Resultat: Vem hoppas du vinner årets Robinson?
Alex
19,91%
90 röster
Sandra
0,88%
4 röster
LO
14,60%
66 röster
Kristoffer
9,51%
43 röster
Helen
56,64%
256 röster
Isabella
3,54%
16 röster
Martin
2,88%
13 röster
2022-11-10, 11:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av plumba69
Verkligen. Britten är så beige att det förvånar mig att de tog med henne. Hon verkar bara syssla med paktande

Britten trodde ju där och då att framförallt Valle men även Julie skulle vara kvar i gränslandet vilket skulle innebära att deras pakt fortfarande gäller därav skulle hon bli klar för sammanslagningen trodde hon

Vad förvånad hon kommer bli när hon få reda på att Valle drog hem och lämnade henne i sticket

Sen när kristoffer kommer berätta på örådet att han fick uffes immunitet och vi få se Britten bittra uppsyn
2022-11-10, 13:11
Medlem
Bakarettans avatar
Alex har medverkat tillsammans med sin fru i
"Bytt är Bytt" & kammat hem 1 halv miljon. När detta var vet jag inte. Detta enligt "Hänt". Enligt samma källa räddade hans fru honom från att gå bort i en överdos 2013. Detta är vad jag fick fram då jag googlade på " Alex Strandberg".
Ni får faktiskt googla själva på detta om ni vill veta mer.
Ja, så det där med pundare stämmer.
2022-11-10, 13:18
Medlem
Tycker Anders var bättre på att presentera tävlingar och öråd än Petra.
2022-11-10, 13:22
Medlem
1754s avatar
Så fort en kvinnlig deltagare visar sin extremfeministiska sida som att tramset med att "i år ska en tjej vinna" så gör hon bort sig i mina ögon. Tidigare såg jag Merdi som en värdig vinnare enbart pgr av att hon är snygg, men nu hoppas jag att hon inte vinner.

Och vad fan är det med Alexander ( osäker på namn ) och hans kuklapp? Ska tjejerna få springa omkring i string så ska han få springa omkring med sin nakna stjärt eller?

LO är en värdig vinnare, ärlig, Norrländsk, och säger vad han tycker.
2022-11-10, 13:51
Medlem
Qwelias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Så fort en kvinnlig deltagare visar sin extremfeministiska sida som att tramset med att "i år ska en tjej vinna" så gör hon bort sig i mina ögon. Tidigare såg jag Merdi som en värdig vinnare enbart pgr av att hon är snygg, men nu hoppas jag att hon inte vinner.

Och vad fan är det med Alexander ( osäker på namn ) och hans kuklapp? Ska tjejerna få springa omkring i string så ska han få springa omkring med sin nakna stjärt eller?

LO är en värdig vinnare, ärlig, Norrländsk, och säger vad han tycker.

Så Merdi är bara en värdig vinnare pga att hon är snygg?
Hur är det en värdig vinnare? Man vinner inte Robinson för att man är snygg
2022-11-10, 14:07
Medlem
Kan mycket väl vara så att det är dem som inte är valda till örådet är de som kommer rösta. Syd som vann först fick ju annars bara en nackdel då de var tvungna att sätta sig själva i minoritet.
2022-11-10, 14:15
Medlem
Förresten, gör de inte hälsokontroller på folk innan de ska in i Robinson? Nathalie är den första deltagaren som varit mer sjuk än frisk (har hon varit frisk någon gång?) med tanke på hur länge hon varit där. Var det för svårt att förutse det eller skickades hon iaf? Snyggt av henne att kriga på ändå.
Senast redigerad av chaga 2022-11-10 kl. 14:18.
2022-11-10, 15:41
Medlem
plumba69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chaga
Förresten, gör de inte hälsokontroller på folk innan de ska in i Robinson? Nathalie är den första deltagaren som varit mer sjuk än frisk (har hon varit frisk någon gång?) med tanke på hur länge hon varit där. Var det för svårt att förutse det eller skickades hon iaf? Snyggt av henne att kriga på ändå.

Jag vet inte om jag tycker att Nathalie krigar på
2022-11-10, 15:54
Medlem
massuppfittarens avatar
Citat:
Hon krigar mot patriarkatet yao
2022-11-10, 16:28
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:

Äsch, klart man kan säga att hon krigar på - tandverk är inte att leka med. Sen krigar väl alla deltagare i nån form på... Konstant hunger, kaloriunderskott, dålig sömn, regniga nätter, utmattande tävlingar, kryp som sticks och bits, sår och annat djävulskap.
2022-11-10, 16:39
Medlem
Sandra är den mest obehagliga personen i årets Robinson. Det kryper i kroppen när man hör och ser henne.
2022-11-10, 17:13
Medlem
Kan deltagares engagemang i sociala medier visa vem som troligen vinner?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in