Citat:
Ursprungligen postat av
psychicsailor
Jag kan inte få det till något annat än att du försöker få folk som är lika dumma som dig själv att tro att jag gjorde något fel, snarare än att rent faktiskt visa att jag gjorde fel. Hursomhelst är det upp till var och en att gå tillbaka och läsa.
Tänk på att många saker kan vara sanna samtidigt.
Det kan vara sant att det var fel av Ryssland att invadera.
Det kan samtidigt vara sant att en majoritet i DPR/LPR vill vara ryssar och inte styras från Kiev.
Vad du vill eller kan få det till är fullständigt ovidkommande det faktumet att jag som främling ENDAST pekade på det DU medvetet utelämnade i din så kallade "diskussion" innan. Det enda det handlar om är att det skall bli klart och tydligt hur riktade dina om, kanske, tror etc etc är när det väl kommer till kritan. Om folk ser mig som dum är fullständigt ointressant det med, även om du verkar ha ändrat din fokus till detta som försvar just nu. Det ENDA som spelar roll är att DU VALDE att utlämna fakta för dem du ville diskutera med, samt att du VALDE att använda endast den faktan i det hela som kunde gynna din sak/agenda. Det där är fortfarande inte att diskutera hur många gånger du än vrider och vänder på det. Det intressanta som SKALL diskuteras är varför Ryssland invaderat Ukraina och för detta kan man till och med vara så dum som jag är......psssssssst, spegel spehel på väggen där, sig mig vem som i världen ..........
Som sagt, helt upp till dig själv att presentera dig som sanningsenlig du själv och för att undvika sådana dumma stackare som mig så ger dig varje sanning dig ett givet steg tillbaks. Håll dig nu till sanningen du strykrädda stackare som inte lämnat din skrivbordsstol i hela ditt liv. Ukraina skiter i dina spekulationer sålänge de inte är objektiva spekulationer, och så gör även huvuddelen utav alla svenskar här......så även danskarna "där"