en enorm juridisk gråzon med syfte att skada i synnerhet unga män. Det är ideologiskt manshat som ligger bakom.
Citera
2022-11-18, 08:30
Medlem
Citat:
Sex är en intim kärleksakt som är totalt förstörd av porrindustrin och det mänskliga egot och sexberoende.

ONS på fyllan har nog funnits sen mänskligheten börjat resa och lärt sig att berusa sig.
Så här i norden i alla fall de senaste 1500 åren. Pratar vi området närmare meddelhavet troligen mer 10000 åren. Så knappast nåt nytt fenomen, och nåt som ligger i de mänskliga generna.
Citera
2022-11-18, 08:33
Medlem
Emellies avatar
One night stands på fyllan bör väl undvikas generellt sett och inte bara pga detta, tänker jag? Det gäller inte bara killar utan även tjejer. Det är ett riskbeteende och det är inte konstigt att det slutar illa för någon inblandad part. Men att supa och ligga med främlingar är ju ett vedertaget helgnöje för denna depraverade generation.
Citera
2022-11-18, 08:33
Medlem
CHALLETVAERVIGGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lucienne.camille
Någon borde göra en App där med mobilt bankID godkänner sexuellt umgänge.
Man kunde ha olika val för vilka olika sexuella handlingar man går med på.
Borde räcka i en domstol som bevis.

Det skulle användas flitigt av finurliga våldtäktsmän som genom vapenhot tvingar kvinnan att signera en ”all in - brutal förnedringsbehandling”
Citera
2022-11-18, 08:42
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trancas
Jag har legat med kanske uppåt 1000 tjejer och aldrig haft ett enda problem med några anklagelser. Allt handlar om vem man är, hur man ser ut och hur man uppträder. Tjejer ska aldrig tvingas att ha sex. Det finns massor med sk grin och tjatknullare därute. De ska tjata och grina in sin lilla kuk på fyllan, även om de borde vara medvetna om att det är att jämställa med våldtäkt.

Dagens tjejer är mycket medvetna om vad de vill ha, de älskar sex med vackra män, och på tex Tinder får 10% av killarna 100% av tjejerna, medan de andra 90% av killarna riskerar att få grina in sin kuk i något offer efter en blöt kväll och hamna i fängelse.

Plus att det var andra tider, ingen jävel skulle kommit på tanken att anmäla någon för våldtäkt om man t.ex. hade gökat på natten och sen trycker in kotten dan efter innan ragget har vaknat.
Citera
2022-11-18, 08:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OmniCarnifex
Nej det stämmer inte. Om du byter sexställning eller t ex går ner på din partner så behöver du förnya det.
Samtycke är momentant och kan återtas när som helst, behöver finnas under hela akten, och så har det alltid varit. Det som skett nu är att bevisbördan flyttats till den anklagade att visa att samtycke förelegat.
Citera
2022-11-18, 08:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av YourPronouns
Om jag var singel skulle jag ALDRIG ha ONS.

Totalt livsfarligt nu för tiden.
Inte utan alkohål. Eller mycket säkrare ial
Citera
2022-11-18, 08:44
Medlem
Fettsugnings avatar
Citat:
Alkohol är det andra problemet.
Dags att vakna nu.
Håller med fullständigt. Dekadens har aldrig lett till något positivt.
Citera
2022-11-18, 08:46
Medlem
GrillTeknikers avatar
Vad säger advokaten om att alla män hädanefter spelar in sina one-night stands, antingen enbart ljud med hörbara "JA!", "KNULLA MIG!", "HÅRDARE!" eller ännu hellre komplett med video. Är det okej enligt advokaten? Enbart muntligt medgivande verkar ju inte fungera.
Citera
2022-11-18, 08:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emellie
One night stands på fyllan bör väl undvikas generellt sett och inte bara pga detta, tänker jag? Det gäller inte bara killar utan även tjejer. Det är ett riskbeteende och det är inte konstigt att det slutar illa för någon inblandad part. Men att supa och ligga med främlingar är ju ett vedertaget helgnöje för denna depraverade generation.

Kan väl hålla med, är nog många både herrar och damer som fått lite ågren efter en blöt natt när man vaknat upp med fel person.
Men knappast nåt som är nytt för den här generationen, hört historier från äldre släktingar från första hälften av förra århundradet. Samt läst historier från meddeltiden och framåt.
Tyvärr är det ett mänskligt beteende.
Men vad jag kan läsa mig till så har det blivit en knepig snedvridning, när det är enligt lagen bara den ena parten mannen man skall ställa krav på.
Kände väl mig inte helt lyckad när man vaknade upp med kompisens storesyrra, grannen etc. men oftast skämdes vi nog lika mycket från bägge håll. Men det skulle vara hemskt att bli dömd för ett gemensamt felbeslut p.g.a fylla.
Senast redigerad av SkogsSaab 2022-11-18 kl. 08:52.
Citera
2022-11-18, 08:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maurelius
Selfie-pinnen och tightsen är den unga kvinnans bästa vänner för att sedan, på ålderns höst, ersättas av katt och lådvin!

Heja Sverige!

Tiktok, instagram osv har varit bra på så sätt att där visas kvinnans sanna natur!

Nja. Sanna och sanna natur. Det har blivit något mer. Människan är inte konstruerad för att hetsas av algoritmer och sociala medier.
Människan är snart mer produkt än konsument.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in