Citat:
Ursprungligen postat av
LillBurtan
Låt stackarn få frid! Han ville inte leva… han var olycklig… han var en mycket artig och fin kille som bara ville få försvinna…låt han få frid!
Hur vet du det?
Med tanke på att ingen annan sett tecken på det.
Sanningen är att du inte vet ett skit. Du gissar och vill att det ska vara på det viset för att då får du rätt. Du är inte intresserad av fakta.
Som är att oanständigheterna är så märkliga att det är klart att man funderar, vilket forumet till stor del är syftet med.