2022-11-16, 16:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Ifall Skattemyndigheten anser att det är lön för utförd tjänst och de inte har F skattesedel blir du ansvarig för skatten.
Hur många dumplings som kört swish varmt har tänkt på det tro...
Citera
2022-11-16, 16:24
Medlem
Lysturkens avatar
Grove Ove!

Och så var den dagen fulländad. Vi har fått ännu en klassisk tomtebild såhär veckan före advent. Bara det är värt att fira. Man måste ju säga att diskhandskarna är precis rätt gimmick för att få till den där riktigt skruvade twisten. Där står han i en ställning som att han precis ska börja spela luftgitarr och framhäver sin överkörda lilla geleråtta som verkligen ser ut att vantrivas i sin omgivning - ett perineum pissrött efter skavande vuxenblöjor, eller bara nymålat med plommonkräm. Ja, satan vilken radioaktiv jävla snubbe! Hudkostymen ser ut att ha centrifugerats mot sin vilja och bara gapar om organsvikt och maxade kortisolnivåer. Här har ni ett skräckexempel mina vänner! En rutten hjärna som sprider mögel över hela kroppen. Haha! Han är så jävla radioaktiv mellan benen att han måste ha diskhandskar varje gång han pissar.

Det här var nästan för bra för att vara sant. Men det blir inget vidare vackert lik, balsamerat eller ej. En fet skål är ändå på sin plats.

Senast redigerad av Lysturken 2022-11-16 kl. 16:26.
Citera
2022-11-16, 16:49
Medlem
Nedåt, 255 nu.
Citera
2022-11-16, 16:53
Medlem
Vilken jävla fin röd svamp han visar upp så här med sin svamp mellan benen och en gul handske för det varar ju väl till påska.

Dumpen kanske lägger ut chattloggar i ett senare skede när rättegångar är över.
Citera
2022-11-16, 16:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lysturken
Grove Ove!

Och så var den dagen fulländad. Vi har fått ännu en klassisk tomtebild såhär veckan före advent. Bara det är värt att fira. Man måste ju säga att diskhandskarna är precis rätt gimmick för att få till den där riktigt skruvade twisten. Där står han i en ställning som att han precis ska börja spela luftgitarr och framhäver sin överkörda lilla geleråtta som verkligen ser ut att vantrivas i sin omgivning - ett perineum pissrött efter skavande vuxenblöjor, eller bara nymålat med plommonkräm. Ja, satan vilken radioaktiv jävla snubbe! Hudkostymen ser ut att ha centrifugerats mot sin vilja och bara gapar om organsvikt och maxade kortisolnivåer. Här har ni ett skräckexempel mina vänner! En rutten hjärna som sprider mögel över hela kroppen. Haha! Han är så jävla radioaktiv mellan benen att han måste ha diskhandskar varje gång han pissar.

Det här var nästan för bra för att vara sant. Men det blir inget vidare vackert lik, balsamerat eller ej. En fet skål är ändå på sin plats.

Kan han ha använt hårborttagningskräm han inte tålde därav handskarna
Citera
2022-11-16, 17:09
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Kongruensbojd
Har skattefrågor någon plats i denna tråd alls? Som om eventuellt skattebrott skulle kunna jämföras med pedofilers vidriga övergrepp.

Om Dumpen får bakläxa av Skatteverket kan ni räkna med att Sara & Patrik snart har samlat ihop till böterna ganska snabbt; folk hade gladeligen hjälpt till att swisha.

Nåväl, inga nyheter om ärkeäcklet vänsterextremisten? Har han dragit sig tillbaka eller radikaliserats ytterligare? Otroligt obehaglig person på så många plan.

Med "folk" avser du uthängningskåta Dumplingar, förmodar jag.
Citera
2022-11-16, 17:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Om kriget kommer till Sverige, får dumpen lägga ned, då är det ingen som har tid att lägga på pedofiler.

Nej, då har man inte tid med sådan skit så då blir nog processen mycket kort för pedofilerna.
Citera
2022-11-16, 17:38
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Havsfrun
Det jag fått höra är att det varit massa bilar utanför hans lägenhet som velat spöa upp han. Hela stan pratar ju så klart om det. Vet inte hur han mår men hoppas han mår riktigt dåligtÅ nu har dom tagit en gädda till I Kalmar.

En from Dumplings högsta önskan, förvisso....
Senast redigerad av Brooz 2022-11-16 kl. 17:41.
Citera
2022-11-16, 17:44
Avslutad
Bra jobbat Dumpen. Jag swishar någon hundring jag med när lönen dimper ner på kontot. Fler pedofiler som begår självmord vore en ypperlig julklapp.
Citera
2022-11-16, 17:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hor-Ulla
Så 14 är okej, men inte 13?

Runt där någonstans skulle ja säga att gränsen skulle vara rimlig. 13 kan vara för lågt skulle nog säga 14-15 är det optimalaste mest logiska valet.
Citera
2022-11-16, 17:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ArbogaLebensraum
Bra jobbat Dumpen. Jag swishar någon hundring jag med när lönen dimper ner på kontot. Fler pedofiler som begår självmord vore en ypperlig julklapp.

Får du ståfräs varje gång en människa tar livet av sig?

Den människan hade en mamma en pappa en bror syster vänner som nu sörjer honom. Du firar alltså att någon har dött.
Citera
2022-11-16, 17:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Humanhistory

Den människan hade en mamma en pappa en bror syster vänner som nu sörjer honom. Du firar alltså att någon har dött.

Där håller jag med dig.

Men - det här handlar fortfarande om vuxna män som vill våldta och tortera små barn. De kan helt enkelt inte tillåtas härja fritt bland barn.

De har valt sin väg och den vägen går över förödda, trasiga barn. Eller så sätter man stopp för förövarna. Vad de gör därefter är upp till dem.

Jag tror att dumpen har gjort mer gott för barnen på sina 1,5 år än vad det svenska rättsväsendet har lyckats åstadkomma på decennier.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in