2022-11-16, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Murderotica
Rövpanna. Amfetamin.

Tack. Man lär sig något nytt varje dag.
Citera
2022-11-16, 23:02
Medlem
Förstår inte att någon har empati eller tycker synd om dessa männen.
De väljer själva att gå efter barn, då får de ta konsekvenserna.

Dumpen behövs då samhället sviker barnen.
Citera
2022-11-16, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lysturken
Den där sjuka porrnovellen fick förstås bägaren att rinna över. Den är inte ens skriven med en gnutta humor. Det är så depraverat och hjärndött att man storknar. Som en oändlig ström av det sjukaste som kommer ur en psykos. Men förstaplatsen lär dom dock dela med åtminstone Robinson-gäddan. Och det finns några gäddor till som aspirerar på den absoluta bottenplatsen i helvetets soptipp.

haha, ja det finns nog några runner-ups. Man tror fan inte det är sant. Skrattade dock rakt ut när han i chatten poängterade att det var viktigt med hygienen om de skulle ta med en till lirare i deras pedofila - tjack tryckande - pissdrickande - kuktortyrs session. Jisses
Citera
2022-11-16, 23:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av farfar
Det är ok att erkänna att man har haft fel, Micro113.

"Man börjar med.." är också helt fel, man gör vad man själv tycker är lämpligast.

Det verkar vara quality time hemma hos Micron ikväll. Välbehövlig dessutom

Hon är inte typen som erkänner misstag, inte jag heller. Runt midnatt så dyker schäfern upp här. Bombis!
Citera
2022-11-17, 00:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raymond-Chow
Har ni läst chattarna i FUP?

Grove Ove och hans lika skadade kompis gillar att knarka och runka till barnporr ihop.

Vi får ta del av vad jag antar är barnporr-tjackrunk-kompisens fantasi som handlar om att våldta en drogad unge (sida 52).
https://imgur.com/a/iR6tuNW

Ove gillar rövpannor.
"härligt, tänkte köra en 1grams RP och bara vara vidrigt kpåt"
"tänkte trycka upp en gubbe i röven nu och njuta lite"

Han vill suga av sin pulverpolare:
- Javad vill du att jag gör med din pissande kuk
- vad sägs om att du suger den halsdjupt
- Härligt suga svälja ditt tjackpiss

Ont i kuken = skönt i kuken.
"kan ta med lite stearinljus så kan vi plåga ollonet ordentligt"

Ove drömmer om att trycka in penis i barn och minderåriga:
- kolla min nya granne! 3 barnsmamma 33 år. korkad som en skördetröska typ,
- najz vad är hon mamma till?
- 4-6-7 cirkus,, får sådan lust att våldta allhoip

"är svinkåt på polarens 13åring med"

Kanske är bilden där han poserar med knallrött skrev och gul diskhandske resultatet av en lång session med tjackrunk, barnporr och självplågeri?

Skriver han så på riktigt?

Det måste ju vara det grövsta materialet hittills? Han verkar ju livsfarlig.
Citera
2022-11-17, 02:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brooz
detta är nog det dummaste inlägg jag någonsin har skådat i tråden. Med marginal, dessutom.

Varför?
Citera
2022-11-17, 03:06
Medlem
Ok jag hade fel men Husmor Micro113 wil rise again,finns ingen tvekan. Kanske tips om hur vi källsorterar bättre. Tanten kan nog göra livet surt för oss.

Vid källstationen. Vänsterslöddret tittar bort och då åker allt i första bästa. Det finns väl ingen som tror att pojkvännen egentligen bryr sig Jag skiter totalt i det där.

Dagtid är den bemannad av en fet tiggare som svälter.

Så gulligt i köket när det ska sorteras. Som att det gör skillnad Kina
Senast redigerad av Gipsy-tears 2022-11-17 kl. 03:39.
Citera
2022-11-17, 03:24
Medlem
Kenta be like ”Bara 60 year, single 60 year. They have no young daughter do they?” och skickar bilder med tekaka i munnen och stökig kåk
Citera
2022-11-17, 03:41
Medlem
E.84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roxiee
Tycker du att du skyddar dina barn från uthängning när du sitter och orerar på sociala medier? Apropå göra rätt för sig. Betalar du kostnaderna för advokaten du anlitat?
Så jag måste stänga ner mina sociala medier menar du för att skydda mina barn?
Ja varför skulle jag inte göra det?
Senast redigerad av E.84 2022-11-17 kl. 03:43.
Citera
2022-11-17, 03:54
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av odif6891
Har du provat att vara nykter när du skriver?

Du som verkar vara lite halvgalen är säkert insatt. Hur stor andel av Gäddorna har psykiatriska diagnoser då?

Är det rätt att hänga ut en sådan människa?

Som "villkorlig helnykterist" (villkoren kan vara "pliktuppfyllande" eller att jag inte kan finna något roligare än att vara skitfull. Det senare inträffar sällan.) måste jag helt öppet erkänna, att jag var "spik nykter" vid tillfället. Telefonjour helt enkelt, vilket faller under "pliktuppfyllande".

Om du googlar på "pedofili diagnoser" hittar du nog de upplysningar du efterfrågar. KI (Karolinska Institutet) har en bra - ehuru något "snårig" – ingång i ämnet.
Citera
2022-11-17, 04:19
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Det finns säkert någon äldre kärring med päls och pudel till dig, pröva igen imorrn! "Under dessa trasor så finns det ibland en del gött att hitta". Sanningen. "Det är dessa som ingen tittar på".

Kopplade dock inte ditt svar?

Tack för tröst! Prognosen för kommande vecka är dock illavarslande, speciellt om man (som jag) bor utmed stranden till en av våra större sjöar. Då brukar hundrastarna bestå av yngre, "inhyrda damer" med Phonen framför nosen...

Under mitt "pliktupfyllande" har jag massor av ärenden att hantera och minns inte specifikt vilket "svar" du avser. Ett inläggsnummer vore jag tacksam för.
Citera
2022-11-17, 04:40
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Agoldenage
Varför?

Ligger "lite" efter i tråden men känner ändå att jag är skyldig ett svar, pga att jag har kommenterat ditt inlägg.

Jag ser helt enkelt inte, att ditt inlägg är kopplat till någon som helst verklighet, utan det verkar ha sprungit ur dina egna fantasier. Att en eller annan polis – eller vilken makthavare som helst – kan beslås med "oegentligheter" är helt "normalt" enligt Gauss-kurvan. Var hamnar du själv på den, om man går igenom hela skalan av "oegentligheter"? (Prata skit om andra ingår i den skalan).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in