Citat:
Ursprungligen postat av
smalandsbo
Nu är du ju där igen med personliga påhopp så fort du inte kan bevisa något, sluta med det.
Om jag lägger upp någon teori och någon i tråden motsätter sig den teorin så börjar ju inte jag kalla dom för massa saker. Trams och barnsligt!
Tycker det är speciellt dåligt att du går på våran käre greve på det viset med tanke på hur mycket han har ställt upp för tråden!
Inte intresserad av att snacka med dig överhuvudtaget din knallhatt, du kastar halmdockor omkring dig i vart och vartannat inlägg, sedan avkräver du svar från folk på något dom överhuvudtaget inte skrivit, du är dessutom en förbannat osympatisk individ som regel med ett fokus på postaren istället för på saken, det är genomgående i det mesta du skrivit. Tror du inte jag ser dig. Du har väl överhuvudtaget aldrig lagt upp något tänkbart händelseförlopp, du attackerar bara folk personligen, det verkar vara ditt enda syfte. Du verkar överhuvudtaget inte kapabel att föra ett civiliserat samtal, det är den uppfattningen jag fått om din person! Skulle du tilltala folk IRL som du ibland gör här, skulle du åka på en fet propp! Det är vad netikett handlar om, läs på om den.
https://sv.m.wikipedia.org/wiki/Netikett
Vad det gäller Greven så gör ha ett mycket bra jobb, uppskattas och applåderas, men detta jobb innebär inte att han äger tolkningsföreträde och kan tänja på data som ett gummiband.
Tack för ordet.
Nu ägnar vi oss åt sakfrågor istället!