2022-11-16, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vemvadet
Hur fan ska hon klara sig, när han tagit sitt sista bloss på Crack pipan, och somnar in i den eviga sömnen?? På riktigt undrar jag i vilken riktning hennes liv går! Jag menar hela hennes liv dör ju med Alex. Inte bara han utan allt runtomkring allt allt allt hon har ingenting själv, tomt skal, död personlighet, inga drömmar eller mål, för dem hon hade var Alex.

Tror att hon skulle rida på hans "afterfame" ett tag. Sen skulle hon "berätta allt", i 900 videos.

Sen - dö ut 😁
Citera
2022-11-16, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kokhett
Tror att hon skulle rida på hans "afterfame" ett tag. Sen skulle hon "berätta allt", i 900 videos.

Sen - dö ut 😁
Jag tror hon skulle rida på Anines! Blir bara de 2 kvar i bolaget liksom.
Citera
2022-11-16, 22:55
Medlem
Citat:
Men jävlar! Karma gör entré... Alex- akta dig nu...
ja haha men Alex bryr sig inte han gick ju fri 😅
Citat:
Ja men synd faktiskt, man kan säga att Alex får ta på sig hans liv. Det va han som förstörde honom. Iaf sen mordet. Stackaren, o stackars alla som tog skit för Alex skull! Undra om de fått ngt tbx, eller ett tack? En shout out kanske? Och free min broder! Det är väl allt dessa snubbar fått!
Svin Alex hoppas han får sitt mycket snart!
ja minst ett rip och tack för din insats 😂
Citat:
Jag har sett dem flertal gånger och minns ingenting om ngt sånt här
Men kan också varit att jag halv lyssnat, alla Alex historier har man ju inte tagit på allvar direkt o lagt på minnet!
Samtidigt är det jävligt svårt att tyda vad han säger, kan det vara så att blackghost är hunden Alex pratar om när han slöddrar fram ”japp hunden”? Och mr BG blev triggad för nej du Alex ska inte japp mig inte!
Citat:
Ursprungligen postat av Bluntzillo
Jag är tillbaka ! Trodde inte han skulle överleva tills jag var tillbaka från min ”sömn” här inne.
Har sett hur jävla nerpundad han blivit herregud 😂
Känns som det är nära till en volta eller katastrof snart.

Och Alva 🤮 ja du allt fler hästar flyr från det stallet, snart står där bara en överviktig sliten bag-in-box åsna kvar och undrar vad fan som hände på vägen.

Hon måste på riktigt vara retarderad.
Hahah välkommen tillbaka, och jag håller med dig helt och hållet, det kommer hända något pundigt snart som leder till något mer pundigt som leder till kåken eller katastrof. Med tanke på dödsfallet i Gävle igår kväll och Alex skick kanske han ska hämnas sin ”broder” men fun fact så är jag osäker på att Alex och sh@rre var vänner!
Men du får inte säga så där om Alva, hon lider ju av psykisk ohälsa vet du väl! Hon orkar inte prata med mamma eller sminka sig (om det inte är prosecco och ful tjack på agendan)

Citat:

Sen - dö ut 😁
Ja herregud vad hon skulle mjölka historier, dock inte nödvändigtvis Sanna historier, kan inte förstöra han rykte även när han tagit hissen ner så kommer hon va hans största fan, kanske klippa in lite Alex adlibs på 9ans låtar !
Citera
2022-11-16, 22:58
Medlem
Citat:
Jag tror hon skulle rida på Anines! Blir bara de 2 kvar i bolaget liksom.
Rida på anine skulle hon utan tvekan göra, inte nödvändigtvis hans musik. she been working hard to be a gangsterwife
Citera
2022-11-16, 22:58
Medlem
Citat:

Sen - dö ut 😁

Absolut! Hon kommer få sitta I någon trött tv-soffa och prata om sin självbiografi - "Alvish,"

Allt kommer handla om Alex, föralltid
Citera
2022-11-16, 23:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bannad4now
Rida på anine skulle hon utan tvekan göra, inte nödvändigtvis hans musik. she been working hard to be a gangsterwife
Hon lär ha siktat in sig på honom redan. Garderat upp med att bli hans Manager, så han inte bara kan gitta när Alex trillar av pinn! Hon kröp tbx till Alex lagom till när han började hänga med Anine.
Men wtf, Anines kuk kan säkerligen iaf stå! Och han är yngre, hungrig! Han har allt som Alex inte har!
Citera
2022-11-17, 00:23
Medlem
MrsLibras avatar
Vet vi något mer om hur det gick efter att folk ringde hotellet igår? Blev de utkastade eller hann de fly av rädsla för att snuten var på väg?
Eller är det blackghost de flytt ifrån?

För de lämnade Gbg idag väl?
Citera
2022-11-17, 00:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsLibra
Vet vi något mer om hur det gick efter att folk ringde hotellet igår? Blev de utkastade eller hann de fly av rädsla för att snuten var på väg?
Eller är det blackghost de flytt ifrån?

För de lämnade Gbg idag väl?
Vet ej. Men inget jätte allvarligt har väl skett. Alva har varit aktiv. Sist man såg ngt åkte de ju bil, diggandes till Alex autotune låtar. Men åt vilket håll de begav sig, ingen aning. Tror knappast Stockholm. Alex kan nog inte sätta sin fot där! Tippar tyvärr på Malmö
Kan bli Gävle också. Är väl de två städer de har mest anknytning till.
Citera
2022-11-17, 00:43
Medlem
Citat:
Vet ej. Men inget jätte allvarligt har väl skett. Alva har varit aktiv. Sist man såg ngt åkte de ju bil, diggandes till Alex autotune låtar. Men åt vilket håll de begav sig, ingen aning. Tror knappast Stockholm. Alex kan nog inte sätta sin fot där! Tippar tyvärr på Malmö
Kan bli Gävle också. Är väl de två städer de har mest anknytning till.
Men typ alla han känner i Gävle sitter väl inne gömmer sig eller är död
Citera
2022-11-17, 00:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bannad4now
Men typ alla han känner i Gävle sitter väl inne gömmer sig eller är död
Du har säkert rätt. Men var inte jätte längesen dem va där faktiskt! Kan va att han gillar att röra sig där då han känner till staden bra. Och att det är lååååångt för eventuella pull ups, att åka!
Citera
2022-11-17, 01:54
Medlem
Citat:
Du har säkert rätt. Men var inte jätte längesen dem va där faktiskt! Kan va att han gillar att röra sig där då han känner till staden bra. Och att det är lååååångt för eventuella pull ups, att åka!
Sant, sen har han såklart mer ”vänner” än dom som sitter
Citera
2022-11-17, 11:08
Medlem
Min vän såg alex alva och någon annan på en bensinstation i vårgårda ( några mil från göteborg). Alex såg riktigt smal ut tillskillnad från sin överviktiga flickvän.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in