Resultat: Vem hoppas du vinner årets Robinson?
Alex
19,91%
90 röster
Sandra
0,88%
4 röster
LO
14,60%
66 röster
Kristoffer
9,51%
43 röster
Helen
56,64%
256 röster
Isabella
3,54%
16 röster
Martin
2,88%
13 röster
2022-11-10, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av perger
Håller med er.
Blir så fruktansvärt irriterad på hennes elaka beteende. Jag förstår att både hon och Bella har gjort sina instagram-konton privata, det lär komma en välförtjänt hatstorm efter dagens avsnitt.

FYFAN blir bara argare när jag skriver
Inte ens Valle har gjort mig så arg.
2022-11-10, 21:03
Medlem
Merdi är elak också. Få av tjejerna som är vettiga.
2022-11-10, 21:05
Medlem
Verkar iaf som att Alexander blir den enda som tillkommer efter första dagen.
2022-11-10, 21:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Heymid
Verkar iaf som att Alexander blir den enda som tillkommer efter första dagen.
Hoppas det, inte kul med jokrar så här sent.
2022-11-10, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chaga
Förresten, gör de inte hälsokontroller på folk innan de ska in i Robinson? Nathalie är den första deltagaren som varit mer sjuk än frisk (har hon varit frisk någon gång?) med tanke på hur länge hon varit där. Var det för svårt att förutse det eller skickades hon iaf? Snyggt av henne att kriga på ändå.

Lägger en liten brasklapp om covid-relaterade hälsoproblem långt efteråt? Och med tanke på hennes kroppshydda känner det säkert på extra när kroppen börjar bryta ner fettet. ja en eoge till hennes krigarhjärta och pannben iaf jämfört med andra som lade sig i gränslandet och andra som valle hem.
2022-11-10, 22:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Ja, rent juridiskt får han säga det, men det är efterblivet då det är felaktigt. Uppenbarligen dog han inte eftersom han är med i Robinson. Man kan säga att han nästan dog, att han var livlös etc. Men "dog" är imperfekt av ordet "dö". Har man väl dött så kan man inte återuppstå.

Han kansk såg ljuset i tunnelen.. Såg brandmannen sätta på sin Karin som gjorde honom förbannad att han återvände från Jesus som nyfrälst.
2022-11-10, 22:27
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anderssson
Är Homayon Japan eller Afgan?

Afghan.
2022-11-10, 22:30
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Är Jeusu Valle? eller talar ni om Jesus från Robinsson upplaga 1999

Nej. Han pratar om Bibelns Jesus.
2022-11-10, 22:33
Medlem
Ganonitos avatar
Alla som säger "Jag vill att en tjej vinner i år" borde bli automatiskt diskvalificerade. Tänk om någon man skulle säga "I år vill jag att en kille vinner. Nu ska vi skapa en killpakt och rösta ut tjejerna." Jävlar vad feministMerdi och andra feminister hade gått i taket då.
2022-11-10, 22:44
Medlem
Kellywomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Alla som säger "Jag vill att en tjej vinner i år" borde bli automatiskt diskvalificerade. Tänk om någon man skulle säga "I år vill jag att en kille vinner. Nu ska vi skapa en killpakt och rösta ut tjejerna." Jävlar vad feministMerdi och andra feminister hade gått i taket då.

Haha!!!! Men håll med om att det är på tiden en kvinna vinner 😀
Men de enda jag gillar är Sofia och Helen
2022-11-10, 22:57
Medlem
Är så fruktansvärt less på lag syd och vuxenmobbningen HELA LAGET gör mot Sofia. Det värsta var när de klippte emellan att de andra pratade om att de ville få ut henne och hon pratade om att hon ändå tyckte de andra var inkluderande mot henne nu. Falska idioter.
2022-11-10, 23:09
Medlem
imrichbitchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Morris1
Sandra är den mest obehagliga personen i årets Robinson. Det kryper i kroppen när man hör och ser henne.

Hon är helt vidrig. Barnslig och riktigt osympatisk.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in