2022-11-08, 11:09
Medlem
Så ja äntligen växlar dom upp sitt content fyllt av misär, droger, vanföreställningar och flottigt hår! LETS GET IT som Alex skulle sagt

Edit: den där TikTok video med deras ”tävling” vad är det jag kollar på? 2 vuxna personer som står med bandana och försöker prata teckenspråk med dyslexi. Och Alva Ser förfan mer påtänd ut än Alex och det är en bedrift i sig. Sen ja skäms genom skärmen när hon känner sig så här häftig gangster wife men hon är bara pinsam. Kan folk släppa den här gangster grejen eller de är inte coolt vad ska ni med nån osäker snubbe som leker gangster till? Folk som är gangster skyltar inte det på internet, den här TikTok generationen är tappad, guzzar säger dom vill ha en kriminell gangster knarklangare till pojkvän för att som vill va ”baddies” sen dom grinar för dom blir dåligt behandlad
Senast redigerad av Bannad4now 2022-11-08 kl. 11:35.
Citera
2022-11-08, 11:47
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vemvadet
Hahahahaha ja detta e sjukt trodde inte kunde bli värre! Nu ska dem ut o drifta o panga gatorna tillsammans!

Jag är stum. Nästan iallafall. Passar på att länka eländet till återfall. Nu heter hennes tiktok Alvz och Alxz istället:

https://vm.tiktok.com/ZMFfdN5LV/

Kommentarerna haglar. Favoriten måste ändå vara "Bonnie and Schlajf" som någon skrev.
Nä men seriöst. Det här är sorglig skit. Hon såg enda chansen att vinna honom tillbaka genom att joina i pundet och låta honom göra exakt det han vill när han vill. "Can't beat 'em, join them"
Citera
2022-11-08, 11:53
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silentrunner
Om man kollar noga på storyn som Alex repostade så ser det ut som att Stugbajsaren är gravid. Kan det vara vad videon kommer handla om? Hon har ju hintat om att det ska vara en "banger".

Det får vi verkligen inte hoppas. Så påverkad som hon är i senaste storysarna/tiktoksen. Alltså det är bra mycket mer än alkohol hon har i systemet också.

Och klippet med ormen. Skäms. Hon kommer sig coolast i världen. Filmaren: "wooooow modigaste bruden!!" Vips så vill Alex vara den modigaste så han börjar rycka i ormen mot Alvas vilja. Men Alex lyssnar inte, han tar det han vill ha som alltid och lägger den lilla ormen runt sin nacke. Den räcker knappt runt halsen. Nu är han coolaste bruden i världen istället och slänger upp lite gang signs.
Citera
2022-11-08, 11:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vemvadet
Hahahahaha ja detta e sjukt trodde inte kunde bli värre! Nu ska dem ut o drifta o panga gatorna tillsammans!

Ja, det är översjukt! 😁 X2000 påväg rakt in i en bergvägg - och jag kan inte blunda 😳

[quote=MrsLibra|82335519]Jag är stum. Nästan iallafall. Passar på att länka eländet till återfall. Nu heter hennes tiktok Alvz och Alxz istället:

Kommentarerna haglar. Favoriten måste ändå vara "Bonnie and Schlajf" som någon skrev.
Nä men seriöst. Det här är sorglig skit. Hon såg enda chansen att vinna honom tillbaka genom att joina i pundet och låta honom göra exakt det han vill när han vill. "Can't beat 'em, join them" [/QUOT

Hahahahaaa!!! Jätte, jättekul!

Så sjukt pinsamt par. Och hur blev hon så smutsig - så fort?? Smittar han eller? Har dom nån vattenfobi, eller vad händer? Ta en satans dusch!
Citera
2022-11-08, 12:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsLibra
Jag är stum. Nästan iallafall. Passar på att länka eländet till återfall. Nu heter hennes tiktok Alvz och Alxz istället:

Nä men seriöst. Det här är sorglig skit. Hon såg enda chansen att vinna honom tillbaka genom att joina i pundet och låta honom göra exakt det han vill när han vill. "Can't beat 'em, join them"
Hahah Bonnie and schlajf kan va det roligaste jag läst 😂 Alva känner säkert att det nya namnet Alvz och Alxz var värsta power move av hon att ha sitt namn först 😂
Tror som dig ang if u cant beat them, ser de framför mig hur Alex säljer in det ”kom igen de inte värsta grejen dra en Lina, de blir kul plus du får äran att vara med mig igen och det vet jag att du vill eller hur! Och den där städgrejen spelar ingen roll för vi e hemlös”
Citat:
Ursprungligen postat av Silentrunner
Om man kollar noga på storyn som Alex repostade så ser det ut som att Stugbajsaren är gravid. Kan det vara vad videon kommer handla om? Hon har ju hintat om att det ska vara en "banger".
Tvivlar starkt på att hon är gravid, hon är bara fet
Citera
2022-11-08, 12:40
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av MrsLibra

Det var jag som skrev "Bonnie and Schlajf"🤭. Sorgligt att de har förfallit såhär, kunde ha blivit så jävla stora och vunnit folkhemmets hjärta. Men icke... Allt för lite jävla knark
Citera
2022-11-08, 12:50
Medlem
Purosangues avatar
"Den som gör bästa videon till de här ljudet vinner 5 lax. Ni får 3 veckor på er. kööööör😎"

Hahahaha, dessa två nollor har inte ens pengar till sin egna hyra.
Citera
2022-11-08, 13:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Purosangue
"Den som gör bästa videon till de här ljudet vinner 5 lax. Ni får 3 veckor på er. kööööör😎"

Hahahaha, dessa två nollor har inte ens pengar till sin egna hyra.
Nej och att göra en bättre video än dom är inte svårt, man ser att Alvas högsta dröm är att få följa med på en riktig rush med Alexander och Ahmed(anine) men hon får nöja sig med gangbang ist
Citera
2022-11-08, 17:10
Medlem
Vet inte varför jag följer detta. Hade aldrig följt Alex solo men detta bihanget Alva är för irriterande för att släppa.

Alva är en sexig tuff ghettotjej! 🤣
Citera
2022-11-08, 17:32
Medlem
FarstaSplitters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CubanLinx
Vet inte varför jag följer detta. Hade aldrig följt Alex solo men detta bihanget Alva är för irriterande för att släppa.

Alva är en sexig tuff ghettotjej! 🤣

För mig är det helt tvärtom.
Men tyvärr verkar han inte vara kapabel till att underhålla längre, som han brukade. Hoppas han kommer igen
Citera
2022-11-08, 17:40
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Du som skrev häromdagen att Alva droppat 10kg för att hon grinat och varit en dumpad exflickvän, jag skulle gärna höra din kommentar igen!!
Gärna efter du kollat Alex senaste story där Alvas mage tar upp 75% av skärmen
Magen är lika utspänd som alkis-Connys här nere på torget.

Kolla gärna Alvas story också, där hon skrattar exakt som en crackhead gör i breaking bad. Och säg gärna igen hur kattig hon blivit...

Har Alva gett upp och gett crackpipan en omgång?
Im waiting.
Citera
2022-11-08, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FarstaSplitter
För mig är det helt tvärtom.
Men tyvärr verkar han inte vara kapabel till att underhålla längre, som han brukade. Hoppas han kommer igen

Nä han har tappat sin Mojo. Ingen aktuell rappare vill ha med honom att göra det drar ner deras streetcred nu osv så det tåget har gått och vad ska han prata om? One trick ponys är de båda två
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in