Samma här. Han ser ju fullständigt rabiat ut när han sitter & spärrar upp ögonen i synkarna. Man kunde se hur fruktansvärt frustrerad han var då hela lag syd fastnade vid repet & pga detta förlorade tävlingen. Vankade fram & tillbaka och gned sej om huvudet. De andra i laget stod stilla & försökte lösa uppgiften.
Han har ovanan att avsluta sina meningar med "så" eller "liksom". Vilket är oerhört irriterande. Nån här skrev att han är samtalsterapeut...herregud vilken fasa att behöva sitta & lyssna på honom😱
Tänk så olika man kan tycka och tur är väl det. Själv så gillar jag Alex jättemycket
De är usla men ganska förväntat beteende från Andreas. Hoppas nu att folk ser att Alex är lika självisk han med. Så tråkigt också att alla duktiga tjejer hänger löst och kvar blir Alex för att han paktat så in i helvete med alla grabbar.
På vilket sätt tycker du Alex är självisk? Han ville ju berätta om lådan för att vara ärlig. Jag tycker dock de borde letat upp det själva, det är ju ett spel.
På vilket sätt tycker du Alex är självisk? Han ville ju berätta om lådan för att vara ärlig. Jag tycker dock de borde letat upp det själva, det är ju ett spel.
Andreas och Alex läste ju brevet själva och höll på, tror även de tittade på skattkartan. Sen höll inte Alex deras hemlighet om immunitetsförgöraren. Han kunde ju frågat Kris och Andreas först om det var okej att han berättade för Martin. Det är mycket det också att han framställer sig som så god men han spelar fulspel samtidigt.
Andreas och Alex läste ju brevet själva och höll på, tror även de tittade på skattkartan. Sen höll inte Alex deras hemlighet om immunitetsförgöraren. Han kunde ju frågat Kris och Andreas först om det var okej att han berättade för Martin. Det är mycket det också att han framställer sig som så god men han spelar fulspel samtidigt.
Det pågår ju så mycket i Robinson som man inte får veta så det är mycket möjligt att Alex berättade senare. Hur som så skulle jag inte kalla det fulspel utan bara ett spel som Robinson är. Tycker Alex har växt med tiden och kört sitt spel även om han kanske inte har förmågan att läsa av allt som sker. Trodde från början att han skulle flippa ur så småningom men jag tycker han verkar stabil. Inget snyft och självömkan som många andra.
Sluta använd ordet "bajsa" som en typisk tjej Resmark, du är inte bara poet (jag trivs som en gädda i en sjö, zzzzzznark, Petra däremot är impad) du är barnslig också
Vi måste diskutera Homo-Johns kvinnosyn, han säger brudar, med sin bakgrund
Senast redigerad av Enmansdemo 2022-11-17 kl. 19:40.
Fan vad Petra har längtat att få ropa "medic" istället för "doctor" det är nästan så att lårskadan där och
då skulle vara fingerad för detta glänsande tillfälle
Senast redigerad av Enmansdemo 2022-11-17 kl. 19:49.