2022-11-08, 00:50
Medlem
pimpinellaws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvenOlavsen
Det verkar tyvärr ligga en hel del i det. På FaceBook har det tom gjorts en "Vi som hatar fjortisar!!!" grupp/vägg. Och gemensamt för dom som hatar på fjortisar är att dom är kvinnor som är äldre än 14... https://www.facebook.com/profile.php?id=100081131929909

Kvinnor vet att i en straight up tävling så är en fjortis snyggare, och det vet män också.

En 13 år gammal sida på fb där de flesta är unga tjejer och killar som kommenterar?
Vet precis hur man var som 14-åring och vet hur sjukt jobbig man kunde vara. Och vet precis hur jobbig mina barn kan vara som tonåringar.
Ja det säger mer om dig än de flesta män att du går igång på fjortonåringar…och varför är det alltid så att det ska projiceras på andra att det är ett allmänt vedertaget tyckande att barn är attraktiva. Både killar och tjejer i den åldern ser ju otroligt barnsliga ut. Kan se det på mina gamla skolkataloger och även nu på barnens.
Även gymnasielever ser ju ut som barn…men så gillar jag riktiga män.
Det fanns ett fåtal män som visade intresse när man var i den åldern…och det spelade ingen roll hur de såg ut…de framstod som äckliga gubbar oavsett.
Citera
2022-11-08, 00:51
Medlem
EnergizerBunnys avatar
Tycker inte rubriken ("Patrik Sjöberg jagar män som vill utnyttja barn sexuellt") stämmer in så väl på napp #159

https://dumpen.se/2022/10/28/pappagaddan-slass-napp-159-kalmar/

Pedofilen blir våldsam mot Sara och börjar sen springa när han ser Patrik. Men Patrik går bara lugnt efter och låter slutligen honom komma undan. Inte mycket jagande där inte.

Märkligt att han inte anstränger sig mer, lång och atletisk som han är, att ändå följa efter en bit, kanske ta reg.nr. osv.
Citera
2022-11-08, 00:54
Medlem
EnergizerBunnys avatar
Citat:
Jag är långt ifrån ensam, majoriteten män tycker 11-15-åriga tjejer är attraktivare än kvinnor 19-30-år (det visar undersökningar). Att du är en chuckad betahanne förändrar ingenting, försök vinna poäng bland honor med hängbröst du men inte ens dom respekterar dig.

Tala för dig själv din dumma pedofiljävel. Håll sedan käft och gå runka din späda lilla kuk

Bara för att DU tänder på barn betyder inte det att majoriteten gör det, är du helt jävla dum i huvudet eller?

En 11-15 åring är ju inte ens fullutvecklad än!
Citera
2022-11-08, 01:00
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av norrrrrmannn1
Har du link til en eller flere av de undersøkelsene?
Citat:
Abstract
Facial, olfactory, and vocal cues may advertise women's fertility. However, most of the evidence for this proposal has come from studies of changes in young adult women's attractiveness over the menstrual cycle. By contrast with this emphasis on changes in attractiveness over the menstrual cycle, possible changes in women's attractiveness over their lifespan have received little attention. The present study investigated men's ratings of young girls' (11–15 years old), adult women's (19–30 years old) and circum-menopausal women's (50–65 years old) facial, body odor, and vocal attractiveness and femininity. Faces and voices, but not body odors, of young girls and adult women were perceived to be significantly more attractive and feminine than those of circum-menopausal women. These data suggest that facial and vocal cues may be cues to women's reproductive value, but that body odor cues do not necessarily advertise this information.
Citat:
Results
A one-sample Kolmogorov-Smirnov test indicated that the mean values of men's attractiveness and femininity ratings for women's faces, body odors and voices within each age group did not show a significant deviation from the normal distribution (all Z < 1.12, all p > .17).
To test for differences between mean values of men's judgements of women's facial, olfactory and vocal attractiveness and femininity, a series of analyses of variance (ANOVA) was conducted. Separate analyses were carried out for each combination of rating type (attractiveness or femininity) and characteristic (face, body odor, or voice). Mean ratings were the dependent variable and age group (young girls, adult women, circum-menopausal women) was the factor.
Analyses showed a significant effect of age group for ratings of both facial attractiveness (F = 25.58, p < .001; η2 = 0.30) and vocal attractiveness (F = 41.34, p < .001; η2 = 0.41), but not for ratings of body odor attractiveness (F = 0.39, p = .68; η2 = .007; Figure 1). For facial attractiveness, young girls received the highest attractiveness ratings (M = 2.12, SD = 0.43), followed by that of adult women (M = 1.91, SD = 0.44), and circum-menopausal women (M = 1.43, SD = 0.34). Both, young girls and adult women were judged to be significantly more attractive than circum-menopausal women (both p < .001), whereas the difference in attractiveness ratings between young girls and adult women was not quite significant (p = .06). For vocal attractiveness, adult women received higher attractiveness ratings than did young girls and circum-menopausal women (adult women: M = 3.16, SD = 0.49; young girls: M = 2.78, SD = 0.58; circum-menopausal women: M = 1.99, SD = 0.50), and attractiveness ratings for each of the three groups differed significantly from one another (all p < .01).
https://journals.sagepub.com/doi/full/10.1177/147470491301100209

150 män fick bedöma attrraktiviteten hos flickor 11-15-år, kvinnor 19-30-år och äldre kvinnor 50-65-år. Dom utgick efter kroppslukt, röst och ansikte. Andra studier har visat att ansiktet utgör 70-80% utav ens attraktivitet (vilket är självklart). Och dom 11-15-åriga tjejernas ansikten ansågs mest attraktiva. För guds skull, titta bara på Dumpen.
Citera
2022-11-08, 01:01
Medlem
pimpinellaws avatar
Citat:
Jag är långt ifrån ensam, majoriteten män tycker 11-15-åriga tjejer är attraktivare än kvinnor 19-30-år (det visar undersökningar). Att du är en chuckad betahanne förändrar ingenting, försök vinna poäng bland honor med hängbröst du men inte ens dom respekterar dig.

Du tror alltså du är en sorts alfahanne?
Som går igång på outvecklade både kroppsligt och mentalt flickor?
Ha…det är ju skrattretande.
Jag antar att du lever själv och tror att de känslor du har är normala precis som en pedofil vill försvara sina känslor genom att tro det är normalt. Det är de inte men det kommer du aldrig fatta….men gör världen en tjänst. Skaffa aldrig barn snälla
Citera
2022-11-08, 01:01
Medlem
Citat:

Elva år? Skulle tro att "honorna med hängbröst" är de mammor som skyddar sina unga barn mot pervon som du.

För det är ju mammorna som ni pedofiler hatar mest av allt. De otäcka mammorna som står i vägen för era sjuka lustar.
Citera
2022-11-08, 01:05
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av pimpinellaw
En 13 år gammal sida på fb där de flesta är unga tjejer och killar som kommenterar?
Vet precis hur man var som 14-åring och vet hur sjukt jobbig man kunde vara. Och vet precis hur jobbig mina barn kan vara som tonåringar.
Ja det säger mer om dig än de flesta män att du går igång på fjortonåringar…och varför är det alltid så att det ska projiceras på andra att det är ett allmänt vedertaget tyckande att barn är attraktiva. Både killar och tjejer i den åldern ser ju otroligt barnsliga ut. Kan se det på mina gamla skolkataloger och även nu på barnens.
Även gymnasielever ser ju ut som barn…men så gillar jag riktiga män.
Det fanns ett fåtal män som visade intresse när man var i den åldern…och det spelade ingen roll hur de såg ut…de framstod som äckliga gubbar oavsett.

Det kan vara svårt att förstå, men män och kvinnor fungerar ofta olika.
Citera
2022-11-08, 01:12
Medlem
EnergizerBunnys avatar
Sjöberg verkar vara rätt feg ändå. Att han fan inte springer efter och tar honom? Och han påstår sig vilja skydda barn? Undrar hur många barn till som nu blir förstörda p.g.a #159
Citera
2022-11-08, 01:15
Medlem
pimpinellaws avatar
Citat:

Jo jag förstår att du vill ha det till att alla män är som du. De är de inte kan jag säga. Men det spelar ingen roll vad man säger för såna som dig viftar bort allt med att de män som påstår annat att de inte attraheras av barn ja då ljuger de.
Och de män som hänger på dumpen är de lägst stående av män och däribland kan ju du nu tillhöra…
Citera
2022-11-08, 01:17
Medlem
DarkFires avatar
Citat:

Det är också så att män ( t ex jag) och pedofiler ( t ex du) fungerar olika.

Om du verkligen tror på det du skriver och inte bara trollar så är du ju spritt språngande galen.

Om det nu är så normalt så tycker jag att du idag kontaktar alla du känner och berättar att du blir riktigt jävla kåt på 11-äringar.

Berätta sedan för mig hur det gick.
Citera
2022-11-08, 01:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DarkFire
Det är också så att män ( t ex jag) och pedofiler ( t ex du) fungerar olika.

Om du verkligen tror på det du skriver och inte bara trollar så är du ju spritt språngande galen.

Om det nu är så normalt så tycker jag att du idag kontaktar alla du känner och berättar att du blir riktigt jävla kåt på 11-äringar.

Berätta sedan för mig hur det gick.

Fast det gör han ju inte. Det är inte något han skulle säga till sin storasyrra när hon ber honom att passa hennes barn. Och det är väl där dumpen gör sin allra största nytta - om morbror är en pedofil, så vill man inte liksom låta honom vara ensam med barnen. Eller vara deras fotbollstränare. Eller låta andra barn komma hem dit.

Inte som normal människa. Med för pedofiler hade det ju klart varit toppen.
Citera
2022-11-08, 02:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Man kan tycka det ja men alla läser inte Expressen slaviskt. Har helt enkelt förbigått en del gäddor.

Finns inte en chans att Dumpen har 500.000 unika besökare varje månad när Rumble uppger 40-50.000 visningar på dom flesta videokonfrontationerna som är från i somras. Det är Snygg-Saras glädjesiffror. Helt omöjligt.

Samma ip-nr loggar in 60 gånger/mån är inte= 60 unika.

Pundar-Sara vet inte skillnaden på besökare och unika besökare.

Hon har knarkat bort alla hjärncellerna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in