Citat:
Ursprungligen postat av
Moretex
Det säger lika mycket som ni och EU:s elit som beväpnar och föder nazister, fascister, ultananationalister och övriga jag kallar råskinn. Men precis som på 30-talet då många åkte och skakade hand med Hhitler dras vi med i fascismens hat. USA tittar på och föder branden som återigen tänds i Europa för Ryssland ska krossas och Ukraina var offret, tändstickan och nu brinner det snart överallt.
Förut spydde ni skit på Ryssland då dom höll på med sin speciella militära operation och tog det lungt för att få slut på inbördeskriget i Donbass och tvinga Kiev till förhandlingsbordet. Nu verkar ni vara överaskad över att det mer liknar ett riktig krig i Ukraina då ryssarna växlat om efter att ni gnällt att dom inte kan kriga och inte kommer någonstans.
Det här är krig och det var det här jag ville undvika genom att folk ska släppa sitt sjuka rysshat, tänka och förhandla istället. Men det går inte och mest för att det förutom hat och känslor är för mycket dumhet omkring. Det får det Ukrainska folket tyvärr lida för, detta folk som blivit helt berövade makten av dessa råskinn.
Att jag kan förstå konflikten säger mer om mig än dina känsloyttringar gör för dig.
Detta med Nasister och Fascister är förbannat tröttsamt att läsa hela tiden. Hitler hit,Hitler dit hela tiden hos er putinrunkare.
Du har gått på rysspropagandan så hårt, rysspropagandan verkar fungera på ett visst klientel. Som tur är ni inte många.
Terrorkriget handlar om att de mordiska rysstjuvarna vill ha ukrainas territorium helt enkelt, men de lär du aldrig fatta din stackare.
Vad lurad du är.