2022-11-08, 12:44
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Jag skulle hävda precis tvärtom, men berätta gärna - hur är de flesta pedofiler och på vilket sätt skiljer de sig från dem som fastnar i Dumpens nät?
Det skrev jag just i sista inlägget. De frestar in hen på ett sätt som inte en 14 åring skull gjort.
Citera
2022-11-08, 13:06
Medlem
goofers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lucas2022
Självklart är det Sara som har skrivit dom texterna. Hon är otroligt skicklig på att manipulera och i text uttrycka sig. Att hon kan skriva visar följande fakta väl. Hon skriver Patrik Sjöbergs nya bok. Finns i länken under här beskrivit. Konstigt, denna kvinna har Försäkringskassan bedömt vara oförmögen att arbeta under resten av sitt liv. Man slutar aldrig att förundras.
https://dumpen.se/2021/08/12/att-gora-upp-med-sig-sjalv/

Ja det är redan bevisat och överbevisats att Sara själv skickar in brev från "utsatta".
Hennes svar på kritiken är att stänga av de som kritiserar, rakt emot hennes egen devis om att på dumpen är det högt i tak och alla åsikter får höras.

Minsta kritik eller att man påtalar tex att breven ser oäkta ut leder till uteslutning.

Men det är klart att alla år med missbruk lämnar spår, inte så mycket frisk hjärnvävnad kvar i den nerknarkade skallen.
Citera
2022-11-08, 13:36
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Det skrev jag just i sista inlägget. De frestar in hen på ett sätt som inte en 14 åring skull gjort.
Hur vet du det?
Har du haft sexkontakt med många 14-åringar?

Skall vi förlita oss på din erfarenhet av två döttrar nu igen eller skall vi utgå ifrån att de som är dömda för grooming har haft sexuella kontakter med barn på nätet och att det uppenbarligen finns barn som svarar på det.
Citera
2022-11-08, 13:47
Medlem
goofers avatar
Citat:
Självklart är det Sara som har skrivit dom texterna. Hon är otroligt skicklig på att manipulera och i text uttrycka sig. Att hon kan skriva visar följande fakta väl. Hon skriver Patrik Sjöbergs nya bok. Finns i länken under här beskrivit. Konstigt, denna kvinna har Försäkringskassan bedömt vara oförmögen att arbeta under resten av sitt liv. Man slutar aldrig att förundras.
https://dumpen.se/2021/08/12/att-gora-upp-med-sig-sjalv/

Läste din länk om att Sara nu skall skriva Patriks nya bok, och direkt undrar man ju varför inget förlag hjälper till med en etablerad författare som kan spöksriva åt honom.
Det enkla svaret måste bli att Sjöberg blivit "persona non grata" hos bokförläggarna, media och övriga utgivare.
Vi får väl se om han ska ge ut boken med swishintäkter eller om ett bokförlag vill stå bakom.

Det börjar se riktigt mörkt ut för dessa två nu.
Citera
2022-11-08, 13:49
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Hur vet du det?
Har du haft sexkontakt med många 14-åringar?

Skall vi förlita oss på din erfarenhet av två döttrar nu igen eller skall vi utgå ifrån att de som är dömda för grooming har haft sexuella kontakter med barn på nätet och att det uppenbarligen finns barn som svarar på det.
Meningslöst diskutera med dig. Jag baserar det in på mina döttrar, vet inte om någon kontaktade dem, tror inte de skulle tala om det för mig. Utan de loggar som presenterats där den låssades 14 åringen raggar. Vilket är osannolikt, inte utifrån mina två flickor utan min allmänna upplevelse att barn inte raggar på väsentligt äldre hen.
Citera
2022-11-08, 13:54
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Meningslöst diskutera med dig. Jag baserar det in på mina döttrar, vet inte om någon kontaktade dem, tror inte de skulle tala om det för mig. Utan de loggar som presenterats där den låssades 14 åringen raggar. Vilket är osannolikt, inte utifrån mina två flickor utan min allmänna upplevelse att barn inte raggar på väsentligt äldre hen.
Hur vet du hur 14-åringar svarar förövare på nätet?

Endera har du ju erfarenhet eller också du kunskap på annat sätt ... alternativt så babblar du bara på för att det inte överensstämmer med dina fantasier..

Pedofiler/förövare med erfarenhet i bagaget nappar ju uppenbarligen på kroken.

De chattar och de åker dit för att träffa barn.
Citera
2022-11-08, 14:07
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Waldeus
Det är Saras fel, det här galna som håller på att inträffa i samhället. Hon gömmer sig inte bara bakom diverse alias för alla hittepå-betraktelser ur ett offers perspektiv (Verkligheten för Överlevare som hon kallar dessa uppdiktade berättelser som hon själv står bakom) som hon sjukligt och maniskt uppdiktar på hemsidan, utan den rädsla hon framkallar i samhället-det är faktiskt sjukt att en sådan här människa får orkestrera på det sättet som hon gör-utan hämningar!
Det stämmer inte.
Jag vet två personer som skickat in berättelser till Dumpen - så din idé att det är Sara som diktar ihop historierna faller ju redan där.
Citera
2022-11-08, 14:38
Avslutad
Citat:
Konstigt, denna kvinna har Försäkringskassan bedömt vara oförmögen att arbeta under resten av sitt liv. Man slutar aldrig att förundras.
Har du någon länk eller annan källa att styrka ovanstående med? Eller är det bara ännu ett osant trådrykte som tuggats, idisslats, och upprepats så länge att det blivit en trådsanning?
Citera
2022-11-08, 14:41
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Waldeus
Som komplettering och tillägg; hon verkar gömma sig bakom andra Alias också (kika bara hur berättelserna är skrivna så ser ni direkt att det är en och samma person som står bakom de), det som är så jävla sjukt. Det är inte svårt att se igenom dina texter Sara!
Det kan vara möjligt att det är någon på Dumpen som sammanställer och "renskriver" berättelser som kommer in till Dumpen och att det därför ser ut att vara en person som "hittar på allt".
Men varför skulle människor som blivit utsatta för övergrepp inte vilja dela det med Dumpen och dess följare?
Många har säkert hållit tyst om övergreppen men här finns en chans att berätta anonymt.
Att få dela det svåra med andra som förstår.
Inget konstigt med det.
Citera
2022-11-08, 15:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UnitedKingdom
Håller helt med dej, låt Polisen sköta jobbet när brott begåtts.

Det är väl ingen som har hindrat poliser att sköta sina jobb?
Citera
2022-11-08, 15:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av odif6891
Suck... Var du den enda som förstod? Du som inte ens klarar av att sätta ett frågetecken efter en fråga. Jag har mött skyltdockor med högre medvetandenivå...

För att förtydliga:
Dumpen har alltså haft identiteten på en kille som säger sig våldta sitt barn. Istället för att ringa polisen så snackade dumpen peddo-snusk med killen under tiden övergreppen pågår för att kunna arrangera en träff med honom. Efter träffen så ringer de polisen. Då hinner killen städa bort en del av bevisen.

Från Pthc-Production, låt oss presentera Märsta-gäddans FUP:
https://anonfiles.com/N4sdyeGay0/M_rstag_ddan_-_FUP_rar

Noterade även ett misstänkt fall av folkbokföringsbrott hos en av fiskarna!

Den mannen är ju åtalad nu tack vare Dumpens metoder och samarbete med polisen. Så vad klagar du på?
Citera
2022-11-08, 15:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Humanhistory

Lite samma sak med den forskningen han/hon skickade,de finns vissa som har attraktion till tjejer så pass unga dock ej normen medans medelvärdet skulle jag nog ändå säga är 14 år cirka. Enligt just den studien i alla fall jag är dock övertygad om att män i alla åldrar känner en attraktion till 14 och uppåt rent fysiskt. Om vi utgår ifrån att man inte vet åldern så tror ändå många män där ute tycker en de flesta 14 åringar är attraktiva.

Säger inte att det är rätt ragga på tjejer i den åldern för det däremot så är attraktionen i sig naturlig och härstammar ifrån väldigt långt tillbaka då detta va accepterat. Idag bedömer vi det mesta efter moral och inte biologi.

Men det sägs ju att trettonåringar inte är så intresserade sexuellt av vad de ser som gubbar. Så det är alltså då, enligt dig, så att män har i långa tider våldtagit dessa barn på tretton år? Och du tycker det inte är några moraliska problem med att trettonåringar blir våldtagna?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in