2022-11-16, 18:00
Medlem
Hor-Ullas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Ifall Skattemyndigheten anser att det är lön för utförd tjänst och de inte har F skattesedel blir du ansvarig för skatten.

Haha det tar jag gärna 👍 allt för att dom ska fånga äckliga peddon!
Senast redigerad av Hor-Ulla 2022-11-16 kl. 18:02.
Citera
2022-11-16, 18:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av KallaKarar
Där håller jag med dig.

Men - det här handlar fortfarande om vuxna män som vill våldta och tortera små barn. De kan helt enkelt inte tillåtas härja fritt bland barn.

De har valt sin väg och den vägen går över förödda, trasiga barn. Eller så sätter man stopp för förövarna. Vad de gör därefter är upp till dem.

Jag tror att dumpen har gjort mer gott för barnen på sina 1,5 år än vad det svenska rättsväsendet har lyckats åstadkomma på decennier.

Om det verkligen är barn vi snackar om och inte tonåringar så ja absolut. Fast tonåringar vill oftast inte ha sex med äldre män och det går inte manipulera tjejer att ha sex bara sådär.

Tycker bara att de som sökt sex med tonåringar inte förtjänar den behandlingen de fått.
Citera
2022-11-16, 18:02
Medlem
Hor-Ullas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Humanhistory
Runt där någonstans skulle ja säga att gränsen skulle vara rimlig. 13 kan vara för lågt skulle nog säga 14-15 är det optimalaste mest logiska valet.

14-15?

Men du skrev ju att om Bert Ove raggade på en 14 åring var det inte så farligt?
Citera
2022-11-16, 18:03
Medlem
Sommargays avatar
Roar mig med att kolla på mrkolls söktopplista på Kalmar kommun.

https://mrkoll.se/topplistor/kommuntoppen/?k=0880

Första och andraplatsen är ju ganska enkla. På sjätteplats har vi såklart pappagäddan som körde ett träninsgpass på Hansa citys parkering. På tolfteplats har vi såklart Doktor Grym som "fick" en riktig jäkla lyxkåk i centrala Kalmar i present av en döende patient. På femtondeplats har vi en stackare som råkar vara namne med Pappagäddan. På plats nummer 16 har vi en bubblare. En gädda som precis fått igenom ett namnbyte. Kan ni lista ut vem det är? Han bor för övrigt 3 minuters promenad från nummer 1 på listan.

För övrigt måste det vara jävligt deppigt för Kalmar att de enda kändisar de har är folk som är klandervärda på ett eller annat sätt. På andra kommuner topplista är det ju mest kändisar från tv.
Senast redigerad av Sommargay 2022-11-16 kl. 18:06.
Citera
2022-11-16, 18:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hor-Ulla
14-15?

Men du skrev ju att om Bert Ove raggade på en 14 åring var det inte så farligt?

Precis han skulle med all sannolikhet inte ha en chans ändå. Att de ens tror de roar mig en gnutta.
Citera
2022-11-16, 18:15
Avslutad
Citat:
Får du ståfräs varje gång en människa tar livet av sig?

Den människan hade en mamma en pappa en bror syster vänner som nu sörjer honom. Du firar alltså att någon har dött.

Underligt att du genast kopplar det jag skrev till sexuell upphetsning och erektion. Nästan som att du är en pervers gädda.

Pedofiler är inte människor. Dom är skadedjur. Ohyra som bör utrotas.
Citera
2022-11-16, 18:31
Avslutad
Har ni läst chattarna i FUP?

Grove Ove och hans lika skadade kompis gillar att knarka och runka till barnporr ihop.

Vi får ta del av vad jag antar är barnporr-tjackrunk-kompisens fantasi som handlar om att våldta en drogad unge (sida 52).
https://imgur.com/a/iR6tuNW

Ove gillar rövpannor.
"härligt, tänkte köra en 1grams RP och bara vara vidrigt kpåt"
"tänkte trycka upp en gubbe i röven nu och njuta lite"

Han vill suga av sin pulverpolare:
- Javad vill du att jag gör med din pissande kuk
- vad sägs om att du suger den halsdjupt
- Härligt suga svälja ditt tjackpiss

Ont i kuken = skönt i kuken.
"kan ta med lite stearinljus så kan vi plåga ollonet ordentligt"

Ove drömmer om att trycka in penis i barn och minderåriga:
- kolla min nya granne! 3 barnsmamma 33 år. korkad som en skördetröska typ,
- najz vad är hon mamma till?
- 4-6-7 cirkus,, får sådan lust att våldta allhoip

"är svinkåt på polarens 13åring med"

Kanske är bilden där han poserar med knallrött skrev och gul diskhandske resultatet av en lång session med tjackrunk, barnporr och självplågeri?
Citera
2022-11-16, 18:32
Medlem
Hor-Ullas avatar
Citat:
Precis han skulle med all sannolikhet inte ha en chans ändå. Att de ens tror de roar mig en gnutta.

Jag får inte ihop hur du tänker. Först skriver du att det inte är så farligt om Gert Ove 67 chattat och försöker träffa Emma 14 år.

Sen när jag frågar om ålder så tycker du åldern ändå ska vara nånstans 14-15 år.

Hur ska du ha det?
Citera
2022-11-16, 18:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ArbogaLebensraum
Underligt att du genast kopplar det jag skrev till sexuell upphetsning och erektion. Nästan som att du är en pervers gädda.

Pedofiler är inte människor. Dom är skadedjur. Ohyra som bör utrotas.

Pedofiler är sjuka och behöver botas medans Hebofiler/Ebofiler behöver egentligen accepteras i samhället precis som för cirka 50-100 år sedan
Senast redigerad av Humanhistory 2022-11-16 kl. 18:37.
Citera
2022-11-16, 18:37
Bannlyst
Citat:
Jag får inte ihop hur du tänker. Först skriver du att det inte är så farligt om Gert Ove 67 chattat och försöker träffa Emma 14 år.

Sen när jag frågar om ålder så tycker du åldern ändå ska vara nånstans 14-15 år.

Hur ska du ha det?

Är inte säker på om 14 eller 15 är den bästa åldern att sätta gränsen
Citera
2022-11-16, 18:49
Medlem
Hor-Ullas avatar
Citat:
Är inte säker på om 14 eller 15 är den bästa åldern att sätta gränsen

Så en 14 åring går bra då? Men inte en 13 åring?
Citera
2022-11-16, 18:52
Bannlyst
Citat:
Så en 14 åring går bra då? Men inte en 13 åring?

Beror på hur väl utvecklad hon/han är.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in