2022-11-14, 20:59
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EIIer
Ja, jag vet att hon talar sanning. Hon var galet sexuellt aktiv dessutom! Åldern på alla hennes ligg har jag dock mindre koll på!
Din påhittade källa är inte trovärdig.

Kliv ur fantasin och landa i verkligheten.
Citera
2022-11-14, 21:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Du är så ohederlig i dina försök att förringa skadorna på barn som utsätts så du är inte ens värd en kräkpåse.

(FB) Dumpen - Patrik Sjöberg jagar män som vill utnyttja barn sexuellt

11-åringar kan INTE ha sex utan problem.

Jag länkade dig till en undersökning som motsäger det du hävdar om problemfritt sex för barn.
Psykiska problem och självskadebeteende ÄR skador.
Du länkade till en artikel som sammanfattade den enkät jag skrev om. Du sa inget nytt som jag inte redan skrivit. Du tycker inte det är maniskt?

Så om en 11-åring säger att hon inte tog skada av det så har du rätten att uttala dig om att hon har fel? Snacka om att nedvärdera människor som inte får ha sina egna upplevelser.

Du vågar inte ens citera det du påstod att jag sagt och kallar mig ohederlig?

Har du borderline eller vad är det som fattas där uppe?
Citera
2022-11-14, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Din påhittade källa är inte trovärdig.

Kliv ur fantasin och landa i verkligheten.
Min källa är inte trovärdig och det är från den källan du citerar. Blind och dum på samma gång? Är du på riktigt?

Du skriver alltså exakt det jag redan skrivit och sen skyller du på att jag ljuger? HAHAHHAHAHHAHAHAHA
Citera
2022-11-14, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av odif6891
Du är ju lika dum som Micro i den här frågan.

Bara att nollställa Bios så är du förbi. Så var det förut i vart fall. I vart fall på fel nivå. Du snackar skit.

Det du kan ha läst är att lösenordet låg vid mbr. Det är den första delen av hdd från vilket operativet laddas.

Det enda som har någon betydelse är om han krypterat hårddisken ordentligt innan, och om de krypterade diskarna är upplåsta när polisen stormar lägenheten. Därför stormningen ska gå fort så att han inte stänger av datorn.

Därför dumt att ha ett fån som Dumpen som står och misshandlar dörrklockan innan.

Finns flera sätt att ordna kryptering på oavsett operstivsystem. Tror inte ens polisen försöker bruteforca det hela om de inte får lösenordet.

Telefoner är förrädiska men ofta krypterade. Går att antingen stänga av biometrin eller ha en snabbknapp för att låsa så att kod krävs för nästa öppning. Eller stänga av den. Än en gång. Snabbhet vid insats. Inte ge gäddan tid.

Det förrädiska är att mobiler tycks ha allt mellan himmel och gjord säkerhetskopierat i molnet. Den informationen går ju att komma åt bakvägen.

Känns ju som att den här gäddan dock är fel generation och typ för att ha ordnat sådant. Men vem vet? Han kan ju överraska. "Det enda jag minns om lösenordet är att det är långt".

Tack för infon din nörd. Som sagt, de var förhindrade från att komma åt bios pga lösenordsskydd som personens arbetsgivare upprättat.

För övrigt vet vi med säkerhet att hans opsec var obefintlig så han jobbar inte med lösenord istället för biometri.
Citera
2022-11-14, 21:08
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ja, jag vet att hon talar sanning. Hon var galet sexuellt aktiv dessutom! Åldern på alla hennes ligg har jag dock mindre koll på!
Hur vet du att den 11 åriga flickan var galet sexuellt aktiv? Och att hon till råga på allt inte tog någon skada?
Citera
2022-11-14, 21:11
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Du länkade till en artikel som sammanfattade den enkät jag skrev om. Du sa inget nytt som jag inte redan skrivit. Du tycker inte det är maniskt?

Så om en 11-åring säger att hon inte tog skada av det så har du rätten att uttala dig om att hon har fel? Snacka om att nedvärdera människor som inte får ha sina egna upplevelser.

Du vågar inte ens citera det du påstod att jag sagt och kallar mig ohederlig?

Har du borderline eller vad är det som fattas där uppe?
Du hävdade att det inte var problem.
Du citerade inte det jag visade -- tidig debut ger skador. Undantaget kan vara två jämnåriga - då inte elvaåringar utan äldre.

Sen sexdebut - 18 år - ger däremot bättre psykisk hälsa än för de med tidigare debut.
Det undersökningen säger är således att tidig debut är skadlig och sen debut att föredra.
Den ger INTE stöd för att tidig debut inte ger problem.

Citat:
Min källa är inte trovärdig och det är från den källan du citerar. Blind och dum på samma gång? Är du på riktigt?

Du skriver alltså exakt det jag redan skrivit och sen skyller du på att jag ljuger? HAHAHHAHAHHAHAHAHA
Din källa som jag avsåg var din påhittade elvaåring som berättade hur bra hon mådde och vilket vidlyftigt sexliv hon hade (vilket dessutom är två motsägande påståenden)
Senast redigerad av micro113 2022-11-14 kl. 21:52.
Citera
2022-11-14, 21:14
Medlem
Jag har aldrig blivit så provocerad (inte äcklad som av andra gäddor, utan provocerad) av någon på Dumpen som av den senaste gäddan.

Vilket jävla as.

Helvete.

Ett riktigt stolpskott, och ett jävla as, som dessutom tror att han för ett rimligt och smart resonemang. Och blir kaxig dessutom. ”Förstår du inte vad jag säger?” när Sara ifrågasätter att han inte skulle ha problem eller göra något när han träffade barnet.

”Jag har inga problem. Du får tycka det om du vill”.

Hans ton…

Och säger, på ett sånt drygt jävla sätt, åt dem att inte publicera eftersom det får konsekvenser för honom. ”Jag vill att ni hjälper mig och inte publicerar”. ”Kan ni låta bli att ringa min arbetsgivare?”

Blir så sjukt provocerad.

Han hade fru va? Hoppas hans liv med henne går åt helvete nu. Och hans jobb som han verkar vara så orolig över att förlora.
Senast redigerad av klaustrofobin 2022-11-14 kl. 21:23.
Citera
2022-11-14, 21:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zeroday
Tack för infon din nörd. Som sagt, de var förhindrade från att komma åt bios pga lösenordsskydd som personens arbetsgivare upprättat.

För övrigt vet vi med säkerhet att hans opsec var obefintlig så han jobbar inte med lösenord istället för biometri.

Okej, lägg in lösenord i bios på datorn så är din barnporr trygg. Du ger åsnan ett ansikte!

Jag tror inte heller gubben krypterat det hela. Men hur vet du det? Tro och veta är olika saker.

För övrigt påstår Dumpen nu att de fått hjälp att infiltrera ett riktigt pedofilnätverk. Det jag inte fattar är hur de gör de utan att sitta och runka till mängder av barnporr?

Kanske dags för en liten 'husis' hos Patrik? Säkert han som har den i "tryggt förvar".
Citera
2022-11-14, 21:21
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Okej, lägg in lösenord i bios på datorn så är din barnporr trygg. Du ger åsnan ett ansikte!

Jag tror inte heller gubben krypterat det hela. Men hur vet du det? Tro och veta är olika saker.

För övrigt påstår Dumpen nu att de fått hjälp att infiltrera ett riktigt pedofilnätverk. Det jag inte fattar är hur de gör de utan att sitta och runka till mängder av barnporr?

Kanske dags för en liten 'husis' hos Patrik? Säkert han som har den i "tryggt förvar".
Du får ta dig tid och lyssna på deras poddar -- där berättar de hur de hanterar barnporren och hur de säkrar det till polisen.
Citera
2022-11-14, 21:28
Medlem
Nej Sara var ALLDELES för snäll mot den senaste gäddan med tanke på hans attityd och inställning.

ALLDELES FÖR SNÄLL!

Outa honom NU!
Senast redigerad av klaustrofobin 2022-11-14 kl. 21:31.
Citera
2022-11-14, 21:56
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klaustrofobin
Nej Sara var ALLDELES för snäll mot den senaste gäddan med tanke på hans attityd och inställning.

ALLDELES FÖR SNÄLL!

Outa honom NU!
Om du menar gädda 164
Jag tycker Sara är väldigt bra i samtalet med gäddan.

Han är redan väldig väldigt outad, både i tråden och på övrig sociala medier.
Citera
2022-11-14, 21:58
Medlem
Citat:

Va gullig du är. Den som befattar sig med sådant material är aldrig säker.

Med det sagt är det tydligt att det finns nog få människor i Sverige som konsumerar mer barnporr än dumpen och dess fiskare, oavsett vad deras intention är. Det är trots allt övergrepp de begår när de efterfrågar övergreppsmaterial. Lite ironiskt är det allt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in