Citat:
Ursprungligen postat av
Singlan74
Hmm jaa.. Hon kan ju bara ha gått in till sig efter McDonald's resan för att han inte skulle tycka att något var konstigt och sedan har hon försiktigt smugit ner om MH väntade i källaren. Men iof så skulle hon ju ha kommit in där också :/.
Nej, MH väntade nog kvar i lägenheten och så bar dom ner henne tillsammans. Jag hade aldrig fixat att bära en död kropp själv, jag försökte bära min kompis en gång som hade däckat på golvet på fyllan och det gick inte alls, jag fick typ släpa henne tills hon kvicknade till och kunde krypa. Men då tränar inte jag och vet inte tekniken med att lyfta och bära en kropp.
Jag har väldigt svårt för att tro att TT har kastats ut men man vet ju inte, tycker ändå det verkar troligast att dom har hjälpts åt med att bära ner henne men som det redan har skrivits så måste allt ha gått snabbt efter JJ kom hem, det är det jag tycker är så konstigt! TT:s mobil hade kopplat upp sig sista gången kl 03.50 så det måste ju ha gått i raketfart efter JJ kom hem! Jag hade varit livrädd över att grannen fortfarande var vaken och skulle höra något i svalen..
Håller med, jag och två vänner har försökt få en dyngpackad, lealös man på benen…helt omöjligt. OCH håller med om att allt måste gått väldigt fort, och att de tar en enorm risk i och med att grannen var vaken. Tänk om han hade kikat ut i trappen vid en annan tidpunkt…kan knappt bärga mig tills FUP släpps!!