Resultat: Vem hoppas du vinner årets Robinson?
Alex
19,91%
90 röster
Sandra
0,88%
4 röster
LO
14,60%
66 röster
Kristoffer
9,51%
43 röster
Helen
56,64%
256 röster
Isabella
3,54%
16 röster
Martin
2,88%
13 röster
2022-11-10, 23:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Eller hur, han hade dessutom ett extremt obehagligt tonläge under sitt lilla tal. Kändes nästan som att han kunde drämma till någon på käften där... Och vem var han ens irriterad på? Sofia? Vad hade hon för val...? Tror vi fick ett smakprov på Alex riktiga sida där.

Han var nog mest frusterad att han inte kunde bidra när det knöt sig för Greta, hon som är den smarta tyvärr tog då Sofia över istället för att göra som Alex skita. Det ilag med örådet och duellen där det blev nattsvart för Nattalie är det Sofia som Sprängler hans feta dröm. I det där läget tror jag han längtade efter en liten tripp istället för att sila mygg och småkryp, han kom dock ur det genom att gå ut i vattnet och döpa sig.
2022-11-10, 23:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chandler Bing
Sandra är riktigt riktigt elak. Fy fan
Men hon har en go röv!
2022-11-10, 23:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Alla som säger "Jag vill att en tjej vinner i år" borde bli automatiskt diskvalificerade. Tänk om någon man skulle säga "I år vill jag att en kille vinner. Nu ska vi skapa en killpakt och rösta ut tjejerna." Jävlar vad feministMerdi och andra feminister hade gått i taket då.

Hur många hade inte diskvalificerats under årens lopp då de sagt så? Tycker att det återkommer varje år. Minns jag inte helt fel så tycktes det så redan 1998.
2022-11-10, 23:49
Medlem
Kellywomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LonelyMom
Är så fruktansvärt less på lag syd och vuxenmobbningen HELA LAGET gör mot Sofia. Det värsta var när de klippte emellan att de andra pratade om att de ville få ut henne och hon pratade om att hon ändå tyckte de andra var inkluderande mot henne nu. Falska idioter.
Håller verkligen med. Vet inte hur många ggr som Greta upprepar att de är en pakt utom Sofia. Vilka falska personer och synd som Fan om Sofia
2022-11-11, 00:05
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av heebu
Hur många hade inte diskvalificerats under årens lopp då de sagt så? Tycker att det återkommer varje år. Minns jag inte helt fel så tycktes det så redan 1998.

Absolut, men om man börjar diskvalificera folk för det så kanske folk slutar säga det.
2022-11-11, 00:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kellywoman
Haha!!!! Men håll med om att det är på tiden en kvinna vinner 😀
Men de enda jag gillar är Sofia och Helen

Håller med av de kvinnor som jag kan se som värdiga vinnare är det de två och de enda som iaf inte än sagt de fördömda orden.

Har med Merdi på ett motvilligt hörn även om hon mördi sig själv med de där förkastliga orden, jag kan tom sträcka mig så långt som Bella som är en udda fågel som uthärdat Gränslandet som inte tar sig själv på så stort alvar har sin stil med ömsom irriterande kommentarer varvat med en del dråpliga kommentarer utan henne och Sandras upptåg hade Dödsslandet varit just dött tror fan marken rest och havet isat igen och vi hade hört https://youtu.be/6IIxzGymd14 och https://youtu.be/H-_aUAT0EwM eka över hela Malaysia. Eller är det jag som https://www.youtube.com/watch?v=f6oR5Dui6kg det här.

2022-11-11, 00:37
Medlem
knuugens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cokeman66
Men hon har en go röv!

Hängröv med sillisar, nej tack!
Hon skröt tidigt om att hon var ihop med ett hockeyproffs, någon som vet hans namn?
Sandra är verkligen sån curlad liten skitunge som genom livet blivit matad med hur duktig och fin hon är ovatsett prestation, till slut tror man på det själv, och då blir man som henne!
Snackar mest men presterar minst, tycker man ser det allt för ofta från 90-00

Nej vill du ha en tight och bra röv så är de Merdi, sen att hennes åsikter är lite jobbiga får man ta…
2022-11-11, 00:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Absolut, men om man börjar diskvalificera folk för det så kanske folk slutar säga det.

Ja de gör ju sånt för N-ordet..
2022-11-11, 00:40
Medlem
Kellywomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psykbryt76
Håller med av de kvinnor som jag kan se som värdiga vinnare är det de två och de enda som iaf inte än sagt de fördömda orden.

Har med Merdi på ett motvilligt hörn även om hon mördi sig själv med de där förkastliga orden, jag kan tom sträcka mig så långt som Bella som är en udda fågel som uthärdat Gränslandet som inte tar sig själv på så stort alvar har sin stil med ömsom irriterande kommentarer varvat med en del dråpliga kommentarer utan henne och Sandras upptåg hade Dödsslandet varit just dött tror fan marken rest och havet isat igen och vi hade hört https://youtu.be/6IIxzGymd14 och https://youtu.be/H-_aUAT0EwM eka över hela Malaysia. Eller är det jag som https://www.youtube.com/watch?v=f6oR5Dui6kg det här.

Asgarv!!!!
Jag får väl ändå erkänna att jag också gillar Bella. Hon är udda, högljudd och är typ överallt.
Däremot Merdi no way
2022-11-11, 00:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knuugen
Hängröv med sillisar, nej tack!
Hon skröt tidigt om att hon var ihop med ett hockeyproffs, någon som vet hans namn?
Sandra är verkligen sån curlad liten skitunge som genom livet blivit matad med hur duktig och fin hon är ovatsett prestation, till slut tror man på det själv, och då blir man som henne!
Snackar mest men presterar minst, tycker man ser det allt för ofta från 90-00

Nej vill du ha en tight och bra röv så är de Merdi, sen att hennes åsikter är lite jobbiga får man ta…

Har för mig att jag maskade namnet på "hockeyproffset" för x veckor sedan sök på mitt nick i den här tråden.

Var det någon som listade ut vilket land Merdi härstammar från?
2022-11-11, 01:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kellywoman
Asgarv!!!!
Jag får väl ändå erkänna att jag också gillar Bella. Hon är udda, högljudd och är typ överallt.
Däremot Merdi no way

Ja jag kanske bländades av hennes vita tänder. 👩🏿🧐
2022-11-11, 01:22
Medlem
Lala.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Bor du under en sten? Låt mig fortsätta äcklas av den lismande narkomanen. Avskyr hans pundarröst som låter likadant som alla dom andra brukarnas. Att jag skulle bete mig som att han knarkar där på ön var det mest långsökta någon skrivit i detta forum. Hoppas han åker ut så han blir utan heroin när han kommer hem. Jag skiter i om han knarkar nu eller ej. Han låter lika fånig oavsett.

Jag fick inte svar på någon av mina frågor. Jag förstår fortfarande inte på varför du ska störa dig så mycket på att han har knarkat? Vilka är vi att döma? Huvudsaken är ju att han lagt det livet bakom sig.

Jag menade inte att du tror att han knarkar på ön. Jag menade att du dömer honom som att han knarkar eftersom du har något emot honom.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in