Citat:
Ursprungligen postat av
JagLurarDig
Väst tenderar vilja ta över Ryssland för att betala sitt skuldberg.
Tror jag inte. Vad fan skall de med Ryssland till? Bättre hägna in det och så får bögarna själva utvinna resurserna och sälja till väst långt under marknadspris.
Det bästa hade varit om överstebögen själv hade fått lite slavarbete.
Men han är nog tyvärr död vid det laget.
Det här med bögar, alltså vafan i helvete. Vilka jävla idéer. Typ, åh en ny rekryt. Honom skall jag knulla i röven medan min kompis håller fast honom.
Det är bland det sjukaste jag hört talas om.