Citat:
Ursprungligen postat av
Pythia_88
Greven håller ordning och reda på det andra skriver i tråden och fogar in det som kan styrkas med källor eller personer med en viss anknytning till T. Det jag vill se mer av är gärningsmannaprofiler i sammanfattningen. Det hade varit roligt att läsa.
Välkommen i tråden! Har du någon hypotes om något i fallet T?
Tack!
Hypotes, inte någon helt egen. Finns flera riktigt bra och rimliga redan, och med tanke på hur hårt åtgången man kan bli om man presenterar något som inte är riktigt genomtänkt så ska jag nog låta bli :-p
Men med det menar jag inte att det är negativt att ogenomtänkta teorier skjuts ned.
Har fyra "barn" varav tre i åldrarna 17, 19 och 21, alla fyra diagnosbarn bl.a adhd, autism (en liknande så som MH beskrivs), så hela biten med det samt med sociala medier är bekant... viss erfarenhet av drogvärld (dock många år sedan) och har haft nära relationer med personer med narcissistka/sociopatiska drag som ger igenkänning i beskrivningen av JJ från de som påstår sig kunna uttala sig om henne.
Många tankar och åsikter men ska som sagt inte lufta dem. Bl.a Notknapparen gör ju återigen ett bra jobb, precis som när Lena W plötsligt avbröt inslagandet av presenter och sedan låg i dungen nära huset. Död.
Men kan så klart lägga min röst till de som anser att AW inte har med saken att göra. Till att det är onödigt att diskutera vad "sent på natten" är för klockslag (för mig är det allt efter tolvslaget, för 17-åringen runt 05 och 18-åringen vid ca 02

)
Svartsjuka - tror starkt på ett ja, men inte omkring kille utan "älska MIG, ingen annan", a' la narcissist/psyko- eller sociopat. Tillförde inget nytt med detta men det är några av tankarna.
Enig om gärningsmannaprofiler! Mycket intressant del. Hoppas någon/några nappar. Tror den dominerande teorin hittills ang förhållandet mellan JJ och MH är sannolik. Mycket bra iakttagelse ang uteblivna "likes" mm på MH:s sociala medier, vilket också tyder på det.
Obs, allt ovan är teorier och spekulationer 😅
Just: som varande hästägare sedan barndomen: Alla kommentarer om att folk som håller på med hästar är si eller så - dumheter. Är 49 år och har varit i stall sedan jag var nio. Lika många "konstiga" människor där som på brukshundsklubbar och öppna förskolor. Dvs, har ingen relevans. "Idioter" är inte överrepresenterade utan finns överallt, och tjejer väljer oftast inte hästsport "för att få dominera ett djur". Isf skulle alla hundägare vara psykopater. Just saying.