Citat:
Ukraina kommer få dyngstryk av ryssarna. Ni har fel här ni på forumet. Ni fattar inte. Ryssland kommer mata sönder hela ukrainska militären. Fatta att det är game over. NATO och USA vågar och kan inte ingripa, främst så vågar inte väst ingripa i konflikten. För det hade inneburit tonvis med döda NATO-soldater.
Glöm allt ihop nu och låt Putin och hans soldater vinna. Ni inbillar er så mycket på forumet att mina ögon blöder. Dröm vidare och finns ingen chans idag att Ukraina vinner. Ryssland är en övermäktig fiende mot Ukraina. Game over ffs!
Glöm allt ihop nu och låt Putin och hans soldater vinna. Ni inbillar er så mycket på forumet att mina ögon blöder. Dröm vidare och finns ingen chans idag att Ukraina vinner. Ryssland är en övermäktig fiende mot Ukraina. Game over ffs!
Du är allt ett roligt rySS-troll!
Först så tar RySSland, framgångsrikt, den enda provinshuvudstad de lyckats erövra sedan strorinvasionen startade i februari.
Sedan håller man en fejk-,folkomröstning där om att göra området rySSkt -för evigt.
Efter det så annekterar man området och påstår att det nu är en del av den rySSka federationen.
Efter bara några veckor utrymmer man sedan samma område!
Folk som, likt dig, vägrar att se det uppenbara, att RySSland är på väg att förlora, vilket, åtminstone, har varit uppenbart sedan i maj, då HIRMARS började göra slut på den rySSka överlägsenheten vad gäller artilleri, och kanske så tidigt som i mars, då de rySSka styrkorna drog sig tillbaka ifrån Kyiv och Sumi, påminner mycket av de psykfall som psykiatrin tar hand om pga deras psykos.
Och var det hela inte uppenbart i maj, så borde det varit uppenbart för dig i september då Ukraina startade sin motoffensiv i Khakivs oblast.
Jag vet inte vad som krävs för att du skall inse att, inte bara kriget, utan hela den rySSka federationen är ett stort misslyckande. T.o.m Sovjetunionen, som ändå bröt samman pga dess ineffektivitet, var ändå mer effektivt och mindre korrupt än den rySSka federationen!
Slava Ukraini!