Citat:
Ursprungligen postat av
.Hellraiser.
Aaa asså Sionism är ju egentligen omvänd NS ideologi fast för judar där judar är kungar och alla vita människor ska bara vara lite smått lägre stående. Dom gillar att i sina böcker kunna snegla på oss och säga "typical white guys", att vita killar är stela och inte bra på att dansa. Det är exakt så juden trycker ner oss vita människor och markerar att vi är lägre stående än dom, med sin lilla smygrasism. Du hade nästan kunnat sätta nån slags stämpel i pannan som säger lägre stående, på den vita människan.
Det stämmer. Men om vita människor är stela, vad fan är då inte judar? Jag har aldrig sett en jude som har dansat bra eller utmärkt sig inom någon sport. Nu är de visserligen väldigt få, men ändå. Det där med att vita inte kan dansa stämmer heller inte. Ta breakdance tex. Det domineras mer eller mindre idag av vita, följt av asiater.
Judar brukar normalt sett utmärka sig inom typiskt nördiga saker. Ekonomi, datorer, och medicin. De är överrepresenterade inom media, men jag skulle knappast vilja påstå att de är bra journalister. Anledningen till att de älskar detta yrket beror på att de är ett manipulativt folk med ett enormt kontrollbehov, och media är ett perfekt område att destabilisera länder och spela olika grupper mot varandra från.
Det är just det faktum att de är giriga och bra på att tjäna pengar som gör att de kan skaffa sig mycket inflytande. De köper upp medierna, mutar politiker, betalar folk för att demonstrera osv. Folk har ingen aning om hur många demonstranter som får betalt för att demonstrera. Oftast av Soros.
Det är också väldigt intressant att alla judar som bor i västvärlden pushar vänsterpolitik och gör allt för att krossa allt som har med konservatism att göra. Samtidigt har alla regeringar i Israel så vitt jag vet alltid varit nationalistiska/konservativa. Det handlar så klart om att median i Israel pushar nationalistiska/konservativa värderingar, då de vet att det är bra för ett land, samtidigt som de judar som bor i väst pushar vänster-värderingar, då de vet att det är dåligt för ett land.
Judar har alltid hållit på så här, och det är därför de alltid har varit hatade i alla länder de någonsin har bott i. Jag vet inte exakt vad som hände i Israel/Palestina efter andra världskriget. Enligt jude-median gjorde judarna givetvis inget fel alls, men jag köper inte det. Jag har hört från andra källor att de som var ledare bland palestinierna då, gick med på att en del judar skulle flytta dit, men att de skulle leva tillsammans och ha lika mycket makt. Detta var något som England lovade dem. Men de blev lurade. Istället kom det dit väldigt många judar, och planen var att de skulle ta över landet helt och hållet. Många palestinier blev helt enkelt utslängda från sina hem, som de hade bott i under hela sina liv, för att judar skulle flytta dit. Jag påstår inte att araber är världens fredligaste folk (långt därifrån). Men om du verkligen sätter dig in i allt som judarna och amerikanerna har gjort mot dem ända sedan 50-talet, är det inte svårt att förstå varför de är så arga.