2022-11-16, 07:45
Medlem
AllHailBoognishs avatar
”Gjorde Robban Broberg sig skyldig till mord?”, vad är det för en fråga? Nog för att han var galen på sitt sätt men ingen tror väl att han var någon mördare? Kan väl inte klassas som en ”eller känns det bara så”-fråga?
Citera
2022-11-16, 09:39
Medlem
zerxezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4pmovement
Vi fick nästan en nip-slip där en bråkdel av en sekund?! Eller? Såg så ut.

Svennis sex appeal är ju en gåta av Guds nåde. Är det någon som känner en kvinna eller bög som faktiskt är attraherad av denne man? Ryktet säger ju att han är en playboy och kvinnokarl. Det ekar ju fullständigt tomt däruppe, är han på gränsen till mentalt efterbliven? Var finns sex appealen, vad är det jag missar?
Citera
2022-11-16, 09:53
Medlem
zerxezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Steff83
Kan dom inte bara sätta ihop ett dreamteam någon gång. Bara för att. Typ Johar B och Erik Haag. Så kan man även se om dom verkligen skulle krossa allt på riktigt och hur dom skulle samarbeta

Och visst. Fler bottennapp att skratta åt med.

Marianne Mörck och Svennis i ett team skulle vara drömmen. Jag skulle betala för att se den katastrofala kemin som skulle uppstå. Thomsgård anstränger sig för att vara ledare i gruppen och en modersfigur/älskarinna åt Svennis, medan Mörck bara skulle sitta där som en fågelholk. Svennis med Per Morberg, Karin Laserow, Cecilia Frode eller Sara Sjöström skulle också vara otroligt
Senast redigerad av zerxez 2022-11-16 kl. 09:56.
Citera
2022-11-16, 22:49
Moderator
Dr Kings avatar
En klockren idiotfråga idag
Givetvis kan nyårsafton och nyårsdagen infalla samma år. Dock inte med 1 dag emellan utan med 364 dagar.
Så kul också att det var Dilba och Leif som skrattande svarade fel och sa att de givetvis inte kunde göra det
Citera
2022-11-16, 23:17
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
Givetvis kan nyårsafton och nyårsdagen infalla samma år. Dock inte med 1 dag emellan utan med 364 dagar.
Så kul också att det var Dilba och Leif som skrattande svarade fel och sa att de givetvis inte kunde göra det

Wikingsson hade någon tävling på insta där bästa idiotfrågan skulle få 1000kr. Denna vann. Nu går vi tillbaka till produktionens skruttiga idiotfrågor.
Citera
2022-11-17, 00:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Wikingsson hade någon tävling på insta där bästa idiotfrågan skulle få 1000kr. Denna vann. Nu går vi tillbaka till produktionens skruttiga idiotfrågor.

Det förklarar varför det var en bra idiotfråga för en gångs skull. Cp-produktionen låg ej bakom!

Och vad var grejen med störningsljudet? Helt meningslöst tråkigt.
Citera
2022-11-17, 03:23
Medlem
Vobblers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King

Som sagt, ingen skräll att Dilba och Leif klantade sig, de verkar vara rätt tröga båda två. Dessutom har jag alltid tyckt att Leif är obehaglig, han har nog en mörk sida. Skulle inte bli förvånad om han har spöat på sin fru på fyllan, han ser ut som en som gillar att smiska på kvinnor.
Citera
2022-11-17, 22:15
Medlem
Enmansdemos avatar
Reklam för Gävle pride

Någon på fudge-packer redaktionen är väldigt återkommande fixerad vid Kalle Anka, då jag naturligtvis vet vem som bor på Paradisäppelvägen 11

Ebba slår rekord i ansiktssnygghet ikväll

Det ska inte heta ursprungsbefolkning. spelar ingen roll hur gånger ni framhåller
pekpinnen i detta program, hoppas ni blir kränkta framöver

Här kommer sorgebarnet (varför pratar hon så skitnödigt)
Jag hatar mansvrålet när dom drar i spannen eftersom det är icke skrämmande effektsökeri

Mitt liv som hund, var jag övertygad handlade om en grabb som behandlades som en hund.
Alternativt är en film om en hund
Senast redigerad av Enmansdemo 2022-11-17 kl. 23:07.
Citera
2022-11-17, 22:58
Moderator
Dr Kings avatar
Minst sagt klasskillnad på dagens match och matcherna med Leif och Dilba. Detta skulle kunna vara en finalmatch (ja åtminstone Johar och Annika kommer ju att gå dit).

Johars första nolla i Under Pressure ikväll. Man märkte att han fick panik och det låste sig för honom ju längre tiden gick.
Senast redigerad av Dr King 2022-11-17 kl. 23:02.
Citera
2022-11-17, 23:22
Medlem
Enmansdemos avatar
Imorgon ska Filip driva jeck med Henke Larsson om att han är en tjurig förlorare på planen för 6 gången, har han ingen annan USP Henke enligt Filip?

Nu tror jag förvisso att dom visade fel reklamsnutt, då Henke & Svennis redan har mötts, men ändå
Senast redigerad av Enmansdemo 2022-11-18 kl. 00:00.
Citera
2022-11-17, 23:42
Medlem
peterZiipens avatar
Emma Knyckare har något slags tics, hennes ögon vandrar varannan sekund till en specifik punkt snett nedanför programmets huvudkamera.
Citera
2022-11-18, 01:35
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Emma Knyckare har något slags tics, hennes ögon vandrar varannan sekund till en specifik punkt snett nedanför programmets huvudkamera.
Nån annan påpekade det i tråden också (inte jag, men rätt ska vara rätt för alla)

Bara för detta blev jag på alerten och noterar i mitt ivriga print-screen pepprande av Ebba Von Sydows bästa vinklar att hon också gör kammeratittar nedåt! mot kameran, förmodligen står det någon kamera-man som på skämt har stoppat en Team-Sportia strumpa innanför byxorna för att se stor ut?

Exempel-print, det finns många fler ögonblick, händerna på täcket nu alla!
https://imgbox.com/ivqS5nSf

Den mesta gemensamma nämnaren skulle jag gissa är att dom är kvinner, finns säkerligen fler smygtittarnde Peeping Toms bland detta släkte i programmet
Senast redigerad av Enmansdemo 2022-11-18 kl. 02:06.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in