Citat:
Ursprungligen postat av
micro113
Med hänsyn till dina massiva påhopp på Patrik och Sara som personer, ditt geggande i en video och dina utläggningar om Sara, hennes bakgrund och hennes familj så föreslår jag backar och inser att det DU gör INTE är att föra någon saklig diskussion kring Dumpen.
Du bör inte heller försöka hävda att du har någon hänsyn till oskyldiga anhöriga -- givet att både Patrik och Sara har anhöriga.
Du diskuterar inte sakligt -- du vill ha bort Dumpen för att Dumpen är ett hot mot dig.
Du fortsätter din vana trogen att tolka inlägg lika Fan tolkar Bibeln.
När har jag hoppat på Saras familj, när har jag hoppat på Puttes familj?
Sen om du tycker att det är okej att Dumpens ansikte utåt, Putte, ligger påverkad hemma i soffan med två unga lika kraftigt påverkade flickor och tilltalar dessa flickor med "WhosYourDaddy", då är det ditt val. Men i mina ögon är det osmakligt minst sagt, än om de nu skulle ha fyllt 19-20 (vilket är tveksamt), Putte är snart 60, det ger fel vibbar.
Sen vad svamlar du om att Dumpen skulle vara ett hot mot mej, vad bygger du det på, att jag har invändningar mot dina diktatorfasoner i tråden, att jag har invändningar mot Dumpens utformning (i nuläget)? Är det detta som genererar till att jag är en Pedofil, stanna för fan upp och lyssna på dej själv, det är ju patetiskt.
Jag har från ruta ett varit emot pedofiler, kommer alltid så att vara.
Det jag har invändningar mot är denna freakshow som när ett nytt avsnitt kommer så plockar ni Dumplingarna fram chipspåsen och bänkar er framför er dator med stor förväntan på underhållning, när egentligen det bara är stora jävla tragedier för alla inblandade.
Uthängningarna behöver inte ske på detta sätt, anmäl till polis, kontakta familj, andra anhöriga, arbetsgivare, vården, m fl, gäddan skulle vara helt körd ändå, men ev närstående skulle kunna ta sej vidare på ett bättre sätt.
Nästa aspekt i detta med att fånga så många gäddor som möjligt är ju att pga freakshowen så kommer gäddor att bli försiktiga och fångsterna kommer att minska, de kommer att ta andra vägar, hade dumpen jobbat lite mer i det tysta skulle de fortsatt att fånga gäddor i hög takt, överraskningsmomentet skulle vara högt och därav verkligen gjort skillnad under många år.
Sen till sist min åsikt om att Swishintäkter inte ska vara drivande för Dumpens ledning, den står jag för tills motsats bevisats. Just nu har det gått 5-6 veckor eller mer sedan Sara gav kassören i Dumpen i uppgift att citat: "hitta en bank med bra villkor" för att få ett Swish-123:nr, men det var tydligen bara bullshit.
Tack för ordet micro113.
UK (Varken pedofil eller dess vurmare).