Resultat: Vem hoppas du vinner årets Robinson?
Alex
19,91%
90 röster
Sandra
0,88%
4 röster
LO
14,60%
66 röster
Kristoffer
9,51%
43 röster
Helen
56,64%
256 röster
Isabella
3,54%
16 röster
Martin
2,88%
13 röster
2022-11-14, 14:03
Medlem
Ganonitos avatar
2022-11-14, 14:08
Medlem
abvs avatar
Britten medverkade säkert för att sluta röka
2022-11-14, 14:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Det värsta är ju att om det inte hade varit för alla avhopp så hade hon inte fått en sådan räkmacka in i Robinson. Mest ovärdiga deltagaren någonsin.
Den enda som åkt ut mot sin vilja är ju Christina (lite Nathalie också men hon borde aldrig varit med då hon ständigt var sjuk). Så det var egentligen jättelätt att ta sig till sammanslagningen denna säsong. Det krävs bara 2 egenskaper:
Senast redigerad av chaga 2022-11-14 kl. 14:44.
2022-11-14, 15:14
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chaga
Den enda som åkt ut mot sin vilja är ju Christina (lite Nathalie också men hon borde aldrig varit med då hon ständigt var sjuk). Så det var egentligen jättelätt att ta sig till sammanslagningen denna säsong. Det krävs bara 2 egenskaper:

Pernilla också. Hon åkte förvisso till Gränslandet frivilligt, men när hon väl var där så tänkte hon kämpa för att komma tillbaka.
2022-11-14, 16:04
Medlem
Jag vill att priserna ska vara bättre som i Australien..
När de får KFC o lämnar kvar hälften för de är proppmätta.
Nu blir det timmar av liggande eller sittande med 300kalorier om dagen.
Minns Sibylla i djungeln för längesen.. Det är kontrasterna jag gillar.
Tänk: Vinnare gå rakt in i djungeln 500m o där står en Subway restaurang uppbyggd..
Förlorare, vi har inget till er
Nog fan skulle alla kriga hårdare under tävlingen o alla svaga skulle röstas ut.
2022-11-14, 16:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Pernilla också. Hon åkte förvisso till Gränslandet frivilligt, men när hon väl var där så tänkte hon kämpa för att komma tillbaka.
Nja, dagen innan så sa hon ju till Merdi och Helen att nu har ni bara varandra. Sen när det väl var tävling så visst gav hon inte upp direkt men om Merdi inte hade sett så stabil ut så tror jag att Pernilla inte hade vågat att stå där så länge.
2022-11-14, 16:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrcool911
Fyfan vad trött jag är på att hororna ska hålla på att tjata med dravlet om girl power och att en kvinna ska vinna robinson. Tjejerna i robinson ska snacka jävligt mycket men det är inte mycket av handling från hororna. Kvinnor är en handelsvara inte överlevare. Jag fullständigt hatar dig Sandra. Gå och knulla en neger och bli våldtagen för så jobbig som du är så förtjänar du det.
"jag har gjort för många tabbar" - Sandra. Jag kan berätta för dig Sandra att hela du är en tabbe och det är en förlust för världen att du kom till.
Herregud var obegåvat skrivit av dig. Du är säkerligen en man som lever helt ensam och om du någonsin lyckas få dig en tjej är de för att du drogat ner någon på en krog eller begett en överfalls våldtäkt. Åk till psykakuten med dig
2022-11-14, 16:49
Medlem
Tjejpakten kommer inte bli långvarig funkar aldrig.
2022-11-14, 17:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dragonslayer82
Tjejpakten kommer inte bli långvarig funkar aldrig.
De har rätt dåliga chanser i år. Sandra och eventuellt Isabella kommer inte vilja hjälpa Helen att vinna. Det blir som två pakter, Isabella och Sandra sviker inte varandra, Helen och Sofia sviker inte varandra. Merdi står i mitten måste välja sida. Merdi har som hon tidigare sagt inget emot att hugga någon i ryggen så allt kommer nog bli en pannkaka.
2022-11-14, 17:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chaga
De har rätt dåliga chanser i år. Sandra och eventuellt Isabella kommer inte vilja hjälpa Helen att vinna. Det blir som två pakter, Isabella och Sandra sviker inte varandra, Helen och Sofia sviker inte varandra. Merdi står i mitten måste välja sida. Merdi har som hon tidigare sagt inget emot att hugga någon i ryggen så allt kommer nog bli en pannkaka.

Kanske har du rätt... Men Merdi, Helene och Sofia är ju alla både starka och smarta. Ut med Sandra och in med Bella i den pakten så tror jag att de 4 kan utmanövrera de 2 killpakterna.
2022-11-14, 17:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UlfaBertila
Kanske har du rätt... Men Merdi, Helene och Sofia är ju alla både starka och smarta. Ut med Sandra och in med Bella i den pakten så tror jag att de 4 kan utmanövrera de 2 killpakterna.
Någon av Sandra och Helen måste ut för att pakten ska fungera. Hoppas Sandra åker ut innan örådet..
2022-11-14, 17:51
Medlem
Lala.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drulleper
Bra skrivet!
Jag har ingen aning om Alexander har knarkat eller inte.
Det är definitivt inget man kan "lägga på" en människa för att han talar på ett visst sätt.
Att döma ut en människa för sättet han talar på är enfaldigt även om det kanske inte tilltalar en.

Även om det skulle vara så att han har knarkat så är det fel att döma när man inte känner till en persons bakgrund och historia.
Att ha hamnat i missbruk och lyckats ta sig ur är inget som kan vara enkelt, det kan tyda på en oerhörd styrka och kämpaglöd.
En människa som har hamnat i missbruk måste få en ny chans och inte tryckas ner av någon som inte har en aning.

Men som sagt, endast den som känner Alexander sen tidigare vet ju...
Jag har inte hört honom säja något om knark i programmet, så hitta på nåt eller skriva nåt man "tror" är förkastligt och kränkande.
Det säger egentligen bara något om den person som gör det...... en person med egna problem som måste hävda sig genom att trampa på någon annan...

Jag kollade på bytt är bytt och där var han och hans fru med och berättade om hur Alex hade tagit sin dagliga dos av heroin och hur hon hittade honom på badrumsgolvet och ringde efter hjälp men han dog och hon berättade hur hon först blev lättad för att det är så svårt att leva med en missbrukare, sen fick de ingång honom.

Jag gillar Alex och tycker det är så starkt att han gått igenom sådant mörker och blivit drogfri och det gör att jag gillar honom ännu mer jämfört med någon som glidit fram på ett bananskal. Förstår inte hur folk kan döma honom och ha något emot honom för att han pratar på ett visst sätt för att han tagit droger. Jag gillar hans röst. Tycker att han verkar omtänksam och omhändertagande. Det jag däremot inte förstår är varför Pelle kallade honom för kåkfarare, jag har inte hört något om att han suttit i fängelse. Men jag gissar att Pelle trodde det när han först såg honom med alla tatueringar. Men sen såg vi ju hur Pelle och Alex blev fina vänner och det var kul att se.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in