Citat:
Ursprungligen postat av
Haldane
Djupet på avtrycken under stegen. Det ena fotsteget är lätt på foten, där vi finner mönster i sulan, de andra parralella är tyngre, då de borrar sig djupare i leran. Hur vore det om du följde inläggen i tråden, det vore tacknämligt. Varför ska jag repetera vad som redan sagts för dig? Är det inte bättre att du lär dig använda forumet som programmeraren avsett, med grå pilar till höger och vänster, för att söka svar på dina frågor?
Klicka runt på de skojiga små pilarna INNAN du kommer med dina korkade frågor, borde fan vara körkort på datorer! Lite jävla grundkompetens kan man väl ändå kräva.
Wow!
Jag antar du jobbar med markarbeten?! Har en egen trädgård? själv brukar klättra på stegar och hoppar ner i lera, blöt jord osv.
Hur brukar marken kring en sån stege se ut?
Som oftast är det nertrampad mark. Precis som här.
Jag har nog aldrig varit med om att båda avtrycken är lika djupa när man har klättrat upp eller ner från en stege. Då skulle man vara tvungen att hoppa jämnfota.
Du känns verkligen som en person som vet hur man sitter.
Frågan var till för att du skulle fatta hur dumt de låter. Som du skrev:
”Tjänstefel av polisen att inte ta avtryck på plats” Vad vet du om det?
Ingenting.
Du vet inte vilka metoder de använt sig av i detta fall.
Jag tycker ditt påstående om stegen är lika vasst som en 5årings. Har läst dina inlägg tidigare och du känns en aning... utsvävande.
Du vill så gärna lösa ”gåtan”, men det kommer visa sig vara lite enklare än det du tänker.
Sen kan du gå och skaffa dig lite hyfs, det är bättre än ett datakörkort (vilket jag inte alls har några problem med).
Det är såna som du som gör att tråden blir full med skit och trådsanningar.
Men vet du. Om några månader får vi se vem som är den skarpaste kniven i lådan.
Lycka till med din tes.