Verkligen. Britten är så beige att det förvånar mig att de tog med henne. Hon verkar bara syssla med paktande
Britten trodde ju där och då att framförallt Valle men även Julie skulle vara kvar i gränslandet vilket skulle innebära att deras pakt fortfarande gäller därav skulle hon bli klar för sammanslagningen trodde hon
Vad förvånad hon kommer bli när hon få reda på att Valle drog hem och lämnade henne i sticket
Sen när kristoffer kommer berätta på örådet att han fick uffes immunitet och vi få se Britten bittra uppsyn
Alex har medverkat tillsammans med sin fru i
"Bytt är Bytt" & kammat hem 1 halv miljon. När detta var vet jag inte. Detta enligt "Hänt". Enligt samma källa räddade hans fru honom från att gå bort i en överdos 2013. Detta är vad jag fick fram då jag googlade på " Alex Strandberg".
Ni får faktiskt googla själva på detta om ni vill veta mer.
Ja, så det där med pundare stämmer.
Så fort en kvinnlig deltagare visar sin extremfeministiska sida som att tramset med att "i år ska en tjej vinna" så gör hon bort sig i mina ögon. Tidigare såg jag Merdi som en värdig vinnare enbart pgr av att hon är snygg, men nu hoppas jag att hon inte vinner.
Och vad fan är det med Alexander ( osäker på namn ) och hans kuklapp? Ska tjejerna få springa omkring i string så ska han få springa omkring med sin nakna stjärt eller?
LO är en värdig vinnare, ärlig, Norrländsk, och säger vad han tycker.
Så fort en kvinnlig deltagare visar sin extremfeministiska sida som att tramset med att "i år ska en tjej vinna" så gör hon bort sig i mina ögon. Tidigare såg jag Merdi som en värdig vinnare enbart pgr av att hon är snygg, men nu hoppas jag att hon inte vinner.
Och vad fan är det med Alexander ( osäker på namn ) och hans kuklapp? Ska tjejerna få springa omkring i string så ska han få springa omkring med sin nakna stjärt eller?
LO är en värdig vinnare, ärlig, Norrländsk, och säger vad han tycker.
Så Merdi är bara en värdig vinnare pga att hon är snygg?
Hur är det en värdig vinnare? Man vinner inte Robinson för att man är snygg
Kan mycket väl vara så att det är dem som inte är valda till örådet är de som kommer rösta. Syd som vann först fick ju annars bara en nackdel då de var tvungna att sätta sig själva i minoritet.
Förresten, gör de inte hälsokontroller på folk innan de ska in i Robinson? Nathalie är den första deltagaren som varit mer sjuk än frisk (har hon varit frisk någon gång?) med tanke på hur länge hon varit där. Var det för svårt att förutse det eller skickades hon iaf? Snyggt av henne att kriga på ändå.
Senast redigerad av chaga 2022-11-10 kl. 14:18.
Förresten, gör de inte hälsokontroller på folk innan de ska in i Robinson? Nathalie är den första deltagaren som varit mer sjuk än frisk (har hon varit frisk någon gång?) med tanke på hur länge hon varit där. Var det för svårt att förutse det eller skickades hon iaf? Snyggt av henne att kriga på ändå.
Äsch, klart man kan säga att hon krigar på - tandverk är inte att leka med. Sen krigar väl alla deltagare i nån form på... Konstant hunger, kaloriunderskott, dålig sömn, regniga nätter, utmattande tävlingar, kryp som sticks och bits, sår och annat djävulskap.