2022-11-14, 18:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ratad
Måns Möller. Tycker inte att han är rolig, charmig eller kompetent. Han kanske är trevlig privat men som komiker är han ständigt på Parlamentet-nivå.

Kan spräcka den bubblan och berätta att han är sjukt otrevlig privat.

Mitt bidrag till tråden är Pontus Rasmusson. Somliga skulle väl kanske kalla det för talang att lura barn, men det kan ju faktiskt vilken idiot som helst som saknar skam.
Citera
2022-11-14, 18:16
Medlem
afvongreves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av korsven
Lözz nujen överlägsen på den platsen Miltals före tvåan äckelkakan Hermansson.
Han är på TV4 nu - intervju.
Citera
2022-11-14, 18:16
Medlem
Laszlo Kovacss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Separatisten
Utan tvekan Petra Mede.
Ja! Jag var bortrest med jobbet till nån håla för en bunt år sen och spenderade en bakismorgon, som jag inte är så stolt över, med att kolla igenom en säsong av Parlamentet på hotell-tv:n. Petra Mede gjorde aldrig någon av utmaningarna (på riktigt, inte en enda gång). Petra Mede sa aldrig någonting kul. Vad gjorde hon i Parlamentet egentligen? De hade kunnat plocka in valfri tant från gatan och det hade blivit bättre.
Citera
2022-11-14, 18:28
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Laszlo Kovacs
Ja! Jag var bortrest med jobbet till nån håla för en bunt år sen och spenderade en bakismorgon, som jag inte är så stolt över, med att kolla igenom en säsong av Parlamentet på hotell-tv:n. Petra Mede gjorde aldrig någon av utmaningarna (på riktigt, inte en enda gång). Petra Mede sa aldrig någonting kul. Vad gjorde hon i Parlamentet egentligen? De hade kunnat plocka in valfri tant från gatan och det hade blivit bättre.
Kom ihåg att Parlamentet är utfyllnad i TV4 och en skyddad verkstad för "komiker" som kan bli anlitade till deras andra program om de är lydiga. Klart att allt ska vara ofarligt och tillrättalagt. Om man tittar på Parlamentet för att få flina lite ljuger man för sig själv.

Med det sagt så får hon precis som Gina och Anis jobb i varenda insamling, mellotrams eller ryggdunkargala som finns. Hon gör nog som husse säger och det uppskattas av produktionsbolag.
Citera
2022-11-14, 18:33
Medlem
Måste vi begränsa oss till Sverige? Annars är James Corden ett hett tips. Totalt intetsägande när kamerorna är på och beter sig som ett typiskt kändissvin mot de han ser som mindre värda. Röstar garanterat åt vänster och har "rätt" värderingar.

Någon här lyfte fram Schyffert och han är något av ett favorithatobjekt för mig. Har aldrig upplevt en mer tom och talanglös människa lyftas till skyarna. Ibland har jag misstänkt att han är en del i något slags postmodernt konstprojekt som bara pågår år efter år. På 90-talet var han precis överallt och framkallade lidande genom sin blotta existens. Helt ärligt hatar jag honom mer än någon annan svensk, mer än mördarna som sitter på livstid, mer än Reinfeldt. För mig står han för en idé, eller snarare en slags anti-idé, där allt är en skojig ironisk lek utan djup eller förankring i verkliga förhållanden.

Författaren David Foster Wallace har sagt/skrivit mycket tänkvärt om den här inställningen till livet som Schyffert enligt mig representerar mer än någon annan levande människa.
Citera
2022-11-14, 18:37
Medlem
Jag är oerhört förvånad att Per Andersson inte nämnts - hans Sommar i P1 häromåret är det mest vämjeliga jag upplevt, liksom allt annat jag sett honom deltaga i.

Bra trådstart men man får hålla isär talanglös och karismafattig. Exempelvis Håkan Hellström och Sex Pistols är i mångt och mycket talanglösa men har karisma så det sprutar om det vilket hjälpt dem båda långt.
Citera
2022-11-14, 18:38
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RuneStaxx
Kan spräcka den bubblan och berätta att han är sjukt otrevlig privat.
Det skulle förklara de där obehagliga försöken till leende han har. Patrick Ekwall, Frederik Federley och Henrik Thorehammar delar samma problem. De ser jävligt läskiga ut när de försöker imitera mänskliga leenden.
Citera
2022-11-14, 18:39
Medlem
Asb3rger1337s avatar
Anna olsen(konstack bruden)
Felix Herngren( inte ralanglös men verkar i te va så go, kanske har ändrat sig, men när han va yngre iaf.)
Petter( rappare)
Peomoe (rappare)
Citera
2022-11-14, 18:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tillfkonto12
Måste vi begränsa oss till Sverige? Annars är James Corden ett hett tips. Totalt intetsägande när kamerorna är på och beter sig som ett typiskt kändissvin mot de han ser som mindre värda. Röstar garanterat åt vänster och har "rätt" värderingar.

Någon här lyfte fram Schyffert och han är något av ett favorithatobjekt för mig. Har aldrig upplevt en mer tom och talanglös människa lyftas till skyarna. Ibland har jag misstänkt att han är en del i något slags postmodernt konstprojekt som bara pågår år efter år. På 90-talet var han precis överallt och framkallade lidande genom sin blotta existens. Helt ärligt hatar jag honom mer än någon annan svensk, mer än mördarna som sitter på livstid, mer än Reinfeldt. För mig står han för en idé, eller snarare en slags anti-idé, där allt är en skojig ironisk lek utan djup eller förankring i verkliga förhållanden.

Författaren David Foster Wallace har sagt/skrivit mycket tänkvärt om den här inställningen till livet som Schyffert enligt mig representerar mer än någon annan levande människa.

Martin Björk är en annan fjant. Gammal misslyckad fotomodel. Totalt talanglös, och har fjantat sig fram i livet i olika reklamer och program som Bachelor, NRJ och Fråga Olle. Smilande tönt som tror att han är 20 fortfarande. Nu är han gråhårig med glasögon och paniken syns i hans ögon.

Numera bedriver han en youtubekanal där han sitter och pratar snusk i en bil och luktar 20-åringar under armhålorna.
Senast redigerad av Kimma7 2022-11-14 kl. 18:51.
Citera
2022-11-14, 18:43
Medlem
Alexandra Pascalidou är nog den som fått mest tid i media utefter inkompetens. Morgan Alling är en annan fejkfigur som aldrig varit mer än svag och medioker. Det finns mycket spån som fått sin glans, men dessa personer har upptagits i seriösa sammanhang och fallerar varje gång .
Citera
2022-11-14, 18:46
Medlem
Filip och Fredrik. Vad har de någonsin gjort som är bra eller roligt...?
Citera
2022-11-14, 18:48
Medlem
Camilla Läckberg och hennes toyboy Simon Sköld saknar helt karisma och den senare nämnda är helt talanglös.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in