Citat:
Ursprungligen postat av
SvenOlavsen
Lustigt att du tog upp det. Min fd flickvän stod utanför med kassar/påsar och ringde på (idag), och när jag tittade ut trodde jag det var en tonårstjej som gått fel (hon är 30+ men ser väldigt ung ut). Hon är snygg, om jag tvunget skulle säga så ca 8/10, MEN en genomsnittlig fjortis ÄR mera attraktiv (inte sagt att jag skulle ta en fjortis för det). För något år sedan hade jag chans på en söt fjortis, men pga allt jävla stigma sade jag nej. Och nej, jag stötte inte på henne eller äcklade mig utan hon gillade mig och följde mig som en hundvalp (av någon konstig anledning).
Det är tanter som tappat mensen som utgör dumpens stomme, helt klart.
Jag har läst en hel del av dina inlägg högt för min 16-åriga grabb och vi har skrattat gott.
Som jag förstått det så är just 14-åriga flickor din grej och allra högst 22 år.
Att du är socialt handikappad och en enstöring förvånar mig inte ett dugg.
Sen är det också märkligt att de enda jag hör om som blivit kontaktade av småtjejer och där de till och med visar intresse för en äldre man är just från de som är pedofiler eller hebifiler om det känns bättre för dig?
Jag har aldrig hört en normal man skryta om att fjortisar verkar intresserade överhuvudtaget..
Konstigt att dessa flickor bara råkar på sådana som dig…,
Och nej majoriteten av 30+kvinnor går inte igång på unga tonåringar som du med skrivit.
Sedan är jag inte för dumpen och tror inte jag tappat mensen….vet inte hur det funkar ens…