2022-11-11, 19:59
Medlem
barnvagnsjudes avatar
Man kan ju undra hur detta påverkar medlemskapet i NATO.
Sverige kan man inte lita på som anställer spioner i fiendens tjänst.

DÅRHUSET SWEDISTAN.
Citera
2022-11-11, 20:00
Medlem
Styrkelyftares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoDp
Vem är denna judas Sarah då som bjudit in de stackars Iranska pojkarna?

Hon är tillsammans med den äldre brodern om jag har förstått det rätt.
Senast redigerad av Styrkelyftare 2022-11-11 kl. 20:02.
Citera
2022-11-11, 20:04
Medlem
415brushans avatar
Är det bara jag som tycker denna Peyman ser liiiite för o-Iransk?

Ser mer ut som en tvättäkta Israel, eller ser jag fel?

Finns en hel del judiska Iranier. Känner en handfull faktiskt.
Att de nått så högt upp och djupt så snabbt är något som de brukar kunna åstadkomma oavsett vart de befinner sig.

Inget hat mot judar, är bara lite nyfiken hur ni ser på saken.
Citera
2022-11-11, 20:04
Medlem
415brushans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slaskfarsan
Nu var ju dessa Iranier.

Märkligt att Hanif Bali inte vill prata om detta trots att det är en stor nyhet

Kanske är polare med dem?

Kanske bör han med kontrolleras..
Citera
2022-11-11, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sidhellacopter
Nej. Nu överdriver du. De flesta blattar är inte lojala mot Sverige. De är bara lojala mot sig själva och klanen. Det är därför deras hemländer är kaos. Och nu är de här och då blir det kaos här med.

Du vet inte hur blattar tänker eller känner. Du har säkert ingen kontakt med blattar och ser endast det negativa hos blatten.

Många är lojala. Många 2, generationen känner inget annat än Sverige. Blattar med stark lojalitet till Sverige och endast Sverige. I samhället är det vi och dom mellan oss. Men vid attack eller krig mot Sverige är vi alla Svenskar även om ni vägrar acceptera oss. Min plikt och skyldighet som hedersman.
Citera
2022-11-11, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av B.R.Donut
Ja nog är det illa, när till och med invandrarna blir rasister, citat från FUP:
"Peyman vill inte att barnen skall växa upp i Sverige, det är för många invandrare här."
Sid 17, Stockholms TR B 14349-21 Aktbil 194, Bilaga, A3.1 vittnesförhör.pdf.

Tror majoriteten av invandrare ser problematik med den invandringspolitik Sverige haft de senaste årtionde.

Sa han det i förhör alltså?
Citera
2022-11-11, 20:08
Medlem
Mindbusinesss avatar
” Peyman Kia började på Säkerhetspolisen som 27-åring via ett aspirantprogram hösten 2007.
Han kom då från ett arbete som utredare på Tullverket. Satsningen på aspiranter beskrevs som att den inleddes för att berika Säpo med personal med olika typer av kompetenser som man tidigare saknat. ”
https://www.expressen.se/nyheter/mis...ar-och-filer-/
Citera
2022-11-11, 20:09
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slaskfarsan
Nu var ju dessa Iranier.

Märkligt att Hanif Bali inte vill prata om detta trots att det är en stor nyhet
Varför skulle han? Om jag är svensk betyder det inte nödvändigtvis att jag känner behov av att skriva om svenska brottslingar, även om GM blivit dömda till livstid
Citera
2022-11-11, 20:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snabbstart
Du vet inte hur blattar tänker eller känner. Du har säkert ingen kontakt med blattar och ser endast det negativa hos blatten.

Många är lojala. Många 2, generationen känner inget annat än Sverige. Blattar med stark lojalitet till Sverige och endast Sverige. I samhället är det vi och dom mellan oss. Men vid attack eller krig mot Sverige är vi alla Svenskar även om ni vägrar acceptera oss. Min plikt och skyldighet som hedersman.

Precis. Men många här vill bara ha svart på vitt för det är den enkla förklaringen.
Min rekommendation är att låta människor spy ut deras fördomar, men tror att innerst inne vet människor att påbrå behöver inte nödvändigtvis ha något med patriotism att göra.

Det kan finnas faktorer som gör det till en större risk men inte automatiskt bara för att man har påbrå från andra länder.

Stig Bergling var Svensk, han sket fullständigt i landets hemligheter och lämna över information till Ryssland.
Citera
2022-11-11, 20:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Itibixi
Tror majoriteten av invandrare ser problematik med den invandringspolitik Sverige haft de senaste årtionde.

Sa han det i förhör alltså?

Det är ett citat från hans mor i förhör.

Men Peyman hade tydligen långt gångna planer på att flytta till Kanada. Han fixade uppehållstillstånd och var där och rekade under sommaren 2018.
Citera
2022-11-11, 20:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av B.R.Donut
Ja nog är det illa, när till och med invandrarna blir rasister, citat från FUP:

"Peyman vill inte att barnen skall växa upp i Sverige, det är för många invandrare här."

Sid 17, Stockholms TR B 14349-21 Aktbil 194, Bilaga, A3.1 vittnesförhör.pdf.

Vilken skithög. Visst att invandrare förstör mycket i samhället. Trots det skadar han Sverige ännu mer och utsätter Sverige och medborgarna i så farlig läge.
Citera
2022-11-11, 20:15
Medlem
SÄPO..

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...melie-karlsson
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in