2022-11-13, 17:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cactaceae
Vad kan man tänkas det vara för djur i våra skogar som väljer att släpa ett männinskohuvud ut från en bergasskreva och vidare hundratals metrar innan den äter upp huvvet med håret, skallbenet och allt så inte den minsta tanden blir kvar? Istället för att välja snaska på fyndplatsen och välja KÖTTET ..... 🤔 Du är rolig, tack för det!
Han var ju för fan sprängd!!!!
Citera
2022-11-13, 17:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grammatica
Han hade en mycket viktigare roll än vilken "annan soldat" . Han var specialutbildad att ta sig in bakom fiendelinjer, för att visa var anfall skulle kunna sättas in. Det var den utbildningen han skulle in till Arvidsjaur för att uppdatera med andra lika utbildade. Han kom ju inte dit, som bekant.
Den funktionen benämns med några bokstäver, förkortning jag inte minns nu i hastigheten...
Hans roll var fortfarande INTE mycket viktig! Min man jobbade med Arda!
Citera
2022-11-13, 17:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LillBurtan
Han var ju för fan sprängd!!!!

Ja, för fan! Har läst det. Men inte i smulor, för fan!
Citera
2022-11-13, 17:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -GG
Och ett djur som inte återvänder med sitt knips-verktyg för att mumsa på fler delar?

Nej.

Så beter sig inte djur i allmänhet när de hittar döda människor.
Benbitar brukar ligga utspritt i anslutning till kroppen.

Men här var kroppen relativt intakt och sprängningen skedde på bröstet. Och som sagt med endast huvudet borta kliniskt.

Det är klart att det rimmar illa med allt annat i fallet.

Huvudet var inte ”klinisk” borta …
Citera
2022-11-13, 17:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cactaceae
Ja, för fan! Har läst det. Men inte i smulor, för fan!
Jag har läst delar av ”rapporten” och den har INTE du läst! Så vad du har läst har jag ingen aning om men jag kan lova att du inte har fått tagit del av utredningen!
Citera
2022-11-13, 17:16
Medlem
Låt stackarn få frid! Han ville inte leva… han var olycklig… han var en mycket artig och fin kille som bara ville få försvinna…låt han få frid!
Citera
2022-11-13, 17:28
Medlem
Citat:
Jag har läst delar av ”rapporten” och den har INTE du läst! Så vad du har läst har jag ingen aning om men jag kan lova att du inte har fått tagit del av utredningen!

Huvudet var inte sprängd. - i varje fall inte på platsen där kroppen hittades.
Citera
2022-11-13, 18:19
Medlem
Citat:
Hans roll var fortfarande INTE mycket viktig! Min man jobbade med Arda!
Jodä, hans roll var mycket viktig och dessutom hemlig. Om din man inte kände till den så var det bara riktigt, han skulle inte känna till den.
Citera
2022-11-13, 18:45
Medlem
Citat:
Låt stackarn få frid! Han ville inte leva… han var olycklig… han var en mycket artig och fin kille som bara ville få försvinna…låt han få frid!
Det här är ett intressant påstående. Är det din man som informerat dig om att Deniz Arda ville dö? Det finns ju ingenting som har visat på det, inte en människa har uppfattat nåra tecken på depression. Att han var sprängd har lett till slutsatsrn stt han tagit livet av sig. Men det finns konstiga omständigheter kring detta. Och att huvudet är borta utan att en enda liten bit ben eller skärvs, tand eller annat finns kvar.
Hadr ett djur tagit huvudet så hade nog rester funnits kvar.
Citera
2022-11-13, 18:49
Medlem
zxcvb45s avatar
Lämnade han inget brev? inga tecken alls på att han varit olycklig? inget alls som kommit fram? han bara gick ut en dag och sprängde sig själv?
Citera
2022-11-13, 19:45
Medlem
-GGs avatar
Citat:

Hur vet du det?

Med tanke på att ingen annan sett tecken på det.

Sanningen är att du inte vet ett skit. Du gissar och vill att det ska vara på det viset för att då får du rätt. Du är inte intresserad av fakta.
Som är att oanständigheterna är så märkliga att det är klart att man funderar, vilket forumet till stor del är syftet med.
Citera
2022-11-13, 19:48
Medlem
-GGs avatar
Citat:
Huvudet var inte ”klinisk” borta …

Jo. Det var precis vad det var.

Inga spår och en sprängd kropp - men fortfarande sammansatt. Att då huvudet saknas på det kliniska sättet är fan bisarrt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in