Citat:
Ursprungligen postat av
Silver.Swe.
Du utgick ifrån att vänner skulle falla ner i knät på dig bara? Kör du även någon trollformel eller är du för intellektuell för det?
Jag utgick inte ifrån, ifrågasatte aldrig, trodde bara jag var värdelös under hela min uppväxt.
Fick inte ta hem skolkompisar för narc förälder och sen en narc sambo som inte heller lät mig vare sig ta hem eller gå hem till andra.
Det är känt att kvinnor ofta hittar partner i samma kategori som sin pappa då de inte vet at de kan få bättre.
Som utflugen många-många år senare så träffar jag folk som utnyttjar, har jag narc magnet?
Exempel: En arbetskollega som hade fogden efter sig, total utmätning, och skulle studera vidare, hade inte råd med all litteratur som skulle köpas. Denne visste jag hade den utbildningen och ville låna mina böcker. Skulle få tillbaka dom efter 2 års studier. Kollegan bjöd hem mig flera gånger för att gå husesyn i sin nya partners hus, skryta om hur de bodde. Kom aldrig hem till mig trots inbjudningar. Bodde bara typ 10 minuter bort.
Efter avslutade studier så fick jag alla böckerna i plastkassar vid min brevlåda!
Sen inte ett ljud!
Det är nu ca 5 år sen.