2022-11-13, 08:09
Medlem
Jagozars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Har druckit en kvarting och tänkte runda av med lite kratom, vad säger ni kratomexperter?

Råder lite delade meningar, forsätta med ölen och spara kratten till imorgon eller blanda?

Man ska inte blanda alkohol och kratom. Det har varit lugnt för mig när jag tagit lite kratom under dagen innan jag kommit hem och öppnat en öl, men jag skulle aldrig ta kratom samtidigt som jag druckit. Det bådar bara för illamående och större stress på levern.
Citera
2022-11-13, 14:00
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jagozar
Man ska inte blanda alkohol och kratom. Det har varit lugnt för mig när jag tagit lite kratom under dagen innan jag kommit hem och öppnat en öl, men jag skulle aldrig ta kratom samtidigt som jag druckit. Det bådar bara för illamående och större stress på levern.
Det gick bra, inget illamående och ingen bakfylla idag.

Levern ska man dock vara rädd om så jag ska tänka mig för nästa gång.
Citera
2022-11-13, 15:17
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jagozar
Håller med, inte bra att blanda. Visst någon öl innan eller efter kratom. Men inte bra att supa och ta kratom, samma opiater. Och de värsta baksmällorna jag har haft har varit då.
Citera
2022-11-13, 18:22
Medlem
Citat:
Har druckit en kvarting och tänkte runda av med lite kratom, vad säger ni kratomexperter?

Råder lite delade meningar, forsätta med ölen och spara kratten till imorgon eller blanda?

Kratom och brännvin är en riktigt fin kombo och grym när man har det som sämst men tror verkligen inte att det är bra för kroppen (värre än var för sig iallafall)
Citera
2022-11-13, 22:03
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av White.thrash
Kratom och brännvin är en riktigt fin kombo och grym när man har det som sämst men tror verkligen inte att det är bra för kroppen (värre än var för sig iallafall)
Tycker också det mixade riktigt bra å andra sidan är jag en förespråkare av säkert knarkande, var försiktig därute kids! Man har bara en kropp.
Citera
2022-11-14, 00:08
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av White.thrash

Citat:
Tycker också det mixade riktigt bra å andra sidan är jag en förespråkare av säkert knarkande, var försiktig därute kids! Man har bara en kropp.

Mår ni inte dåligt dagen efter att ni blandat brännvin med kratom? Visserligen är det ju bara ta mera kratom. Fast har jag riktigt svårt baksmälla hjälper inte kratom.
Citera
2022-11-14, 00:14
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JojjeMeduza
Mår ni inte dåligt dagen efter att ni blandat brännvin med kratom? Visserligen är det ju bara ta mera kratom. Fast har jag riktigt svårt baksmälla hjälper inte kratom.
Jag blir sällan bakis om jag inte dricker riktigt mkt och inte sköter vätskebalansen, runt en kvarting sprit är inga problem, nu var det här visserligen 9 folle men principen är för mig densamma.

Första gången jag blandade annars har jag bara använt det som bakismedicin vilket fungerar ypperligt för att trycka bort ångesten.
Citera
2022-11-14, 00:18
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Jag blir sällan bakis om jag inte dricker riktigt mkt och inte sköter vätskebalansen, runt en kvarting sprit är inga problem, nu var det här visserligen 9 folle men principen är för mig densamma.

Första gången jag blandade annars har jag bara använt det som bakismedicin vilket fungerar ypperligt för att trycka bort ångesten.

Okej, jag blev så jävla sjuk när jag blanda de båda. Men nu har jag lärt mig att ge fan i det.

Ja, som bakismedicin är kratom bra, bara då jag är jättebakis finns det inget som hjälper förutom sömn och mera sömn.
Citera
2022-11-14, 18:47
Medlem
Inte varit i rätt sinnesstämning för att skriva i tråden. Jag fick ju en gratis påse med torkade kratomblad. Fick googla mig fram till bästa sätt att förtära. Hällde på kokande vatten på en större nypa torkade blad och lät dra en halvtimme. Det va lätt att dricka för det smakade milt. Jag tyckte inte att effekten var vidare bra.. inte jämförbart med kratompulvret. Fick en mild skön känsla, men ja knapp märkbar ändå..Ingenting jag skulle få för mig att köpa igen.
Citera
2022-11-14, 20:07
Medlem
Måste säga att av alla försäljare är KE bäst, bäst kvalitet och service. Deras paket kommer dagen efter, vilket det inte gör från SS även om det påstår det. Räknar alltid med ca 4 dagar därifrån
Citera
2022-11-14, 20:21
Medlem
Jagozars avatar
SS skickade ut mejl idag om att deras samarbete med Nets som gjort kortbetalning möjlig har avslutats. Man kan därför bara betala med Swish hos dom för tillfället.

Hade iofs inte planerat att beställa från dom igen, men tänkte att jag kan informera andra i tråden om det ändå.
Citera
2022-11-14, 20:30
Medlem
ruttenfimps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NotANazi
Måste säga att av alla försäljare är KE bäst, bäst kvalitet och service. Deras paket kommer dagen efter, vilket det inte gör från SS även om det påstår det. Räknar alltid med ca 4 dagar därifrån

Alltid haft det dagen efter det skickats från SS. Rekommenderat brev då.

Nå mina damer och herrar. Hur ser kratom scenen ut nu? Finns ju hur många som helst att beställa ifrån men vilka e bäst? SS vet jag var populärast förut även KE, KS. Men vilka är bäst nu? Var finner jag kvaliteten? Finns även kratom på en del hampa butiker som säljer cbd produkter. Funderar på köra på upgradenatural nån som vet vad man ska beställa för sort därifrån isf? Ge mig tips tack.

Btw är kratomofsweden verkligen gröna? Känns som recensionerna är gjorda av dom själva o svarar på sig själva. Nåväl..

Trevlig kväll flashbackerzz
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in