• 1
  • 2
2022-11-07, 16:58
Medlem
Eustaches avatar
Det finns väl inte en enda människa som följer Robinson säsongen 2022 som inte har höjt på ögonbrynen kring vissa av de beteenden som Valentino Demina, storebror till YouTubern och programledaren Anis don Demina, har visat upp under sin tid i programmet.

För de som inte följer programmet så har han styrt sitt lag med järnhand på ett extremt manipulativt och egoistiskt sett. Många i Robinson-tråden, däribland jag själv, har spekulerat att han "lider" av någon sorts empatistörning, möjligen sociopati.

Han är en av de mest egocentriska och motbjudande människorna jag sett i svensk reality-TV någonsin. Det skulle väl vara Sebastian Dawkins i Farmen för typ 12 år sedan som kunde utmana.

Finns det något saftigt skvaller om denne figur mån tro? Jag skulle bli extremt förvånad om den här mannen inte hade en hel jävla uppsättning ruttna skelett i sin garderob.
Citera
2022-11-07, 17:11
Medlem
Äh, han har väl bara komplex över att hans smällfeta bror slagit igenom och lyckats i livet, men inte han. Och försöker nu hävda sig likt en ettrig chihuahua.

Han mår nog helt enkelt rätt kasst.
Citera
2022-11-07, 17:17
Medlem
Muppen heter: Valentino Kamil Demina

https://www.instagram.com/valentinodemina
Citera
2022-11-07, 17:21
Medlem
Är det ytterligare en bidragssurfare?
Citera
2022-11-07, 18:15
Medlem
ungtkaffes avatar
Ska ha jobbat som försäljare/ rådgivare runt Stureplan och gick rykte om att snubben tjänade lite extra på kvällarna genom att sälja utbankat.
Citera
2022-11-07, 18:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ungtkaffe
Ska ha jobbat som försäljare/ rådgivare runt Stureplan och gick rykte om att snubben tjänade lite extra på kvällarna genom att sälja utbankat.

Valentino Demina Holding AB
https://www.allabolag.se/5593059206/...ina-holding-ab
(Tillgångar endast 2021: 5.9 milj.)
Senast redigerad av ATOR 2022-11-07 kl. 18:24.
Citera
2022-11-08, 00:16
Medlem
maxatdunders avatar
Ser ut som Özz Nûjen
Citera
2022-11-08, 00:21
Medlem
MartinDahlinsMammas avatar
Några klipp på hans beteende?
Citera
2022-11-08, 06:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Havtornsplanta
Är det ytterligare en bidragssurfare?

Knappast. Killen har startat företag för att enklare ladda elbilar med mera.
Citera
2022-11-08, 06:18
Medlem
FetFulElaks avatar
Klassiskt babbebeteende.. måste hävda sig konstant, ser hot mot sig själv i allt, värdelös och med liten kuk.. jag hoppas L-O ger honom en lavett så han flyger rakt in i djungeln igen.
Citera
2022-11-08, 10:06
Medlem
Om in inte förstår att Valle var headhuntad för att vara med i programmet under X antal veckor så är ni ju riktigt korkade. Nu vet jag ju det eftersom jag känner personer med insyn i programmet, men det är ju också så jävla uppenbart med tanke på hur han beter sig, hur han åkte ut (han lämnade alltså på rent slarv samma avsnitt som två andra deltagare valde att bryta = bestämt från början annars hade han aldrig åkt hem där och då) samt att han vägrade åka till gränslandet.

Skådespelare mina damer och herrar.
Citera
2022-11-08, 10:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ATOR
Valentino Demina Holding AB
https://www.allabolag.se/5593059206/...ina-holding-ab
(Tillgångar endast 2021: 5.9 milj.)
Endast? Snubbes bolag med en anställd gjorde vinst på 5,9 mille. Det är sjukt bra.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in