Citat:
Ursprungligen postat av
Ktbocken
Enkel slutfattning. Bägge är delaktiga i mordet genom : Bevisföring av tvivelaktiga versioner, ( som strider mot varandra ) vittnesuppgifter ifrån människor och digitala belägg och spår av dna.
Vilket sker efter någon vecka. Plus att fadern ( som flydde efter sina vittnesuppgifter utomlands ) och brodern vägrar polisförhör. Oavsett vad allt handlar om.
Sedan alla spår som tyder på att Tove blev dräpt i hallen. Plus att det finns spår på att Tove transporterades i baksätet ( likställdhet tar några timmar ) och lämpades av i skogen genom fotavtryck.
Samt att jj i upprymt tillstånd framhävde panikartat till sin far. En " olycklig " händelse som gjort henne upprörd.
Men enligt polisrapporten står följande : Dottern har medgivit en olycksalig händelse som inträffat i
sin lägenhet. Vilket gjort henne panikslagen och uppsökt mig för vägledning kring denna handling.
Lite konstigt. Denna rapport verkat att ha försvunnit. Liksom att jj: s pappas version är obetydlig som ointressant. Liksom tillåta honom lämna landet. Som att brodern SKA ABSOLUT INTE BLI FÖRHÖRD angående timmarna ( dagarna. ) efter Toves död.
Vilket betyder att vissa uppgifter ska inte granskas . Varför ? Kanske lite mer avslöjande om vad allt handlar om ?
Jag har fått tydliga inriktningar att inte nämna jj, hennes inblandning och pappans samt adressboken.
Tyvärr är jag sådan som vägrar tiga om vissa fakta i mordfall. Varför är jj hennes pappa och bror, mh och diffusa fakta så viktiga, att de blir "hänvisningar till att tiga " ?
Imorgon skulle jag våga ej skriva det här, angående Tove. Men hennes bortfall och kryptiska avrådanden tyder att på något är fel.
Intressant och kanske du har rätt vem vet? Hur vet du allt det här och var har du fått fakta ifrån ?
Adressbok?
Vad är det för adressbok du nämner och vems?
TT och JJ hade ju varit ovänner sen ca 2 år tillbaks
Varför blir en adressbok så viktig i fallet?
Och vad är det som får dig att tro /veta att TT avled i hallen?
Får man vögra förhör som broder?
Jag tror också att båda tjejerna är skyldiga
Och kanske de haft någon som hjälpt dem att gömma kropoen????