Vänstervridna och manshatande SVT
Hur någon kan titta på SVT-skräpet är beyond me
Flera vänner jag har en envisas med att köra one night stands och det slutar alltid så otroligt dåligt.
En blev anklagad för att ha utnyttjat henne och en del av tjejerna blev helt psyko efter ett par dejter och började gnälla att dom fick för lite uppmärksamhet efteråt.
Dom blev clingy utan dess like.
Jag förstår verkligen inte hur många män envisas med one night stands och Tinder-fällan.
Jag har nog hört om 1 tjej som var normal.
Antingen har det alltid varit såhär men jag tror mer att det är media och samhällsklimatet som gör att dom tror att dom ska bli behandlade som prinsessor fast dom för det mesta inte tillför något annat än sex.
Och en annan sak är IG, FB och sociala medier som hypat dom.
Mediokra 3&4

r inbillar sig att dom är som 9-10

r.
Feminismen kommer göra dessa kvinnor helt galna och fruktansvärt ensamma efter 30-35 när ingen bryr sig om deras bilder och flöden.
OnlyFans tjejerna har ju bara ett fönster mellan 18 till max 30 år.
Det förvånar mig inte alls att många män skiter i hela dejt grejen och ägnar dig åt karriären, konsumera porr och hänga med vänner istället.
Samhällsklimatet just nu kommer göra dom fruktansvärt tomma inombords.
Det som skulle varit feminism blev väldigt snabbt manshatande istället.
Men ändå brottas ju män med sitt testosteron och tycker fortfarande att det är värt att göka en galning och sen betala priset för det.
Det finns såå mycket vanliga kvinnor därute och dom finns oftast inte på dessa sajter.
Jag har träffat kvinnor både på arbetsplatser, konferenser osv.
Så, ge inte upp mina bröder, men droppa att titta på hjärntvättnings media.
Det här inlägget kanske blev väldigt OT så flytta eller släng det.
Tyckte bara att det hörde ihop litegrann.
Män döms så enkelt nuförtiden för att det råder ett otroligt kvinno-gullegosande i rättssystemet och nästan överallt i samhällsskiktet
Så, snubbar, gör det inte.
Hitta en stabil tjej istället för att styras av era drifter