Resultat: Vem hoppas du vinner årets Robinson?
Alex
19,91%
90 röster
Sandra
0,88%
4 röster
LO
14,60%
66 röster
Kristoffer
9,51%
43 röster
Helen
56,64%
256 röster
Isabella
3,54%
16 röster
Martin
2,88%
13 röster
2022-11-14, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Heymid
Om det är 51 avsnitt så 18 december.
Inte så konstigt att folk åker fram och tillbaka från gränslandet då, men kul ha något att titta på så länge.

Citat:
Ursprungligen postat av Svidmyra
Jag är förvånad över att jag gillar ganska många av årets deltagare. Än så länge.

Andreas, Cromayon, Alexander, LO, Sofia och han som fick immuniteten av Ulf (Kristofer?) verkar vara helt OK. Av tjejerna gillar jag Bella men blev förvånad över hur dålig hon var i tävlingen och f.ö. skulle jag inte stå ut med hennes översvallande ADHD-gapandets flaxande särskilt länge. Blev ledsen när hon åkte ut pga pandemin förra året så trots översvallet är det bra att man har fått mycket Bella i år.

Såna som Bitter-Bitten känner jag några stycken och de är bara bra på att dra ner stämningen där de befinner sig. De bör undvikas i alla sammanhang, skulle t.o.m. förstöra en begravning. Hoppas hon åker ut från Gränslandet och aldrig kommer in i Robinsongänget igen.

Valle, lika obehaglig som Bitterkepsen, hade gärna fått lämna tidigare men kul att han klantade sig så pinsamt grundligt när han väl åkte.

Resten av de som är kvar kan man både ha och mista. Tyvärr tror jag att Merdi kommer långt men hoppas att Helen får vara kvar längre.

Oftast brukar det ju endast gå att heja på max 2 stycken. Denna säsong däremot finns det många deltagare som känns helt okej eller t.o.m bättre.
Senast redigerad av chaga 2022-11-14 kl. 21:10.
2022-11-14, 21:17
Medlem
Ratface britten slänger alltid ut tråkiga och onödiga kommentarer. Typ när LO säger att det är 3 lotter i urnan. Ratface> "Ja, då tar du en av dem"
Jaså, no shit sherlock. Jag trodde jag skulle bajsa i urnan och sen ta två.
2022-11-14, 21:58
Medlem
Så oerhört bra avsnitt ikväll. Lag Syd mobbningspakten splittras och Greta åker till gränslandet. L-O var dålig i tävlingar och inte förvånande alls att han också fick åka. Hoppas ingen av dem kommer tillbaka. Speciellt inte Greta.
2022-11-14, 22:13
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LonelyMom
Så oerhört bra avsnitt ikväll. Lag Syd mobbningspakten splittras och Greta åker till gränslandet. L-O var dålig i tävlingar och inte förvånande alls att han också fick åka. Hoppas ingen av dem kommer tillbaka. Speciellt inte Greta.

Håller med, riktigt bra avsnitt idag. Nu händer det grejer.

Sen var scenen i början med LO, helt orange, ståendes vid en gigantisk brasa med blixtrar som lyste upp hela himlen riktig episk.
2022-11-14, 22:47
Medlem
Puma006s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heymid
Om det är 51 avsnitt så 18 december.
Är du helt säker på att det inte krockar med fotbolls-vm?
TV4 är en av kanalerna som visar fotbolls-vm.
2022-11-14, 23:21
Medlem
santos_devilles avatar
Så jävla skönt att den tråkiga norrlänningen åkte ut, snubben är lika rolig som torkat lim och han verkar ju vara helt tafatt när det kommer till tävlingar, vilken tävling det än är.
2022-11-14, 23:59
Medlem
ziggarillens avatar
Kryper i skinnet när pundaren pratar och jag hoppades hela tiden att han skulle åka till gränslandet eller ännu hellre hem. Avskyr att lyssna när han med släpig röst ska låtsas vara så from och snäll. En kniv i ryggen är nog vad han skulle vilja dela ut så han vinner och kan köpa mycket heroin. Han borde inte låta så där om han slutat sin karriär i träsket. Vedervärdigt.
2022-11-15, 00:47
Medlem
Svidmyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Kryper i skinnet när pundaren pratar och jag hoppades hela tiden att han skulle åka till gränslandet eller ännu hellre hem. Avskyr att lyssna när han med släpig röst ska låtsas vara så from och snäll. En kniv i ryggen är nog vad han skulle vilja dela ut så han vinner och kan köpa mycket heroin. Han borde inte låta så där om han slutat sin karriär i träsket. Vedervärdigt.

Alexander är ju både from och snäll. Mångas favorit sedan han kom in på ön. Har har varit ren länge och vann f.ö. en halv mille tillsammans med sin söta fru i Bytt är Bytt för några år sen. Hade han fortfarande varit pundare då så hade han skjutit ihjäl sig en gång till, istället satsade han på utbildning. En skön kille som har visat att det går att ta sig upp ur skiten om man har vilja och karaktär.
2022-11-15, 02:05
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Puma006
Är du helt säker på att det inte krockar med fotbolls-vm?
TV4 är en av kanalerna som visar fotbolls-vm.

Vad spelar det för roll när man kan se det på Tv4 play och C More?
2022-11-15, 03:08
Medlem
Puma006s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Vad spelar det för roll när man kan se det på Tv4 play och C More?
Om TV4 pausar programmet, då gäller det också på deras streamingsidor. Säsongsavslutningen på Idol är mycket tidigare i år.
2022-11-15, 03:43
Medlem
Puma006s avatar
15 okt
Robinson avsnitt 28

Gränslandet del 23
2022-11-15, 05:29
Medlem
Tävlingar är för fysiska. Brudarna har ingen chans. Det måste bli mera könsneutrala tävlingar.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in